خون‌بازی با حذف تدریجی رقبا

[ad_1] نشانه‌های واضحی از ریاکاری و سودمندی از موقعیت به واسطه حفظ ظاهر در این شخصیت وجود دارد که در خلوت شخصی زندگی‌ای به مراتب متفاوت از آنچه جامعه می‌بینند ارائه می‌دهد. طلوعی خودش را عاشق خانواده معرفی می‌کند و آدم دلسوزی است که به واسطه مدیریت یک موسسه خیریه به کودکان ناتوان جسمی کمک

کد خبر : 431853
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
خون‌بازی با حذف تدریجی رقبا

[ad_1]

نشانه‌های واضحی از ریاکاری و سودمندی از موقعیت به واسطه حفظ ظاهر در این شخصیت وجود دارد که در خلوت شخصی زندگی‌ای به مراتب متفاوت از آنچه جامعه می‌بینند ارائه می‌دهد. طلوعی خودش را عاشق خانواده معرفی می‌کند و آدم دلسوزی است که به واسطه مدیریت یک موسسه خیریه به کودکان ناتوان جسمی کمک می‌کند. در ظاهر متین و شمرده حرف می‌زند و به جز چند مورد از او عصبانیتی دیده نمی‌شود. طلوعی را می‌توان جزو دسته‌ای از افراد جامعه دانست که اربابان قدرت و زر و زور هستند و برای رسیدن به این جایگاه و حفظ آن دست به هر کار نامشروعی زدند.
خط کمرنگی از حضور او را در فصل اول سریال زخم کاری دیدیم. او در فصل اول حضور نداشت و فقط مرد در سایه‌ای بود که به مالک برای زمین زدن خانواده ریزآبادی کمک می کرد. حالا اما او در فصل دوم از حاشیه به متن آمده و برای رسیدن به منافع بیشتر خودش شخصا وارد میدان شده است.
طلوعی از ابتدای فصل دوم در پوست بره سعی کرد دستان خون‌آلودش را به سمیرا و میثم نزدیک کند و با حذف تدریجی آن‌ها تبدیل به یکی از ثروتمندترین افرادی اقتصادی کشور شود. او خودش را عاشق دلخسته سمیرا و مرد دلسوز برای میثم نشان داد که می‌خواهد جای خالی پدرش را برایش پر کند. وقتی از این موقعیت وقعی نبرد سعی کرد با زور و تهدید آن‌ها را به جایی برساند که بتواند پروژه پتروشیمی که مشترک با طرف نروژی است را از آن خود کند. طلوعی حتی نقشه قتل میثم را کشید تا اختیاراتی که میثم دارد با مرگش به راحتی به دست او برسد. وقتی که سمیرا توانست نقشه طلوعی را بفهمد و خطر مرگ از بیخ گوش میثم گذشت طلوعی تبدیل به مردی شد که به صورت غیر مستقیم می‌خواست به اهدافش نزدیک شود. او از حذف بزرگترین و مهم‌ترین رقیبش یعنی فرنهادزاده هم ابایی نداشت و برای اینکه به میثم نزدیک شود شیدا دختر شفاعت را تبدیل به تله‌ای کرد که با استفاده از ترفندهای عاطفی و عاشقانه میثم را تخلیه اطلاعاتی کند.
با مرگ شفاعت و تصادفی که میثم یک سوی آن بود طلوعی فرصت را برای حذف میثم به دست شهریار مغتنم دید. حالا در نقطه‌ای از داستان سریال هستیم که مرگ میثم می‌تواند طلوعی را به خواسته‌هایش نزدیک کند. اما معلوم نیست که عاقبت خون‌هایی که طلوعی در طول داستان ریخته است گریبان خودش را هم نگیرد.
آیا باید در قسمت‌های آخر سریال منتظر یک دوئل جانانه میان مالک و طلوعی باشیم؟ آیا مالک همان کسی است که طلوعی را از میان بر می‌دارد؟

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.