خلاصه دوره معاملاتی فارکس DailyFX: قسمت ششم

[ad_1] نکات بحث و گفتگو در دوره تجارت فارکس: این ششمین از یک مجموعه ده قسمتی است که در آن مقالاتی از آن را مرور می کنیم آموزش DailyFX. هدف این مجموعه سادگی و پرداختن به برخی از جنبه های مهم بازار FX همراه با استراتژی ها و رویکردهای معامله گران است. اگر می خواهید

کد خبر : 301233
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
خلاصه دوره معاملاتی فارکس DailyFX: قسمت ششم

[ad_1]

نکات بحث و گفتگو در دوره تجارت فارکس:

  • این ششمین از یک مجموعه ده قسمتی است که در آن مقالاتی از آن را مرور می کنیم آموزش DailyFX.
  • هدف این مجموعه سادگی و پرداختن به برخی از جنبه های مهم بازار FX همراه با استراتژی ها و رویکردهای معامله گران است.
  • اگر می خواهید به مجموعه کامل مقالات آموزشی ارائه شده توسط DailyFX Education دسترسی داشته باشید، می توانید با بخش مبتدی در این لینک شروع کنید: DailyFX Forex برای مبتدیان

در طول دو درس گذشته، ابتدا با نگاهی به برخی از بازیگران کلیدی و سپس با مشاهده برخی از رویدادهای کلیدی، تمرکز قابل توجهی بر تحلیل بنیادی داشته ایم.

اکنون ما در حال حرکت به سمت جنبه مورد علاقه من از تجزیه و تحلیل هستیم، و این نمودار است.

تحلیل بنیادی چیزی است که به شکل گیری آینده کمک می کند. رشد قوی تر در یک اقتصاد اغلب سطوح بالاتری از تورم را به همراه خواهد داشت. این سطوح بالاتر تورم برای جلوگیری از بی ثباتی، نرخ های بهره بالاتری را می طلبد و بر این اساس بانک های مرکزی اغلب به دنبال افزایش نرخ هستند. همانطور که در استراتژی تجارت حمل و نقل آموختیم، فرض افزایش نرخ‌ها، می‌تواند خریداران بیشتری را وارد بازار کند تا آن نرخ‌های بالاتر جدید را جذب کنند که به نوبه خود می‌تواند تقاضای بالاتری را ایجاد کند که منجر به قیمت‌های بالاتر و روند صعودی شود.

این یک سناریوی ایده‌آل است وقتی کار می‌کند، به‌ویژه زمانی که قیمت‌ها شروع به افزایش می‌کنند، زیرا در اینجا فرصت برای معامله‌گران وجود دارد.

در حالی که اصول به شکل دادن به آینده کمک می کند، تحلیل تکنیکال به توضیح گذشته کمک می کند. این بررسی نمودار، و آنچه اخیراً اتفاق افتاده است، برای طرح آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد است. این نکته مهمی است زیرا بسیاری از معامله‌گران جدید یک اندیکاتور را یاد می‌گیرند و سپس می‌گویند “این کار نمی‌کند!”

این را به خاطر بسپارید: تحلیل تکنیکال به سادگی راهی برای تجزیه و تحلیل بازار است. اینکه “کار می کند” یا نه بیشتر به این بستگی دارد که چه کسی از رویکرد تحلیلی استفاده می کند. بسیاری از متخصصان تحلیل تکنیکال را مربوط به مدیریت ریسک می دانند، به عنوان راهی برای بیان این نظرات در مورد کنار هم قرار دادن اساسی یک اقتصاد در یک مقطع زمانی. این به سادگی یک ابزار اضافی است که معامله‌گران می‌توانند از آن برای بدست آوردن شانس به نفع خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است که گذشته آینده را پیش بینی نمی کند. چیزهای جدیدی اتفاق می افتد و بازارها، مانند زندگی، غیرقابل پیش بینی باقی می مانند. این چیز خوبیه! این چیزی است که زندگی را جالب و سرگرم کننده و گاهی اوقات سخت می کند، درست مانند تجارت. برای شروع، به مقاله مبانی تجزیه و تحلیل فنی ما بروید، که تصویر بزرگی را در پشت این حوزه گسترده تحلیل پوشش می دهد.

مبانی تحلیل تکنیکال

پس از اینکه یک معامله گر جدید برخی از تحلیل های فنی اولیه را یاد گرفت، سؤال بعدی اغلب این است که “بهترین بازه زمانی چیست؟” یکی نیست بازه های زمانی به سادگی روشی متفاوت برای نگاه کردن به یک چیز است و مانند بسیاری از تصمیمات خرید دیگر، معامله گران باید سعی کنند قبل از تصمیم گیری نقاط برتری متفاوتی را بدست آورند. این موضوع «تجزیه و تحلیل چارچوب زمانی چندگانه» را مطرح می‌کند، که اساساً به معنای سیستم‌بندی نمودارها برای استفاده در استراتژی معامله‌گر به منظور یافتن تعادل راحت است. برای شروع، پیشنهاد می کنیم ابتدا مقاله مقدماتی خود را در مورد موضوع مرتبط زیر بخوانید:

فریم های زمانی فارکس، راهنمای مبتدیان

و پس از آن، می توانید به مقاله زیر بروید تا کمی بیشتر در مورد موضوع به دست آورید:

راهنمای تجزیه و تحلیل بازه زمانی چندگانه

برنامه دنیای واقعی

برای استفاده از این به یک نمودار و یک حساب آزمایشی با بسته نموداری نیاز دارید. یک نمودار روزانه برای درجه بندی روندها و نمودار چهار ساعته را برای ورود مناسب امتحان کنید. سعی کنید روندی را در نمودار روزانه پیدا کنید و سپس از نمودار چهار ساعته برای وارد کردن موقعیتی در جهت آن روند استفاده کنید. از نمودار چهار ساعته، می‌توانید از مقداری ذهنیت در آن ورودی استفاده کنید، سعی کنید «کم بخرید، بالا بفروشید» در حالی که همچنان به روند بلندمدت پایبند هستید.

سعی کنید به این ترتیب پنج معامله را در حساب آزمایشی تنظیم کنید.

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست DailyFX.com

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.