دادستان های ایالات متحده به دنبال محدود کردن بیشتر دسترسی سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX به اینترنت – بیت کوین نیوز

[ad_1] وکیل ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک (SDNY)، دامیان ویلیامز، و وزارت دادگستری (DOJ) درخواست «اصلاحات پیشنهادی» در شرایط وثیقه مدیر عامل سابق FTX، سام بانکمن-فرید، دارند. دادستان SDNY از دادگاه می خواهد تا بانکمن-فرید را از استفاده از تلفن هوشمند با اتصال به اینترنت منع کند. در عوض، یکی از بنیانگذاران شرمنده FTX

کد خبر : 329493
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
دادستان های ایالات متحده به دنبال محدود کردن بیشتر دسترسی سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX به اینترنت – بیت کوین نیوز

[ad_1]

وکیل ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک (SDNY)، دامیان ویلیامز، و وزارت دادگستری (DOJ) درخواست «اصلاحات پیشنهادی» در شرایط وثیقه مدیر عامل سابق FTX، سام بانکمن-فرید، دارند. دادستان SDNY از دادگاه می خواهد تا بانکمن-فرید را از استفاده از تلفن هوشمند با اتصال به اینترنت منع کند. در عوض، یکی از بنیانگذاران شرمنده FTX یک تلفن تاشوی دولتی با قابلیت های اینترنت غیرفعال دریافت می کند.

Bankman-Fried ممکن است یک تلفن تاشو با رشته های متصل دریافت کند

در 3 مارس 2023، دامیان ویلیامز، وکیل دادگستری و SDNY، درخواستی را با قاضی لوئیس کاپلان برای تغییر شرایط وثیقه سام بنکمن-فرید (SBF)، مدیر عامل سابق FTX ارائه کرد. دادستان ها به دنبال محدود کردن دسترسی به اینترنت SBF از طریق دستگاه های مختلف از جمله تلفن های هوشمند، تبلت ها، رایانه ها و دستگاه های بازی ویدیویی هستند که امکان برقراری ارتباط صوتی و چت را فراهم می کنند. محدودیت پیشنهادی SBF را از استفاده از هر دستگاه هوشمند با قابلیت اینترنت منع می کند.

دولت همچنین می خواهد که اقدامات موقت اضافه شده به شرایط وثیقه SBF به طور کامل اتخاذ شود. این اقدامات شامل عدم برقراری ارتباط با هیچ یک از کارمندان FTX یا Alameda Research بدون حضور مشاور، عدم استفاده از پیام‌رسان‌های رمزگذاری‌شده مانند سیگنال، و ممنوعیت استفاده از VPN است. SBF یک تلفن تاشو صادر شده توسط دولت با شماره سریال، شماره IMEI، شماره IMSI، آدرس MAC و شماره سیم کارت دریافت خواهد کرد. تلفن تاشو امکان ارسال پیام متنی SMS و تماس صوتی را فراهم می کند.

با توجه به استفاده از رایانه متهم، طرفین پیشنهاد می‌کنند که لپ‌تاپ جدید متهم به گونه‌ای پیکربندی شود که او فقط از طریق استفاده از VPN‌های مشخص شده بتواند به اینترنت وارد شود و VPN‌ها فقط به متهم اجازه دسترسی می‌دهند. وب‌سایت‌هایی که از طریق VPN‌ها در لیست سفید قرار گرفته‌اند،» جزئیات پرونده دادگاه ارسال شده توسط وکیل SDNY. “به طور خاص، یک VPN مجاز نصب شده بر روی لپ تاپ به متهم این امکان را می دهد تا به پایگاه داده فقط خواندنی FTX میزبان ابری که به عنوان بخشی از اکتشاف ارائه شده است، دسترسی داشته باشد.”

علاوه بر این، دادستان‌های فدرال می‌خواهند نرم‌افزار نظارتی را روی رایانه SBF نصب کنند تا فعالیت‌ها را ثبت کنند. در صورت تایید کاپلان، SBF باید دستگاه های الکترونیکی خود را برای تحقیقات توسط خدمات پیش از محاکمه تسلیم کند. مدیر عامل سابق FTX همچنین از خرید هر گونه تلفن همراه، تبلت، رایانه یا سایر دستگاه های الکترونیکی جدیدی که می توانند به اینترنت متصل شوند، منع می شود. قبل از درخواست وزارت دادگستری، SBF به بازی‌های ویدیویی آنلاین، استفاده از توییتر معروف بود و اخیراً یک وبلاگ Substack ایجاد کرده است تا جنبه‌های داستانی خود را توضیح دهد.

برچسب ها در این داستان

Alameda Research، شرایط وثیقه، مدیر عامل، ارتباطات چت، رایانه، دامیان ویلیامز، وزارت دادگستری، وزارت دادگستری، شماره سریال کنترل شده توسط وزارت دادگستری، دستگاه های الکترونیکی، پیام رسان های رمزگذاری شده، ftx، تلفن تلنگر صادر شده توسط دولت، شماره IMEI، شماره IMSI، دسترسی به اینترنت ، قابلیت اینترنت، قاضی لوئیس کاپلان، آدرس MAC، نرم افزار نظارت، بازی های ویدئویی آنلاین، خدمات پیش از محاکمه، SDNY، وکیل SDNY، شماره سیم کارت، دستگاه های هوشمند، گوشی های هوشمند، پیام های متنی SMS، VPN های مشخص، Substack، تبلت ها، اقدامات موقت، توییتر، دستگاه های بازی ویدیویی، تماس های صوتی، ارتباطات صوتی، VPN، وب سایت های در لیست سفید

نظر شما در مورد محدودیت های پیشنهادی دولت برای دسترسی به اینترنت و استفاده از وسایل الکترونیکی سام بانکمن-فرید چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.