دادستان کل نیویورک از کنگره می خواهد که رمزگذاری در حساب های بازنشستگی را ممنوع کند – مقررات بیت کوین نیوز

لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، از کنگره خواسته است تا قانونی را تصویب کند که سرمایه گذاری در رمزارزها در حساب های بازنشستگی را ممنوع می کند. او تاکید کرد: «آمریکایی‌های سخت‌کوش نباید نگران از بین رفتن پس‌اندازهای بازنشستگی خود به دلیل شرط‌بندی مخاطره‌آمیز روی دارایی‌های ناپایدار مانند ارزهای دیجیتال باشند». NYAG Letitia James از

کد خبر : 285362
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
دادستان کل نیویورک از کنگره می خواهد که رمزگذاری در حساب های بازنشستگی را ممنوع کند – مقررات بیت کوین نیوز


لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، از کنگره خواسته است تا قانونی را تصویب کند که سرمایه گذاری در رمزارزها در حساب های بازنشستگی را ممنوع می کند. او تاکید کرد: «آمریکایی‌های سخت‌کوش نباید نگران از بین رفتن پس‌اندازهای بازنشستگی خود به دلیل شرط‌بندی مخاطره‌آمیز روی دارایی‌های ناپایدار مانند ارزهای دیجیتال باشند».

NYAG Letitia James از کنگره می خواهد که سرمایه گذاری های رمزنگاری شده در حساب های بازنشستگی را ممنوع کند.

لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، روز سه‌شنبه اعلام کرد که از رهبران کنگره خواسته است قانونی را تصویب کنند که سرمایه‌گذاری وجوه بازنشستگی در دارایی‌های دیجیتال مانند ارزهای دیجیتال، سکه‌های دیجیتال و توکن‌های دیجیتال را ممنوع می‌کند.

جیمز در نامه‌ای که روز سه‌شنبه به سناتور ران وایدن (D-OR)، سناتور مایک کراپو (R-ID)، نماینده ریچارد نیل (D-MA) و نماینده کوین برادی (R-TX) ارسال کرد، نوشت. :

به نمایندگی از مردم ایالت نیویورک، من از کنگره می‌خواهم قانونی را تصویب کند تا دارایی‌های دیجیتال – مانند ارزهای دیجیتال، سکه‌های دیجیتال و توکن‌های دیجیتال – را به عنوان دارایی‌هایی که نمی‌توان با استفاده از وجوه در حساب‌های بازنشستگی فردی (IRA) خریداری کرد، تصویب کند. طرح های مشارکت تعریف شده، مانند طرح های 401(k) و 457.

جیمز چند دلیل ارائه کرد که چرا ارزهای رمزنگاری شده آنقدر خطرناک هستند که در برنامه های بازنشستگی مجاز نیستند. او گفت که علاوه بر اینکه ارزش ذاتی ندارند، بسیار فرار هستند و «اغلب ابزاری برای کلاهبرداری و جرم هستند».

دادستان کل همچنین به سقوط زمین و سقوط FTX اشاره کرد که هر دو با فروش ارزهای دیجیتال در بازار همراه شدند. صرافی کریپتو FTX در 11 نوامبر در بحبوحه تحقیقاتی مبنی بر سوء استفاده از وجوه مشتریان اعلام ورشکستگی کرد.

دادستان کل جیمز با استناد به “سقوط اخیر بازار کریپتو و سایر تلاطم های بازار” گفت:

سرمایه‌گذاری وجوه بازنشستگی آمریکایی‌ها که به سختی به دست می‌آیند در کریپتوکارنسی‌ها می‌تواند ارزش یک عمر کار سخت را از بین ببرد.

بارها و بارها، ما خطرات و مشکلات ارزهای دیجیتال و نوسانات وحشیانه در این صندوق ها را دیده ایم. دادستان کل آمریکا تاکید کرد که آمریکایی‌های سخت‌کوش نباید نگران از بین رفتن پس‌اندازهای بازنشستگی خود به دلیل شرط‌بندی مخاطره‌آمیز روی دارایی‌های ناپایدار مانند ارزهای دیجیتال باشند.

جیمز همچنین از قانون‌گذاران می‌خواهد که دو لایحه را که اجازه سرمایه‌گذاری رمزنگاری در حساب‌های بازنشستگی را می‌دهد، رد کنند. او نوشت:

من از کنگره می‌خواهم که قانون نوسازی پس‌اندازهای بازنشستگی پیشنهادی اخیر و قانون آزادی مالی ۲۰۲۲ را رد کند.

جیمز توضیح داد که قانون نوسازی پس انداز بازنشستگی “به صراحت به امانتداران طرح 401(k) اجازه می دهد تا دارایی های دیجیتال را به یک گزینه سرمایه گذاری تبدیل کنند.

قانون آزادی مالی 2022 “وزیر کار را از محدود کردن یا ممنوع کردن دامنه سرمایه گذاری های ارائه شده از طریق یک پنجره کارگزاری خودگردان منع می کند، به عنوان مثال، وزیر کار نمی تواند سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال را ممنوع کند.” دادستان کل کشور تاکید کرد

Fidelity Investments، بزرگترین مدیر 401 (k) از نظر دارایی، در پاییز امسال شروع به ارائه سرمایه گذاری بیت کوین در حساب های بازنشستگی کرد. این موضوع وزارت کار آمریکا را دچار مشکل کرده است. جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا نیز هشدار داده است که رمزارز بسیار خطرناک است و برای اکثر پس انداز کنندگان بازنشستگی نامناسب است. این هفته، سه سناتور آمریکایی نامه‌ای به ابیگیل جانسون، مدیرعامل فیدلیتی ارسال کردند و از شرکت او خواستند که ارائه بیت‌کوین را به عنوان گزینه‌ای برای حساب‌های بازنشستگی متوقف کند.

نظر شما در مورد لتیتیا جیمز دادستان کل نیویورک که از کنگره خواسته است سرمایه گذاری های رمزنگاری شده در حساب های بازنشستگی را ممنوع کند، چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.