دادستان کل نیویورک از صرافی کریپتو کوینکس شکایت کرد – ادعا می کند که پلتفرم معاملاتی اوراق بهادار ثبت نشده را ارائه می دهد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، از صرافی ارزهای دیجیتال کوینکس «به دلیل عدم ثبت نام به عنوان دلال اوراق بهادار و کالا و به دلیل ارائه نادرست خود به عنوان یک صرافی رمزنگاری» شکایت کرده است. دادستان کل نیویورک همچنین تاکید کرد که کوینکس در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت

کد خبر : 324016
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
دادستان کل نیویورک از صرافی کریپتو کوینکس شکایت کرد – ادعا می کند که پلتفرم معاملاتی اوراق بهادار ثبت نشده را ارائه می دهد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، از صرافی ارزهای دیجیتال کوینکس «به دلیل عدم ثبت نام به عنوان دلال اوراق بهادار و کالا و به دلیل ارائه نادرست خود به عنوان یک صرافی رمزنگاری» شکایت کرده است. دادستان کل نیویورک همچنین تاکید کرد که کوینکس در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت نشده است، حتی اگر این پلت فرم به کاربران امکان داد و ستد توکن های رمزنگاری را که ادعا می شود اوراق بهادار هستند، می دهد.

NYAG Letitia James می گوید که Coinex قانون نیویورک را نقض می کند

دفتر دادستان کل نیویورک (NYAG) لتیتیا جیمز روز چهارشنبه اعلام کرد که دادستان کل از پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال کوینکس «به دلیل عدم ثبت نام به عنوان دلال اوراق بهادار و کالا و به دلیل ارائه نادرست خود به عنوان یک صرافی رمزنگاری» شکایت کرده است. جزئیات اطلاعیه:

دفتر دادستان کل (OAG) توانست ارزهای رمزنگاری شده را در کوینکس در نیویورک بخرد و بفروشد، اگرچه این شرکت در ایالت ثبت نشده است، که نقض قانون مارتین نیویورک است.

OAG توضیح داد که با استفاده از رایانه ای با آدرس IP مبتنی بر نیویورک برای خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده، یک حساب کاربری در کوینکس ایجاد کرده است که کوینکس برای آن هزینه ای دریافت کرده است. قانون مارتین ایالت به دادستان کل اختیارات گسترده ای برای اجرای قانون می دهد تا تحقیقات مشکوک به تقلب در عرضه، فروش یا خرید اوراق بهادار را انجام دهد.

دفتر دادستان کل همچنین ادعا کرد که کوینکس معاملات توکن های رمزنگاری را که اوراق بهادار و کالا هستند، به ویژه AMP، LUNA، LBC و RLY ارائه می دهد. در این اطلاعیه تاکید شده است: “قانون نیویورک، کارگزاران اوراق بهادار و کالاها را ملزم می کند تا در ایالت ثبت نام کنند، که کوینکس موفق به انجام آن نشد.”

ظاهراً کوینکس معاملات اوراق بهادار را بدون ثبت در SEC ارائه می دهد

دفتر دادستان کل نیویورک همچنین اعلام کرد که کوینکس ادعا کرد که یک بورس است، اما در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به عنوان یک بورس اوراق بهادار ملی ثبت نشده است یا به طور مناسب توسط کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) تعیین نشده است. قانون نیویورک.»

علاوه بر این، دفتر دادستان کل خاطرنشان کرد: «کوینکس همچنین از احضاریه صادر شده توسط OAG برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت های تجارت دارایی دیجیتال خود در ایالت پیروی نکرد. جزئیات بیشتر این اطلاعیه:

دادستان کل جیمز از طریق شکایت خود به دنبال حکم دادگاهی است که کوینکس را از ارائه نادرست مبنی بر صرافی بودنش جلوگیری می کند، از فعالیت شرکت در نیویورک جلوگیری می کند و کوینکس را هدایت می کند تا مسدودسازی جغرافیایی را بر اساس آدرس های IP و موقعیت مکانی GPS برای جلوگیری از دسترسی به آن اعمال کند. اپلیکیشن موبایل، وب‌سایت و خدمات کوینکس از نیویورک.

کوینکس روز پنجشنبه در واکنش به اقدام اجرایی NYAG James بیانیه ای صادر کرد. صرافی اعلام کرد:

با توجه به شکایت اخیر علیه کوینکس به دلیل ادعای راه اندازی یک صرافی رمزنگاری ثبت نشده، ما به این اتهامات توجه زیادی داریم و اقدامات فعالی برای رسیدگی به نگرانی های دادستان نیویورک به سرعت انجام می دهیم.

جیمز در گذشته علیه چندین شرکت رمزنگاری اقدام کرده است. ماه گذشته، او و یک ائتلاف چند ایالتی 24 میلیون دلار از Nexo پس گرفتند. در ژانویه، او از الکس ماشینسکی، مدیر عامل سابق سلسیوس به دلیل کلاهبرداری از سرمایه گذاران و پنهان کردن وضعیت مالی وخیم شرکت شکایت کرد.

در ژوئن 2022، او با وام دهنده رمزارز Blockfi به دلیل ارائه اوراق بهادار ثبت نشده نزدیک به یک میلیون دلار به توافق رسید. در اکتبر 2021، او به پلتفرم‌های وام‌دهی رمزارز ثبت‌نشده دستور داد به دلیل انجام ندادن تعهدات قانونی خود، فعالیت خود را متوقف کنند. در سپتامبر 2021، او پلتفرم معاملاتی رمزارز Coinseed را تعطیل کرد. در نوامبر سال گذشته، او از کنگره خواست تا رمزنگاری را در حساب های بازنشستگی ممنوع کند.

برچسب ها در این داستان

کوینکس، اوراق بهادار رمزنگاری کوینکس، کوینکس SEC، کوینکس ثبت نشده، صرافی کریپتو کوینکس، صرافی ارزهای دیجیتال کوینکس، لتیتیا جیمز از کوینکس، دادستان کل نیویورک لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک لتیتیا جیمز کوینکس، دادستان کل نیویورک، کوینکس، نیویورک کوینکس

نظر شما در مورد اقدام لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک علیه کوینکس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.