خلاصه دوره معاملاتی فارکس DailyFX: قسمت چهارم

[ad_1] نکات بحث و گفتگو در دوره تجارت فارکس: این چهارمین مجموعه ده قسمتی است که در آن مقالاتی از آن را مرور می کنیم آموزش DailyFX. هدف این مجموعه سادگی و پرداختن به برخی از جنبه های مهم بازار FX همراه با استراتژی ها و رویکردهای معامله گران است. اگر می خواهید به مجموعه

کد خبر : 301136
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
خلاصه دوره معاملاتی فارکس DailyFX: قسمت چهارم

[ad_1]

نکات بحث و گفتگو در دوره تجارت فارکس:

  • این چهارمین مجموعه ده قسمتی است که در آن مقالاتی از آن را مرور می کنیم آموزش DailyFX.
  • هدف این مجموعه سادگی و پرداختن به برخی از جنبه های مهم بازار FX همراه با استراتژی ها و رویکردهای معامله گران است.
  • اگر می خواهید به مجموعه کامل مقالات آموزشی ارائه شده توسط DailyFX دسترسی داشته باشید، می توانید از اینجا شروع کنید: DailyFX Forex برای مبتدیان

اکنون که بینش بیشتری در مورد تجزیه و تحلیل در بازارها دارید، وقت آن است که در مورد برخی از بازیگران اصلی بیاموزید. چه بر روی مبانی و چه بر تجارت فنی متمرکز شده باشید، این مؤسسات می توانند تأثیراتی داشته باشند که در دفتر کل شما ظاهر می شود.

از زمان فروپاشی مالی جهانی، بانک های مرکزی نقش کلیدی در بازارها داشته اند. برخی از اقتصادها هنوز با پیامدهای آن دست و پنجه نرم می کنند و در حال حاضر نرخ های منفی دارند. نرخ ها تنها راهی نیستند که بانک مرکزی می تواند بر اقتصاد خود تأثیر بگذارد، زیرا مداخله به روش های جدید در دهه گذشته در تلاش برای تقویت رشد انجام شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی دخالت بانک های مرکزی در بازار فارکس، اینجا را کلیک کنید تا به ما بپیوندید آموزش DailyFX

کافی است بگوییم، بانک‌های مرکزی نیروهایی هستند که معامله‌گران احتمالاً می‌خواهند درباره آنها بیشتر بدانند. بزرگترین و پرطرفدارترین بانک مرکزی، فدرال رزرو در ایالات متحده است که وظیفه مدیریت سیاست پولی برای اقتصاد ایالات متحده را بر عهده دارد. فدرال رزرو دارای وظایف دوگانه است. این بانک نه تنها وظیفه مدیریت تورم، بلکه ایجاد اشتغال را نیز بر عهده دارد.

فدرال رزرو

در اروپا، بانک مرکزی که بزرگترین اقتصاد جهان را نمایندگی می کند، بانک مرکزی اروپا یا ECB است که به تعیین سیاست پولی برای 19 کشور عضو یورو که از یورو به عنوان واحد پول خود استفاده می کنند، کمک می کند. بانک مرکزی اروپا هنوز نسبتاً جدید است، اما تأثیر این بانک با توجه به این واقعیت که وظیفه مدیریت بزرگترین اقتصاد جهان (اروپا) را بر عهده دارد، بسیار زیاد است.

بانک مرکزی اروپا

بانک انگلستان نیز به طور گسترده دنبال می شود. از بسیاری جهات، لندن، جایی که دفتر مرکزی بانک در آن قرار دارد، تا حدودی نقطه شروع FX است. BoE اغلب به طور گسترده در مورد تصمیمات مربوط به نرخ خود تحت نظر است.

بانک انگلستان

بانک مرکزی ژاپن نیز بسیار جالب است و مسلماً برخی از تجربی‌ترین اقدامات سیاست پولی را از زمان شروع «آبنومیکس» در سال 2012 به کار گرفته است. تاثیر بلندمدت شناخته شود. بانک مرکزی به مبارزه با چندین دهه عقب ماندگی تورم/نیروهای کاهش تورم ادامه می دهد. مطالعات موردی جالب زیادی در مورد BoJ وجود دارد.

بانک ژاپن

این بینش در مورد برخی از بازیگران اصلی می تواند به رویکرد تحلیلی شما کمک کند. به خاطر داشته باشید که با وجود اکثر بانک‌های مرکزی در «کران پایین» یا نزدیک به آن، سیاست نرخ ممکن است در این مرحله تأثیر چندانی نداشته باشد. با این حال، بانک‌های مرکزی اخیراً شروع به استفاده از اشکال اضافی تسهیلات کرده‌اند که می‌توانند قیمت دارایی‌ها را حتی بدون چشم‌انداز تغییر نرخ بهره افزایش دهند.

برنامه دنیای واقعی

برای ارتقای این دانش به سطح بعدی، یک موضوع بانک مرکزی را پیدا کنید تا در رویکرد خود بگنجانید و از آن برای ایجاد یک سری معاملات (حداقل پنج) در حساب آزمایشی خود استفاده کنید. این موضوع می تواند موضوعی مانند ضعف دلار آمریکا در مورد چشم انداز تداوم بدخواهی در فدرال رزرو باشد. یا ممکن است قدرت دلار نیوزلند در چشم انداز افزایش احتمالی نرخ بهره در افق بلندمدت باشد.

نکته کلیدی در اینجا این است که سعی کنیم یک سوگیری بازار فعلی را به کار بگیریم که به هدایت روندهای کوتاه مدت و انتظارات آن در اطراف بانک های مرکزی کمک می کند که می تواند در زمانی که آنها در حال “قیمت گذاری” به بازارهای جهانی هستند بسیار تأثیرگذار باشد.

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست DailyFX.com

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.