خلاصه بازی های روز FX: 26 تا 29 ژوئن 2023

[ad_1] این هفته کمی چالش برانگیز برای استراتژی‌های FX ما بود زیرا کاتالیزورهای سطح بالا در نیمه دوم هفته شرایط متلاطمی را ایجاد کردند و اکثر بازارها خیلی دور از جایی که شروع کردند بسته شدند. USD/CAD: دوشنبه تا 26 ژوئن 2023 نمودار فارکس 2 ساعته USD/CAD توسط تلویزیون با به‌روزرسانی‌های تورم در ایالات متحده

کد خبر : 369038
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
خلاصه بازی های روز FX: 26 تا 29 ژوئن 2023

[ad_1]

این هفته کمی چالش برانگیز برای استراتژی‌های FX ما بود زیرا کاتالیزورهای سطح بالا در نیمه دوم هفته شرایط متلاطمی را ایجاد کردند و اکثر بازارها خیلی دور از جایی که شروع کردند بسته شدند.

USD/CAD: دوشنبه تا 26 ژوئن 2023

نمودار فارکس 2 ساعته USD/CAD توسط تلویزیون

نمودار فارکس 2 ساعته USD/CAD توسط تلویزیون

با به‌روزرسانی‌های تورم در ایالات متحده و کانادا که قرار است در این هفته منتشر شود، ما یک تنظیم فنی جذاب را در مورد قیمت USD/CAD مشاهده کردیم. اگر انتظارات ما همانطور که در راهنمای رویداد ما درباره به‌روزرسانی ضعیف CPI کانادا مطرح شد، محقق شود، آزمایش مجدد انتهای کانال نزولی می‌تواند گاوهای بالقوه را در کوتاه‌مدت جذب کند.

بازار در واقع در طول جلسه لندن قبل از به‌روزرسانی CPI به منطقه محوری هفتگی S1 رسید و به نظر می‌رسد فروشندگان CAD از قبل منتظر حرکت خود بودند.

این جفت به سرعت بالاتر رفت، احتمالاً در معامله‌گرانی که در آستانه به‌روزرسانی CPI قرار گرفتند، که خرس‌های CAD را ناامید نکرد زیرا شاخص CPI ماهانه برای سرفصل و هسته پایین‌تر از انتظارات و خوانده‌های قبلی بود.

همچنین این احتمال وجود دارد که گاوهای دلار نقشی در قدرت USD/CAD داشته باشند و همچنین به‌روزرسانی‌های اقتصادی روز سه‌شنبه ایالات متحده، احتمال کمتری برای رکود در ایالات متحده را نشان داد و باعث حرکت قوی دلار آمریکا شد.

رالی در جلسه چهارشنبه به اوج خود رسید، جایی که به لطف به‌روزرسانی‌های بالاتر در ایالات متحده، از آن زمان تاکنون متلاطم بوده است.

به طور کلی، این بحث بسیار مؤثر بود زیرا نرخ فعلی بسیار بالاتر از منطقه پشتیبانی هدف و قیمت ارسال است.

CAD/JPY: سه شنبه – 27 ژوئن 2023

نمودار فارکس 2 ساعته CAD/JPY توسط تلویزیون

نمودار فارکس 2 ساعته CAD/JPY توسط تلویزیون

ما راه بالقوه دیگری برای افزایش احتمالی نوسانات برای Loonie پیدا کردیم، زیرا کانادا قرار بود آخرین به روز رسانی تورم قیمت مصرف کننده را منتشر کند.

با افزایش سریع احتمال نوسانات برای دلار کانادا، ما فکر کردیم که الگوی تثبیت در CAD/JPY تنظیمی است که باید به آن توجه کنیم، به خصوص برای شکست نزولی اگر داده های تورم کانادا کمتر از حد انتظار باشد.

همانطور که در بالا ذکر شد، کانادا گزارش داد که هم نرخ تورم اصلی و هم نرخ تورم اصلی بیش از حد انتظار و قبل کاهش یافته است و واکنش فروش سریع در Loonie را برانگیخته است.

اما متأسفانه برای خرس‌های CAD/JPY، به لطف به‌روزرسانی‌های قوی اقتصادی ایالات متحده، احساسات ریسک در جلسه در حالت مثبت قرار داشت، و آن جهش اولیه را کاهش داد و حتی آن را معکوس کرد.

خرس‌ها در مورد CAD/JPY همچنان فکر می‌کردند زیرا آنها از آن به عنوان فرصت فروش دیگری استفاده کردند و منطقه 109.20 را حفظ کردند و جهش را معکوس کردند تا قبل از اینکه گاوها در جایگاه خود باقی بمانند، بازار را به حدود 108.70 برساند.


CAD/JPY در بقیه هفته متوالی باقی ماند، با نوسانات گسترده و سوگیری بازار رو به کاهش بود و در نهایت این بحث استراتژی را نسبت به قیمت ارسالی (حدود 109.30) قبل از آخر هفته کمی مثبت کرد.

AUD/JPY: چهارشنبه – 28 ژوئن 2023

AUD/JPY نمودار 1 ساعته فارکس توسط تلویزیون

AUD/JPY نمودار 1 ساعته فارکس توسط تلویزیون

AUD/JPY در روز چهارشنبه با تنظیم فنی کتاب درسی در فهرست پیگیری قرار گرفت، زیرا نوسانات در حال افزایش بود. پس از آخرین CPI خوانده شده از استرالیا، Aussie محرک اصلی حرکت بود، که فکر می‌کردیم می‌تواند در کوتاه‌مدت تأثیر مستمری بر این جفت داشته باشد.

تنظیم نزولی ما برای مشاهده این بود که ببینیم آیا بازار به زیر الگوی مثلث نزولی شکل‌گرفته در نمودار 1 ساعته می‌شکند، یک سناریوی احتمالی قیمت براساس این ایده که قرائت ضعیف CPI استرالیا در این هفته استدلال بیشتری را ارائه می‌کند که RBA می‌تواند حفظ کند. در نشست آتی جولای خود، یک افزایش دیگر نرخ را کاهش دادند.

و از آنجایی که در آن زمان مسائل فنی ترکیبی بود، ما همچنین در مورد احتمال جهش به دلیل فروش بیش از حد سیگنال‌های تصادفی و منطقه پشتیبانی اصلی می‌تواند خریداران را جذب کند، اما با یک سقف بالقوه قیمت در اطراف الگوی نزولی «بالا» بحث کردیم.

در جلسه چهارشنبه شاهد شکست نزولی حمایت بودیم، اما این جفت ارز در جلسه آسیایی بعدی تغییر کرد، که با به‌روزرسانی‌های اطلاعات خرده‌فروشی استرالیا و ژاپن بهتر از حد انتظار مرتبط بود.

همچنین، به نظر می‌رسد نگرانی‌ها از رکود اقتصادی ناشی از سیاست‌های پولی سخت‌گیرانه جهانی در حال کاهش است و همچنین واکنش عمومی به اظهارات جنگ‌طلبانه مجمع ECB در مورد بانک مرکزی در روز چهارشنبه نسبتاً خاموش بود.

با تمایل به ریسک مثبت در بقیه هفته، به نظر می‌رسد این بحث استراتژی برای خرس‌ها آنطور که انتظار می‌رفت به نتیجه نرسید، زیرا آنها الگوی نزولی «بالا» را به گاوها در روز جمعه از دست دادند و به AUD/JPY یک افزایش جزئی داد. برای گاوهای نر در هفته

GBP/AUD: پنجشنبه – 29 ژوئن 2023

نمودار فارکس 30 دقیقه GBP/AUD توسط تلویزیون

نمودار فارکس 30 دقیقه GBP/AUD توسط تلویزیون

در روز پنج‌شنبه، ما یک استدلال فنی قوی در GBP/AUD مشاهده کردیم، زیرا ترکیبی از سطوح فیبوناچی، سیگنال تصادفی فروش بیش از حد، و ناحیه مقاومت شکسته، پتانسیل جذب خریداران را به روند صعودی ثابت داشت.

این موضوع از نقطه نظر اساسی منطقی بود، زیرا شاخص CPI استرالیا ضعیف‌تر از حد انتظار اخیر، تصویر بنیادی را کمی کمتر صعودی تغییر داد، و این عقیده رایج مبنی بر اینکه بانک انگلستان باید با افزایش نرخ بهره برای مبارزه با شرایط تورم بالا مداوم، تهاجمی باقی بماند.

اما ما همچنین این احتمال را دیدیم که دور آتی قرائت‌های PMI از چین می‌تواند نوسانات و واکنش صعودی را برای AUD ایجاد کند، بنابراین ذهن خود را نسبت به احتمال شکست نزولی در روند صعودی نیز باز نگه داشتیم.

همانطور که در خلاصه AUD/JPY بالا ذکر شد، به‌روزرسانی‌های مثبت استرالیا و تمایل عمومی به ریسک به سمت مثبت، در اوایل جلسه پنج‌شنبه آسیا به سمت مثبت تبدیل شد.

به روز رسانی PMI چین همراه با بخش خدمات در حال گسترش در برابر شرایط انقباضی در تولید است که به نظر می رسید با یک حرکت سریع پایین تر این جفت ارز مرتبط باشد.

به طور کلی، GBP/AUD پس از بحث اصلی ما بسیار متلاطم بود، همچنان در اطراف فیبوناچی معامله می‌شود و میانگین‌های متحرک تا آخر هفته پیش می‌روند. این ادغام ممکن است تا هفته آینده ادامه یابد، جایی که احتمالاً پس از آخرین بیانیه سیاست پولی بانک مرکزی استرالیا در 4 ژوئیه، شاهد حرکت واقعی بعدی این جفت خواهیم بود. با ما همراه باشید!

این محتوا صرفاً برای مقاصد اطلاعاتی است و به عنوان مشاوره سرمایه گذاری محسوب نمی شود. معامله در هر بازار مالی مستلزم ریسک است. لطفاً افشای ریسک ما را بخوانید تا مطمئن شوید که خطرات مربوط به آن را درک کرده اید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.