خواننده ای که رکورددار اجرای کنسرت در ایران شد (کی می تونه هر شب کنسرت بذاره؟!!!)

[ad_1] جالب است بدانید در حدود 300 هزار مخاطب در کنسرت های خواننده جوان مجید رضوی حضور داشتند که این تعداد افراد به طور متوسط برای هر اجرا هزار و 146 نفر را شامل می شوند. هرچند سال گذشته اجراهای پاپ سال خوبی را پشت سر گذاشت و کنسرت های مختلف در سبک های مختلف

کد خبر : 478815
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
خواننده ای که رکورددار اجرای کنسرت در ایران شد (کی می تونه هر شب کنسرت بذاره؟!!!)

[ad_1]

مجید رضوی

جالب است بدانید در حدود 300 هزار مخاطب در کنسرت های خواننده جوان مجید رضوی حضور داشتند که این تعداد افراد به طور متوسط برای هر اجرا هزار و 146 نفر را شامل می شوند.

هرچند سال گذشته اجراهای پاپ سال خوبی را پشت سر گذاشت و کنسرت های مختلف در سبک های مختلف برای علاقمندان آن ها وجود داشت. اما عجیب ترین بخش آن به کنسرت‌های مجید رضوی بر می‌گردد. این خواننده محبوب نه تنها از نظر کیفیت در اجراها بلکه از نظر کمیت نیز بیشترین اجرا را داشته است. به همین دلیل توانسته رکورد خوانندگان سبک پاپ را بشکند.

بر اساس ارزیابی انجام شده در سال 1402 مجید رضوی موفق شده تا 267 اجرای داخلی داشته که اگر دو ماه محرم و صفر را فاکتور بگیریم او هر ماه 2/26 اجرا داشته و با کم کردن ایام شهادت و مناسب های مذهبی، نتیجه می گیریم که آقای رضوی تقریبا هر شب یک کنسرت داشته است.

مجید رضوی رکورددار بیشترین اجرای داخلی

مجید رضوی رکورددار بیشترین اجرای داخلی

موج کنسرت‌های مجید رضوی قبل تر و از بازه زمانی بهمن ماه 1401 به راه افتاد و تا اواخر تیر 1402 که ماه محرم آغاز شد، او 161 نوبت اجرا را پشت سر گذاشته بود که با اختلاف خیلی زیاد، رکورددار اجرا در کشور شد.

در ادامه این ارزیابی‌ها، در 267 کنسرت آقای رضوی در سال 1402، حدود 300 هزار مخاطب حضور داشتند که اگر متوسط حضور آن‌ها برای هر اجرا را در نظر بگیریم، در هر نوبت کنسرت مجید رضوی یک هزار و 146 مخاطب جوان در حضور داشته اند.

با این حال 1402 تنها سالی نیست که مجید رضوی انحصار کنسرت‌ها را از آن خود کرده بود، بلکه او در این سال 6 آهنگ جدید به نام های فرشته، قلبمی پس، زیبا، تنگ میشه دل، متاسفانه و دوست دارم را نیز داشت که در واقع او هر دو ماه یک آهنگ جدید وارد بازار موسیقی کرده است.

بیوگرافی مجید رضوی

مجید رضوی در 28 اردیبهشت 1376 در کرمانشاه به دنیا آمد. این خواننده، ترانه سرا و آهنگساز موسیقی پاپ فعالیت هنریش را از سال 1399 شروع کرد و با همکاری مسعود جهانی به شهرت رسید.

برگزاری اولین کنسرت

بیوگرافی مجید رضوی - برگزاری اولین کنسرت

آقای رضوی اولین کنسرت خود را در 1 اسفند 1400 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد و پس از آن در شهر مختلف اجرا داشت.

رکورد برگزاری کنسرت

همانطور که در بالا گفتیم مجید رضوی از ابتدای بهمن سال 1401 تا تیر 1402 توانست با 267 اجرا در صدر فهرست خوانندگان پاپی قرار بگیرد که بیشترین تعداد اجرا ها را داشته اند.

از عصر جدید تا جشنواره فجر

اوج فعالیت مجید رضوی به سال 1401 بر می گردد زیرا او توانست با کمک پیام محمدی ترانه سرا و آهنگساز اهل اصفهان در برنامه های معتبر و پرمخاطب حاضر شود. او ترانه «نگین قلبمی» را در ویژه برنامه عصر جدید برای سال نو اجرا کرد. همچنین در مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره سی و هشتم موسیقی فجر همراه با رضا بهرام روی صحنه حاضر شد.

مدیریت کنسرت

مدیریت کنسرت

مجید رضوی در کنسرت هایش نیز بیشترین اجرا را دارد، یعنی او 17 ترانه را در 80 دقیقه اجرا می کند و این یعنی او به خوبی می داند چطور کنسرت را مدیریت کند. به همین دلیل همه کنسرت‌هایش را موفقانه به پایان می رساند.

حواشی

کنسرت روز سه شنبه 5 اردیبهشت 1402 مجید رضوی در کرمان بخاطر حجاب با درگیری، تنش و آشوب به پایان رسید.

وضعیت ازدواج و همسر مجید رضوی

از ازدواج و همسر مجید رضوی اطلاعاتی در دست نیست.

فهرست تک آهنگ های مجید رضوی

فهرست تک آهنگ های مجید رضوی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.