خوش و بش نخست وزیر تونس با “هرتزوگ” خشم کاربران را برانگیخت

[ad_1] کاربران تونسی در شبکه اجتماعی توئیتر با انتشار فیلمی از گفت و گوی دوستانه «نجلا بودن رمضان» نخست وزیر این کشور با «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در کنفرانس تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ ، این اقدام را نوعی عادی سازی سریع روابط با رژیم اسرائیل در شرم‌الشیخ دانستند و خواستار پاسخگویی

کد خبر : 278316
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۴۱
خوش و بش نخست وزیر تونس با “هرتزوگ” خشم کاربران را برانگیخت

[ad_1]

کاربران تونسی در شبکه اجتماعی توئیتر با انتشار فیلمی از گفت و گوی دوستانه «نجلا بودن رمضان» نخست وزیر این کشور با «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در کنفرانس تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ ، این اقدام را نوعی عادی سازی سریع روابط با رژیم اسرائیل در شرم‌الشیخ دانستند و خواستار پاسخگویی دولت نسبت به آن شدند. آنها تاکید کردند که این اقدام نجلا بودن رمضان موضع ملت تونس نیست.

کاربران تونسی در شبکه های اجتماعی پس از انتشار این ویدئو، خشم خود را از اقدام نخست وزیر کشورشان ابراز داشته و این پرسش را مطرح کردند که موضعگیری «قیس سعید» رئیس جمهور تونس که همواره عبارت «عادی سازی خیانت است» سر می دهد، کجاست؟

خشم و تمسخر

خوش و بش نخست وزیر تونس با "هرتزوگ" خشم کاربران را برانگیخت

«پیر ابی سعد» از جمله کاربرانی بود که با محکوم کردن اقدام سازشکارانه نخست وزیر تونس در توییتر نوشت: این خنده زدن نجلا بودن به روی اسحاق هرتزوگ رئیس غاصب اشغالگر در کنفرانس آب و هوایی در شرم الشیخ خنده ای گناه آلود است؟ امیدوارم که او را برای سفر به تونس دعوت نکرده باشد!

خوش و بش نخست وزیر تونس با "هرتزوگ" خشم کاربران را برانگیخت

یکی دیگر از کابران تونسی نیز در توئیتر نوشت: «دزد دستگیر شد… گفت و گو، لبخند و عشق بین «نجلاء بودن رمضان» نخست وزیر تونس و «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم اسرائیل در جریان کنفرانس جهانی آب و هوا در شرم الشیخ مصر. قیس سعید کجایی؟».

خوش و بش نخست وزیر تونس با "هرتزوگ" خشم کاربران را برانگیخت

«مختر غمیض» یکی دیگر از کاربرانی بود که با محکوم کردن آنچه دیده است، نوشت: چه شرم آور، چه رسوایی… و صاحبش کجاست که گفت: عادی سازی روابط خیانت بزرگی است. این فیلم گفتگوی «نجلا بودن» نخست وزیر تونس با رئیس رژیم اشغالگر در اجلاس تغیرات آب و هوایی را ثابت می کند.

خوش و بش نخست وزیر تونس با "هرتزوگ" خشم کاربران را برانگیخت

همچنین «ولید کبیر» از دیگر کابران توئیتر نوشت: «نجلاء بودن» اولین وزیر تونسی است که با رئیس رژیم صهیونیستی گفت و گو کرد. عادی سازی مستقیم بین تونس و اسرائیل توسط «نجلاء بودن» در جریان گفت و گو با «اسحاق هرتزوگ» رئیس‌ رژیم اسرائیل به هنگام گرفتن عکس دسته جمعی از رهبران کشورهای شرکت‌کننده در کنفرانس تغییرات آب و هوا در شرم الشیخ مصر انجام شد! آیا قیس سعید آن را خیانت بزرگ خواهد دانست؟

خوش و بش نخست وزیر تونس با "هرتزوگ" خشم کاربران را برانگیخت

یک کاربر دیگر به نام «رامیا الابراهیم» نیز در واکنش به این اقدام سازشکارانه نخست وزیر تونس نوشت: در اقدامی که بیانگر نظر تونس و ملت اصلی آن نیست، آلودگی سمعی و بصری و اخلاقی و ملی در اجلاس آب هوایی در مصر روی داد.. نجلا بودن نخست وزیر تونس با رئیس رژیم اسرائیل گفت وگو کرد.

تونس ارتباط دیپلماتیک با اسرائیل را تکذیب کرده است

تونس در ژوئن گذشته قاطعانه آنچه را که رسانه های رژیم اسرائیل در مورد تماس های دیپلماتیک بین تونس و رژیم اشغالگر اسرائیل تبلیغ می کردند، تکذیب کرده بود.

وزارت امور خارجه تونس آن زمان در بیانیه‌ای گفت: آنچه که توسط برخی سایت‌های وابسته به رژیم غاصب اسرائیل مبنی بر وجود مذاکرات دیپلماتیک با تونس ترویج شده، باطل است.

وزارت خارجه تونس در این بیانیه افزود: رسانه های رژیم اسرائیل بارها و بارها این شایعات را منتشر کرده اند تا به وجهه کشورمان و موضع قاطع آن در حمایت از حق مسلم فلسطین لطمه بزنند.

پیشتر روزنامه «یسرائیل هیوم» مدعی شده بود که تونس و رژیم اسرائیل در حال برقراری تماس های دیپلماتیک با هدف نزدیک کردن روابط خود هستند.

این روزنامه به نقل از یک مقام رژیم اسرائیل نوشته بود: گسترش دایره کشورهای منطقه که با آنها روابط داریم، هدف همیشگی ماست که دائماً روی آن کار می‌کنیم.

افکار عمومی کشورهای عربی برخلاف برخی حکام عرب که دست به عادی سازی آشکار با رژیم صهیونیستی زده اند، با چنین اقدامی مخالف هستند. آنها بارها در مناسبت های مختلف هرگونه سازش با رژیم صهیونیستی را محکوم و درباره خطرات آن برای امنیت و ثبات جهان اسلام هشدار داده اند.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.