خلاصه دوره معاملاتی فارکس DailyFX: قسمت هفتم

[ad_1] نکات بحث و گفتگو در دوره تجارت فارکس: این هفتمین مجموعه ده قسمتی است که در آن مقالاتی از آن را مرور می کنیم آموزش DailyFX. هدف این مجموعه سادگی و پوشش برخی از جنبه های مهم بازار FX به همراه استراتژی ها و رویکردهای معامله گران است. اگر می خواهید به مجموعه کامل

کد خبر : 301297
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
خلاصه دوره معاملاتی فارکس DailyFX: قسمت هفتم

[ad_1]

نکات بحث و گفتگو در دوره تجارت فارکس:

  • این هفتمین مجموعه ده قسمتی است که در آن مقالاتی از آن را مرور می کنیم آموزش DailyFX.
  • هدف این مجموعه سادگی و پوشش برخی از جنبه های مهم بازار FX به همراه استراتژی ها و رویکردهای معامله گران است.
  • اگر می خواهید به مجموعه کامل مقالات آموزشی ارائه شده توسط آموزش DailyFX دسترسی داشته باشید، می توانید از اینجا شروع کنید: DailyFX Forex برای مبتدیان

تحلیل تکنیکال اساساً فقط بررسی گذشته است. دو مورد عمده وجود دارد که می توان از این بررسی به دست آورد، و آنها به روندها و حمایت و مقاومت مربوط می شوند. این می تواند به معامله گر اجازه دهد تا ببیند آیا روندی وجود داشته است یا خیر و اگر چنین است، می تواند به دنبال ادامه آن روند باشد. این می‌تواند نوعی سوگیری ایجاد کند، به طوری که معامله‌گران می‌توانند با پیش‌بینی ادامه این روند، به بازار صعودی با افزایش قیمت‌ها با هدف خرید نزدیک شوند.

به یاد داشته باشید، گذشته آینده را پیش‌بینی نمی‌کند و تحلیل تکنیکال را نباید ابزاری برای پیش‌بینی در نظر گرفت. مهمتر از یافتن روندهایی که ممکن است ادامه داشته باشد، یافتن قیمت هایی است که ممکن است درها را برای فرصت باز کند.

اینجاست که حمایت و مقاومت وارد عمل می شود و می تواند به استراتژی بالقوه برای معامله گران منجر شود. برای آشنایی با حمایت و مقاومت، مقاله زیر شما را شروع می کند.

راهنمای تجارت حمایتی و مقاومتی

پس از ایجاد درک اولیه از حمایت و مقاومت، می‌توانیم آن اطلاعات را با فرض عرضه و تقاضا همگام‌سازی کنیم. این مهم است زیرا عرضه و/یا تقاضا همان چیزی است که بر حرکت قیمت‌ها در آینده تأثیر می‌گذارد.

نیروهای عرضه و تقاضا

بعد از اینکه حمایت و مقاومت اساسی را درک کردید و دانستید که چگونه آن را با مفاهیم عرضه و تقاضا همگام کنید، قدم بعدی ترکیب این مفاهیم در استراتژی معاملاتی خود است. ما در مورد نحوه انجام این کار در راهنمای معامله‌گران فارکس برای معاملات عرضه و تقاضا صحبت می‌کنیم.

تجارت عرضه و تقاضا: راهنمای معامله گر فارکس

در آخر، بیایید با تمرکز بر یکی از سبک‌های پشتیبانی و مقاومت قدیمی‌تر، یعنی Pivot Point، برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی را شروع کنیم.

استراتژی های Pivot Point برای معامله گران فارکس

برای استفاده از این دانش، با استفاده از بازه زمانی روزانه برای محورها، نشانگر نقطه محوری را به نمودارهای پلتفرم آزمایشی خود اضافه کنید. و سپس همانطور که در درس قبلی خود در مورد بحث کردیم تحلیل بازه زمانی چندگانه، سپس می توانید در تلاش برای یافتن تنظیمات تجاری احتمالی، به نمودار چهار ساعته بروید.

به دنبال تست سطوح s1، s2 یا s3 بگردید تا سفارشات خرید را وارد کنید (دوباره، در نسخه آزمایشی، زیرا ممکن است این موارد جواب ندهند و صرفاً برای آزمایش چیزی ارزش از دست دادن پول ندارد). از طرف دیگر، برای وارد کردن سفارش‌های فروش، به دنبال آزمایش سطوح r1، r2 یا r3 باشید.

هدف در اینجا این است که ببینیم چگونه قیمت ها ممکن است با حمایت یا مقاومت در هنگام بازی کار کنند. موقعیت ها را ظرف 24 ساعت بررسی کنید، در حالی که به دنبال به کارگیری موقعیت های بیشتر برای آزمایش بیشتر نحوه استفاده از نقاط محوری برای تنظیم ورودی های تجاری هستید.

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست DailyFX.com

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.