خلاصه دوره معاملاتی فارکس DailyFX: بخش دهم

نکات بحث و گفتگو در دوره تجارت فارکس: این دهمین مجموعه ده قسمتی است که در آن مقالاتی از آن را مرور می کنیم آموزش DailyFX. هدف از این مجموعه سادگی در کنار قدم زدن در برخی از جنبه های مهم بازار FX همراه با استراتژی ها و رویکردهای معامله گران است. اگر می خواهید

کد خبر : 301379
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
خلاصه دوره معاملاتی فارکس DailyFX: بخش دهم


نکات بحث و گفتگو در دوره تجارت فارکس:

  • این دهمین مجموعه ده قسمتی است که در آن مقالاتی از آن را مرور می کنیم آموزش DailyFX.
  • هدف از این مجموعه سادگی در کنار قدم زدن در برخی از جنبه های مهم بازار FX همراه با استراتژی ها و رویکردهای معامله گران است.
  • اگر می خواهید به مجموعه کامل مقالات آموزشی ارائه شده توسط DailyFX Education دسترسی پیدا کنید، می توانید با بخش مبتدی در این لینک شروع کنید: DailyFX Forex برای مبتدیان

ما اکنون در قسمت پایانی خود هستیم.

اما، این سقف های فارغ التحصیلی را حفظ کنید، زیرا حرفه تجاری شما در حال حاضر شروع شده است و قبل از برگزاری جشن ها کارهای بسیار بیشتری برای انجام دادن وجود دارد.

همه چیزهایی که ما تا این لحظه یاد گرفته‌ایم عمدتاً به نوعی مکانیکی یا فیزیکی هستند. اما چالش واقعی در تجارت، حداقل برای اکثر مردم، چیزی نیست که بتوان در یک کتاب یاد گرفت، بلکه چیزی است که بین گوششان می گذرد. این روانشناسی موضوع است.

نقطه خالی: تجارت یکی از معدود مکان هایی در زندگی است که شکست آن کاملا تضمین شده است. شما قرار نیست 100% از معاملات خود را برنده شوید و همچنین نباید تلاش کنید. و هر چقدر هم که مایه تاسف است، بسیاری از مردم جامعه ما برای مقابله با شکست زمان بسیار سختی دارند، و شاید زمان دشوارتری برای باقی ماندن با انگیزه زمانی که بدانند شکست نه تنها ممکن است، بلکه حتی محتمل است. به همین دلیل است که روانشناسی تجارت بسیار مهم است: زیرا می توانید به سرعت تبدیل به بدترین دشمن خود شوید. برای شروع، راهنمای ما برای روانشناسی تجارت را در زیر بررسی کنید.

راهنمای روانشناسی تجارت

حرص و ترس؛ آنها همیشه در جامعه ما حضور دارند. اما، اغلب مردم می توانند اینها را بدون تمرکز زیاد روی آن قرار دهند. با این حال، دیگران چندان خوش شانس نیستند. برای معامله گران، این امر در روز به روز آنها ثابت خواهد بود، زیرا یک نوسان بسیار مکرر بین این دو احساس وجود دارد، و به ندرت این تعادل عالی برای مدت طولانی بدون کار یا تلاش از طرف معامله گر باقی می ماند.

نحوه مدیریت حرص و ترس در تجارت

در مرحله بعد، به این می پردازیم که چگونه معامله گران می توانند با هدف اصلی معامله گران جدید پیش بروند: ثبات. زمانی که روانشناسی خود را مدیریت می کنید، زمان زیادی برای کار با حرص و ترس خواهید داشت.

این احساسات منفی می تواند منجر به انبوهی از مشکلات شود. گاهی اوقات، معامله گران برای یافتن یا بهبود استراتژی “عالی” زمان می گذرانند. این، البته، یک تلاش بیهوده است، زیرا چیزی به نام کمال در طرح ریزی آینده وجود ندارد. در عوض، این بیشتر یک پلیس است که به معامله گر احتمالی اجازه می دهد زمان خود را تلف کند در حالی که احساس می کند در مسیر درست حرکت می کند.

این منجر به چیزی می شود که به عنوان «فلج از طریق تجزیه و تحلیل» شناخته می شود، یا به عبارت دیگر، زمان زیادی را صرف تجزیه و تحلیل مشکل می کنید که بهترین راه برای حل آن را فراموش می کنید. این یک اتلاف وقت و انرژی احساسی است زیرا هرچه زمان بیشتری را صرف فکر کردن در مورد آینده کنید، لزوماً به شما کمک نمی‌کند تا زمانی که هر اتفاقی بیفتد، آن را هدایت کنید.

درعوض، بپذیرید که کمال نه تنها غیرممکن است بلکه گمراه کننده است، و یاد بگیرید که چگونه بدون داشتن استراتژی کامل معامله کنید.

چگونه بدون داشتن استراتژی کامل، به طور مداوم تجارت کنید

آخرین قسمت از مجموعه ما، از قضا، نقطه ای است که بسیاری از دوره های تجاری آموزشی در آن آغاز می شود و آن تنظیم یک برنامه معاملاتی است. دلیل اینکه ما این را برای آخرین بار ذخیره کردیم این است که تکمیل این ماده به هیچ وجه یک پایان نیست: این شروع حرفه تجارت شما است. این زمانی است که می خواهید شروع به تنظیم یک برنامه معاملاتی کنید، زیرا بسیاری از اصول اولیه را یاد گرفته اید و برخی از مهم ترین جنبه های تحلیل بازار به شما نشان داده شده است. در این مرحله، شما آماده شروع ایجاد طرح تجاری منحصر به فرد خود هستید.

اما، به هیچ وجه تلاش به پایان نرسیده است و تا زمانی که شما یک معامله گر هستید، احتمالاً همینطور باقی خواهد ماند. اینجاست که حساب آزمایشی می‌تواند وارد شود، و به شما کمک می‌کند تا با مکانیزم انجام معامله، پیروی از یک استراتژی و اجرای یک رویکرد راحت‌تر و راحت‌تر شوید – بدون اینکه مشکل احساسی از دست دادن پول بالای سرتان باشد.

نحوه ایجاد یک طرح معاملاتی در 7 مرحله

برنامه دنیای واقعی

این آخرین درس ما در این دوره است، بنابراین این باید اولین قدم شما در حرفه تجارت شما باشد. برنامه کاربردی این درس ایجاد پلن معاملاتی شماست. برای کمک می توانید از راهنمای لینک شده در بالا استفاده کنید. و جزئیات چیزهایی که در 9 درس قبلی برای پر کردن برای هر بخش آموخته ایم. اما این برنامه معاملاتی شماست، بنابراین آن را دقیقا بر اساس خودتان و ترجیحات خود بسازید. انتظار داشته باشید که تغییرات آینده ممکن است مورد نیاز باشد، و این خوب است، معامله گران اغلب برنامه های خود را با پیشرفت تطبیق می دهند.

حساب آزمایشی می تواند منبع کلیدی برای ادامه یادگیری شما باشد، زیرا استراتژی و رویکرد خود را بیشتر می سازید.

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست DailyFX.com

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.