دادستان های سئول معتقدند که بنیانگذار Terra، دو کوون، هنوز 100 میلیون دلار در حساب بانکی سوئیس نگهداری می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] در پی اقدام قانونی اخیر علیه ده نفر از همکاران آزمایشگاه های Terraform، که شامل یکی از بنیانگذاران، شین هیون سونگ، که برای بسیاری با نام دانیل شین شناخته می شود، می شود، به نظر می رسد که دادستان های سئول متقاعد شده اند که آزمایشگاه های Terraform و یکی از بنیانگذاران، دو کوون

کد خبر : 351783
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
دادستان های سئول معتقدند که بنیانگذار Terra، دو کوون، هنوز 100 میلیون دلار در حساب بانکی سوئیس نگهداری می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در پی اقدام قانونی اخیر علیه ده نفر از همکاران آزمایشگاه های Terraform، که شامل یکی از بنیانگذاران، شین هیون سونگ، که برای بسیاری با نام دانیل شین شناخته می شود، می شود، به نظر می رسد که دادستان های سئول متقاعد شده اند که آزمایشگاه های Terraform و یکی از بنیانگذاران، دو کوون هنوز مقدار قابل توجهی پول، به ویژه 130 میلیارد وون (100 میلیون دلار) در حساب بانکی سوئیس در اختیار دارند.

دادستان های کره جنوبی ادعا می کنند که آزمایشگاه های Do Kwon و Terraform هنوز 100 میلیون دلار در حساب بانکی سوئیس دارند، شکایت SEC از نظریه حمایت می کند.

همانطور که پارک بیوم سو، یک روزنامه‌نگار محلی گزارش داد، به دنبال کیفرخواست آزمایشگاه‌های Terraform، دو کوون و همکارانش ادعا می‌کنند 10000 بیت کوین (BTC) را به یک بانک فین‌تک که مقر آن در سوئیس است، انتقال داده‌اند. بانک سیگنوم، یک موسسه مالی دارایی دیجیتال مستقر در زوریخ، دریافت کننده این انتقال قابل توجه گزارش شده است. از آن زمان مشخص شد که دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول از نزدیک حرکت بیت کوین مرتبط با Terra را زیر نظر داشته است و این اطلاعات را طی یک کنفرانس مطبوعاتی که برای بحث درباره کیفرخواست اخیر برگزار شد، فاش کرد.

اتهامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه Do Kwon همچنین در مورد ارسال 10000 بیت کوین به یک موسسه مالی مستقر در سوئیس در صفحه 50 بحث می کند.

سخنگوی دادستانی اظهار داشت: «ما به طور فعال بیت کوین متعلق به LFG (گارد بنیاد لونا) را ردیابی می کنیم، اما مقداری از آن به پول نقد تبدیل شده و به حساب Signum واریز شده است. همانطور که در شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ذکر شده است، مبلغ انتقال تقریباً 100 میلیون دلار (حدود 130 میلیارد وون) است. به نظر می رسد که تحقیقات در مورد معاملات مالی Terraform Labs و Do Kwon در حال انجام است و ممکن است جزئیات بیشتری در مورد این موضوع آشکار شود.

محقق Onchain: LFG “نمی‌توان رد خرده‌های نان باقی‌مانده از خروجی‌های تغییر را به حساب آورد”

درست قبل از فروپاشی Terra، گارد بنیاد Luna Terra (LFG)، سازمانی که برای دفاع از استیبل‌کوین بلاک چین، وابسته به دلار UST ایجاد شده است، مقدار زیادی بیت کوین انباشته کرد. این بودجه برای محافظت از UST از سقوط به زیر برابری 1 دلار بود، اما نتیجه آن بسیار بد بود، LFG و رهبران Terra مانند Do Kwon نتوانستند آن را نجات دهند. پس از فروپاشی، حدس زده می‌شد که LFG از تمام سرمایه‌ها برای دفاع از استیبل کوین استفاده نکرده است و LFG با انتشار حسابرسی که ادعا می‌کرد این گروه از بیش از 80000 بیت کوین برای دفاع از میخ کوین استفاده کرده است، پاسخ داد.

تجسم زنجیره ای از حرکات بیت کوین LFG را می توان در اینجا مشاهده کرد.

با این حال، محقق OXT، Ergo BTC، کشف کرد که بلاک چین «داستان متفاوتی را روایت می‌کند». تاپیک توییتر از اکتبر 2022. Ergo گفت که در حالی که LFG ممکن است مالکیت یک کیف پول منفرد حاوی 313 بیت کوین را اعلام کرده باشد، اقدامات آنها شواهدی را به جا گذاشته است که به راحتی قابل پیگیری است. Ergo گروهی متشکل از پانزده برداشت قابل توجه Binance را کشف کرد که به یک آدرس واحد انجام شده است. سپس سکه‌ها ادغام شدند و در یک سری معاملات چند ماهه مورد استفاده قرار گرفتند. مدت کوتاهی پس از اولین برداشت از بایننس، 665 بیت کوین برای کوکوین خرج شد و در 16 می، 313 بیت کوین باقی مانده به آدرس جدید LFG منتقل شد و شواهدی از ارتباط آنها ارائه شد.

بهتر است گفت که توالی تراکنش‌ها ماه‌ها ادامه داشت و «متاسفانه برای LFG، این آدرس‌ها (آدرس‌های استفاده‌شده مجدد) قبل از رویداد depeg فعال بودند و سرنخ‌های بیشتری را برای محققین فراهم می‌کردند». این محقق همچنین اضافه کرد که در حالی که LFG ممکن است استدلال کند که نام مستعار BTC پوششی از ناشناس بودن آنها را ایجاد می کند، واضح است که فعالیتی که محقق مشاهده کرده است “مستقیماً با تامین مالی خزانه LFG مرتبط است.” گزارش پارک بیوم سو بیشتر تایید شد به Ergo که فعالیت زنجیره‌ای که محقق OXT نظارت کرده است، بیشتر با گزارش دادستان سئول مطابقت دارد تا داستانی که دو کوون و ممیزی LFG بیان کرده‌اند.

برچسب ها در این داستان

اتهامات، بیت کوین، ارز دیجیتال، دو کوون، تحقیق، اقدام قانونی، نگهبان بنیاد لونا، دادستان، سئول، استیبل کوین، حساب بانکی سوئیس، آزمایشگاه‌های terraform

نظر شما در مورد تحقیقات در حال انجام در Terraform Labs و ادعاهایی مبنی بر اینکه شرکت و یکی از بنیانگذاران Do Kwon هنوز مقدار قابل توجهی پول در اختیار دارند چیست؟ آیا شما معتقدید که یافته های کمیسیون SEC ایالات متحده و دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول همسو هستند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.