خیز روسیه برای تصرف شهر راهبردی اودسا

آستین در نشست خبری با «کریل پتکوف» نخست‌وزیر بلغارستان اعلام کرد گفت‌وگوها با این کشور بر تقویت توان دفاعی جبهه شرقی ناتو تمرکز داشت و این کشور «در حال همکاری با ما برای توسعه مجدد سامانه دفاعی ناتو است». وزیر دفاع آمریکا مدعی شد روسیه در اوکراین با استفاده از روش‌های بی‌رحمانه، غیرنظامیان را هدف

کد خبر : 180921
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
خیز روسیه برای تصرف شهر راهبردی اودسا



آستین در نشست خبری با «کریل پتکوف» نخست‌وزیر بلغارستان اعلام کرد گفت‌وگوها با این کشور بر تقویت توان دفاعی جبهه شرقی ناتو تمرکز داشت و این کشور «در حال همکاری با ما برای توسعه مجدد سامانه دفاعی ناتو است».

وزیر دفاع آمریکا مدعی شد روسیه در اوکراین با استفاده از روش‌های بی‌رحمانه، غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد و از این طریق در جنوب اوکراین پیشروی می‌کند.

او در ادامه گفت، کشورهای عضو ناتو بر سر لزوم حمایت از مردم اوکراین در دفاع آن‌ها از سرزمین مادری توافق دارند و «جنگ پوتین در اوکراین و شمار تلفات آن تأسف برانگیز است».

رئیس پنتاگون در ادامه ادعاهای خود گفت:‌ «روسیه قصد دارد شهر اودسا (در جنوب غربی اوکراین) را به‌خاطر اهمیت راهبردی که دارد، تصرف کند».

پتکوف نیز در این نشست خبری بر ضرورت حمایت از مولداوی، همسایه جنوب غربی اوکراین تأکید کرد و گفت، کشورش قصد دارد توان نظامی خود را افزایش دهد و به ارسال کمک‌های دارویی و بشردوستانه برای پناهجویان اوکراینی ادامه خواهد داد.

آستین همچنین در این نشست خبری گفت: «اطلاعات مشخصی درباره اعزام نیروهای بیشتر روسیه به اوکراین وجود ندارد و از آنجا که پیشروی آن‌ها در اوکراین متوقف شده است، نگران استقرار نیروهای روسی در مرزهای ناتو نیستیم».

وزیر دفاع آمریکا گفت: «کشورهای عضو ناتو باید به‌صورت متناوب هماهنگی داشته باشند تا با خطرات مقابله کنند. تلاش‌های ناتو باید تقویت شود و باید قادر به اقدام در زمان مناسب باشیم».

23311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.