خلق و خوی تولیدکنندگان ژاپنی بدتر می شود، هزینه های بالاتر چشم انداز را کم رنگ می کند

[ad_1] نظرسنجی ماهانه که بانک مرکزی ژاپن (BOJ) نظرسنجی سه ماهه تانکان را به دقت دنبال می‌کند، نشان می‌دهد که انتظار می‌رود خلق و خوی تولیدکنندگان در طی سه ماه آینده دوباره بدتر شود در حالی که روحیه بخش خدمات در حال افزایش بیشتر دیده می‌شود. کویا میامائه، اقتصاددان ارشد در SMBC Nikko Securities گفت:

کد خبر : 266274
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
خلق و خوی تولیدکنندگان ژاپنی بدتر می شود، هزینه های بالاتر چشم انداز را کم رنگ می کند

[ad_1]

نظرسنجی ماهانه که بانک مرکزی ژاپن (BOJ) نظرسنجی سه ماهه تانکان را به دقت دنبال می‌کند، نشان می‌دهد که انتظار می‌رود خلق و خوی تولیدکنندگان در طی سه ماه آینده دوباره بدتر شود در حالی که روحیه بخش خدمات در حال افزایش بیشتر دیده می‌شود.

کویا میامائه، اقتصاددان ارشد در SMBC Nikko Securities گفت: ضعیف بودن ین و افزایش قیمت ها باعث افزایش واردات و سایر هزینه ها شده و ضربه ای به بخش مواد در میان تولیدکنندگان وارد می کند، در حالی که شبح کاهش رشد جهانی بر چشم انداز تاثیر گذاشته است.

او اضافه کرد که تقاضای متوقف شده و حمایت دولت از صنعت گردشگری، غیرتولیدکنندگان را هدایت می کند، اگرچه چشم اندازهای آینده برای احیای مجدد کووید-19 بستگی زیادی دارد.

صنایعی مانند خودرو، فولاد و منسوجات بر احساسات کلی تولیدکنندگان تاثیر گذاشتند، در حالی که ارتباطات، حمل و نقل و تاسیسات منجر به تولید غیر تولیدکنندگان شد.

در نشانه‌ای نگران‌کننده از بازگشت ضعیف مصرف ناشی از محدودیت‌های COVID-19، احساسات خرده‌فروشان کاهش بیشتری پیدا کرد. مصرف بیش از نیمی از اقتصاد را تشکیل می دهد.

در 28 سپتامبر – اکتبر. در 7 نظرسنجی از 495 شرکت بزرگ، که 254 شرکت پاسخ دادند، بسیاری از شرکت ها که به شرط ناشناس ماندن پاسخ دادند، از هزینه های بالاتر انجام تجارت به دلیل تورم فشار بر هزینه شکایت کردند.

یکی از مدیران یک تولیدکننده مواد شیمیایی گفت: «قیمت محصولات با افزایش هزینه های مواد خام همگام نیست» زیرا بسیاری از پیمانکاران فرعی در زنجیره تامین نمی توانند هزینه های ورودی را به مشتریان خود منتقل کنند.

یکی از مدیران یک شرکت فرآوری مواد غذایی گفت: “نگرانی در مورد بدتر شدن سود به دلیل هزینه های واردات وجود دارد که به دلیل ین ضعیف به همراه افزایش هزینه مواد خام و انرژی افزایش یافته است.”

برخی از تأثیر رویدادهای ژئوپلیتیکی شکایت داشتند.

یک مدیر سازنده ماشین آلات نوشت: «مشتریان ما در مورد افزایش سرمایه گذاری به دلیل اصطکاک آمریکا و چین و بحران اوکراین محتاط هستند.

آخرین نظرسنجی BOJ در 3 اکتبر نشان داد که خلق و خوی تولیدکنندگان بزرگ در ماه های ژوئیه تا سپتامبر برای سومین سه ماهه متوالی بدتر شده است زیرا هزینه های بالای مواد چشم انداز بهبود را برای اقتصاد شکننده کاهش داده است.

خوانش‌های شاخص رویترز تانکان با کم کردن درصد پاسخ‌دهندگانی که می‌گویند شرایط ضعیف هستند از کسانی که می‌گویند خوب هستند، به دست می‌آید. خواندن مثبت به این معنی است که تعداد افراد خوش بین از بدبین ها بیشتر است.

(گزارش توسط Tetsushi Kajimoto؛ ویرایش توسط Tomasz Janowski و Stephen Coates)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.