خلاصه دوره معاملاتی فارکس DailyFX: قسمت هشتم

[ad_1] نکات بحث و گفتگو در دوره تجارت فارکس: این هشتمین مجموعه از ده قسمتی است که در آن مقالاتی از آن را مرور می کنیم آموزش DailyFX. هدف این مجموعه سادگی و پوشش برخی از جنبه های مهم بازار FX به همراه استراتژی ها و رویکردهای معامله گران است. اگر می خواهید به مجموعه

کد خبر : 301410
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
خلاصه دوره معاملاتی فارکس DailyFX: قسمت هشتم

[ad_1]

نکات بحث و گفتگو در دوره تجارت فارکس:

  • این هشتمین مجموعه از ده قسمتی است که در آن مقالاتی از آن را مرور می کنیم آموزش DailyFX.
  • هدف این مجموعه سادگی و پوشش برخی از جنبه های مهم بازار FX به همراه استراتژی ها و رویکردهای معامله گران است.
  • اگر می خواهید به مجموعه کامل مقالات آموزشی ارائه شده توسط آموزش DailyFX دسترسی داشته باشید، می توانید از اینجا شروع کنید: DailyFX Forex برای مبتدیان

مفهوم حمایت و مقاومت یکی از اجزای کلیدی تحلیل تکنیکال است و برای بسیاری از معامله‌گران، به‌ویژه معامله‌گران مبتنی بر اصول، این مفهوم جنبه اصلی تحلیل تکنیکال است. کمک آن به مدیریت ریسک می تواند بسیار زیاد باشد، در حالی که توانایی آن در پیش بینی، مانند هر چیز دیگری، مشکوک است، زیرا آینده همیشه نامشخص خواهد بود.

بسیاری از معامله‌گران از عدم پیش‌بینی‌پذیری خودداری می‌کنند و به جای آن بر احتمالات تمرکز می‌کنند، که می‌تواند با بسیاری از ابزارهای فنی کمک کند. راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد.

تعدادی از معامله‌گران با تجربه از روش‌های قیمت و روش‌های مرتبط استفاده می‌کنند، که شامل استفاده از شاخص‌های فنی در نمودار نیست و در عوض بر روی الگوها یا شکل‌بندی‌ها تمرکز می‌کند. این مطمئناً در دسترس شما است، اما به عنوان یک هشدار، معمولاً «پیشرفته» در نظر گرفته می‌شود و ممکن است برای معامله‌گرانی که تازه وارد نمودار شده‌اند، چندان منطقی نباشد.

به جای عمل قیمت، بسیاری از معامله گران به اندیکاتورها نگاه می کنند و باز هم، این یک حوزه تحلیل بسیار گسترده است. برای شروع، پیشنهاد می کنیم در مورد احتمالاً ساده ترین و سودمندترین شاخص یاد بگیرید: میانگین متحرک.

میانگین متحرک (MA) برای معامله گران توضیح داده شده است

پس از درک میانگین متحرک، معامله گران علاقه مند به یادگیری بیشتر می توانند بسیاری از ابزارهای شاخص موجود در دسترس معامله گران را کشف کنند تا به آنها کمک کند استراتژی یا رویکرد خود را سفارشی کنند.

شاخص های فنی تعریف و توضیح داده شده است

برای رفتن به مرحله بعدی، ما بیشتر درگیر یک شاخص محبوب خواهیم بود که ممکن است کمی پیشرفته تر باشد. این بر اساس همان میانگین متحرکی است که در بالا به آن نگاه کردیم، اما این شامل چند قسمت متحرک اضافی برای ایجاد نشانگر MACD (واگرایی میانگین متحرک همگرایی) است.

شاخص MACD چیست و چگونه کار می کند

برنامه دنیای واقعی

برای استفاده از این در هنگام ترکیب درس های قبلی، از حساب آزمایشی – سعی کنید روندی را در نمودار روزانه با استفاده از میانگین متحرک 200 روزه، با سیگنال MACD متناظر در نمودار چهار ساعته پیدا کنید. اگر نمودار روزانه روند رو به بالا را نشان می دهد، به دنبال سیگنال MACD صعودی باشید تا سفارش خرید را تنظیم کنید. از طرف دیگر، اگر نمودار روزانه روند نزولی را نشان می دهد، به دنبال سیگنال کوتاه از طریق MACD در نمودار چهار ساعته باشید.

هر 24 ساعت پیشرفت را بررسی کنید، معاملات را از روزهای قبل مدیریت کنید/ببندید و در عین حال معاملات جدید را به عنوان فرصت‌ها شروع کنید.

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست DailyFX.com

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.