خلاصه دوره معاملاتی فارکس DailyFX: قسمت نهم

[ad_1] نکات بحث و گفتگو در دوره تجارت فارکس: این نهمین مجموعه از ده قسمتی است که در آن مقالاتی از آن را مرور می کنیم آموزش DailyFX. هدف از این مجموعه سادگی در کنار قدم زدن در برخی از جنبه های مهم بازار FX همراه با استراتژی ها و رویکردهای معامله گران است. اگر

کد خبر : 301333
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
خلاصه دوره معاملاتی فارکس DailyFX: قسمت نهم

[ad_1]

نکات بحث و گفتگو در دوره تجارت فارکس:

  • این نهمین مجموعه از ده قسمتی است که در آن مقالاتی از آن را مرور می کنیم آموزش DailyFX.
  • هدف از این مجموعه سادگی در کنار قدم زدن در برخی از جنبه های مهم بازار FX همراه با استراتژی ها و رویکردهای معامله گران است.
  • اگر می خواهید به مجموعه کامل مقالات آموزشی ارائه شده توسط آموزش DailyFX دسترسی داشته باشید، می توانید از اینجا شروع کنید: DailyFX Forex برای مبتدیان

معامله‌گران موفق بر استراتژی‌هایی تکیه می‌کنند که متناسب با سبک معاملاتی آن‌ها طراحی شده‌اند. اگر در تجارت فارکس تازه کار هستید، می توانید با استفاده از ما بیاموزید که کدام سبک معاملاتی برای شما مناسب تر است آزمون DNA FX.

بسیاری از معامله گران بر شاخص واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) تکیه می کنند، ابزاری بسیار همه کاره که مانند همه اندیکاتورهای دیگر، به سادگی یک راهنما یا راه دیگری برای نگاه کردن به آن است. اقدام قیمت با کمک های اضافی اما ساده پیچیده است و نشانگر ساده ای مانند MACD را می توان به روش های مختلفی مورد استفاده قرار داد. ابتدا باید اندیکاتور را تشریح کنیم تا بتوانید ببینید چه چیزی واقعاً بر ارزش آن تأثیر می گذارد. بیایید با بررسی متداول ترین جنبه MACD شروع کنیم: متقاطع.

نحوه ورود به معاملات با استفاده از متقاطع MACD

بخش بعدی درک و استفاده از اندیکاتور برای یادگیری، هیستوگرام است، که می تواند به یک معامله گر جدید کمک کند تا زمانی که کمی بعد به عمق بیشتری از استراتژی های MACD برویم، قطعات را در جای خود قرار دهد.

هیستوگرام MACD و نحوه عملکرد آن به عنوان سیگنال خرید/فروش

MACD این نیست فقط شاخصی که می تواند برای این نوع تجزیه و تحلیل استفاده شود: ما صرفاً روی آن تمرکز می کنیم زیرا چندین قسمت متحرک دارد و این یک راه عالی برای یادگیری نحوه گنجاندن شاخص ها در یک استراتژی است. Stochastics نیز قابل استفاده است و مقاله زیر برخی از مزایا و معایب بین این دو را برجسته می کند. نکته کلیدی در اینجا این است که هیچ شاخص جادویی به طور قابل توجهی بهتر از بقیه نیست. هر کدام فقط یک روش کمی متفاوت برای بررسی گذشته است.

MACD در مقابل Stochastic: ورودی های زمان بندی با یک یا هر دو شاخص

در نهایت، وقت آن است که به استراتژی معاملاتی MACD نگاهی بیندازیم. این رویکرد از اجزای مختلف اندیکاتور برای چارچوب‌بندی استراتژی استفاده می‌کند و این نکته را برجسته می‌کند که یک معامله‌گر لزوماً به تعداد زیادی ابزار برای موفقیت نیاز ندارد.

استراتژی معاملاتی MACD: 3 مرحله برای یافتن یک روند

برنامه دنیای واقعی

کاربرد دنیای واقعی از این درس ممکن است با تمرین قبلی آشنا به نظر برسد. هدف در اینجا این است که هنگام استفاده از این شاخص ساده و در عین حال سودمند، برخی از عناصر بهبود را در توانایی شما برای شناسایی فرصت های بالقوه مشاهده کنید.

معاملات را انجام دهید و در عرض 24 ساعت بررسی کنید که در آن نقطه می توانید ضمن آزمایش بیشتر مکانیزم استراتژی خود، آن موقعیت ها را مدیریت کنید.

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست DailyFX.com

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.