خط مشی جدید پی پال به شرکت اجازه می دهد تا کاربران را به دلیل انتشار «اطلاعات نادرست» 2500 دلار جریمه کند، ToS محکوم و آن را «مزهت آمیز» خواند – بیت کوین نیوز

[ad_1] سیاست کاربری جدید Paypal که به شرکت اجازه می دهد کاربران را به دلیل انتشار “اطلاعات نادرست” 2500 دلار جریمه کند، سر و صدای زیادی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است. پس از 3 نوامبر، هر کسی که اطلاعات یا محتوایی را برای “ترویج اطلاعات نادرست” پست یا منتشر کند،

کد خبر : 264986
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۳:۰۰
خط مشی جدید پی پال به شرکت اجازه می دهد تا کاربران را به دلیل انتشار «اطلاعات نادرست» 2500 دلار جریمه کند، ToS محکوم و آن را «مزهت آمیز» خواند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

سیاست کاربری جدید Paypal که به شرکت اجازه می دهد کاربران را به دلیل انتشار “اطلاعات نادرست” 2500 دلار جریمه کند، سر و صدای زیادی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است. پس از 3 نوامبر، هر کسی که اطلاعات یا محتوایی را برای “ترویج اطلاعات نادرست” پست یا منتشر کند، مشمول مجازات خواهد شد.

بند توافق کاربر جدید پی پال می گوید که می تواند 2500 دلار از کاربرانی که “اطلاعات نادرست” منتشر می کنند دریافت کند.

طبق گزارش ها، شرکت خدمات پرداخت پی پال قصد دارد قرارداد کاربری خود را با بند جدیدی به روز کند که با اصطلاح «اطلاعات غلط» مبارزه می کند. به‌روزرسانی جدیدی که به بخش فعالیت‌های محدود توافق‌نامه کاربری Paypal اضافه شده است، نشان می‌دهد که افرادی که سخنان مشوق عداوت و تنفر یا اطلاعات نادرست را پست یا منتشر می‌کنند، ممکن است به شما خسارت وارد کنند، از جمله خسارت‌های نقدی ۲۵۰۰ دلار آمریکا به ازای هر تخلف، که ممکن است مستقیماً از حساب Paypal شما کسر شود. ” دیلی وایر برای اولین بار قرارداد شرایط خدمات (ToS) آتی را کشف کرد.

شرکت پرداخت هشدار می دهد که اعمال ممنوعه شامل “ارسال، ارسال یا انتشار هر گونه پیام، محتوا یا مطالبی” است که “اطلاعات نادرست را ترویج می کند”. البته این خبر مورد استقبال عموم مردم قرار نگرفت و تعداد قابل توجهی از پست های شبکه های اجتماعی از تصمیم پی پال برای اجرای توافقنامه کاربری جدید انتقاد کردند. وکیل کانادایی دیوید آنبر نوشت:”[Hey Paypal] شما 30 روز فرصت دارید تا صراحتاً از این سیاست زشت و زشت انصراف دهید، یا من به طور دائم حساب خود را می بندم، همانطور که مطمئن هستم میلیون ها حساب دیگر را می بندم. نظرات ذهنی شما در مورد «اطلاعات غلط» یا «تبعیض» به شما حق دریافت پول مشتریانتان را نمی دهد.»

علاوه بر این، اخبار Paypal توجه ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا را به خود جلب کرد. وقتی فردی نوشت که اخبار ToS جدید “نگران کننده” است و “به همین دلیل است که ما بیش از هر زمان دیگری به پلتفرم X نیاز داریم.” ماسک پاسخ داد “100٪.” حامیان بیت کوین، البته، به حساب های توییتر خود و فریاد زد که “بیت کوین این را برطرف می کند.” تعداد زیادی از مردم در رسانه های اجتماعی التماس دیگران برای “بستن حساب های پی پال خود” و “بایکوت” شرکت خدمات پرداخت.

پدرو گونزالس گفت: “سیاست جدید پی پال به آن اجازه می دهد 2500 دلار از حساب های کاربری برای ترویج “اطلاعات غلط” برداشت کند، دولت بایدن جاسوسی از آمریکایی ها را برای دولت آسان تر کرد، FBI مانند KGB عمل می کند. نوشت در روز شنبه. ونمو متعلق به Paypal است که متعلق به Ebay است. هر 3 نفر را در اسرع وقت کنار بکشید.» شخص دیگری توییت کرد. تعدادی از افراد پرسیدند که چگونه Paypal تصمیم می‌گیرد که چه اطلاعاتی «اطلاعات غلط» است یا خیر، و بسیاری از مردم گفتند که زمان کنونی شبیه یک رژیم کمونیستی است. یک شخص نوشت:

و چه کسی تصمیم می گیرد “اطلاعات غلط” چیست؟ چرا، پی پال، البته. من مطمئن هستم که آنها منصف خواهند بود. توییتر اکانت شما را محدود می‌کند اگر پست‌های شما را دوست نداشته باشد. پی پال مجوز داده است [itself] برای ارزیابی جریمه های پولی برای رفتار بد. به اتحاد جماهیر شوروی خوش آمدید.

تاریخچه طولانی Paypal در نگهداری وجوه و سانسور معاملات مالی

پی پال مدت هاست که متهم به سانسور و انتخاب و انتخاب طرف ها بر اساس ارزش گذاری های ذهنی خود شرکت و البته دستورات دولتی است. در پایان ژوئیه سال گذشته، پی پال فاش کرد که با سازمان غیرانتفاعی لیگ ضد افترا (ADL) همکاری می کند و گفت که قصد دارد تراکنش های مالی را که از گروه های افراطی و ضد دولتی حمایت مالی می کند، مطالعه کند.

در سال 2010، پی پال و تعدادی از غول های مالی دیگر، ویکی لیکس را از دریافت کمک های مالی مسدود کردند و جولیان آسانژ و سازمان غیرانتفاعی را به سمت بیت کوین سوق داد. در سال 2019، Paypal روابط خود را با کارگران جنسی که از پورتال وب بزرگسالان Pornhub استفاده می کردند، قطع کرد و در آن زمان 100000 مجری بزرگسال سرگردان ماندند. در سال 2020، بازرگانان Paypal که محصولات مرتبط با ریزحیوانات هشت پا به نام تاردیگراد یا “خزه خوک” را می فروختند، با پردازنده پرداخت مشکل داشتند زیرا نام tardigrade توسط یک فروشنده اسلحه بالکان استفاده می شد.

به گفته اریک جولای، صاحب کمیک های Rippaverse، دو ماه پیش پی پال به او هدیه داد مسائل مهم زمانی که او کمیک های Rippaverse را با استفاده از Paypal و کارت های اعتباری فروخت. در آن زمان، 1.2 میلیون دلار توسط پی پال متوقف شد و در 6 اکتبر، ژوئیه گفت که پس از مرتکب خطای اشتباه و بازپرداخت نیمی از وجوه، “نیمی دیگر آزاد شد” و “هیچ بیانیه رسمی وجود نداشت”. از Paypal در مورد چرا. پس از یک دردسر بزرگ، جولای “همه سرمایه اولیه” را پس گرفت و او همچنین تاکید کرد که شرکت او “دیگر هرگز از پی پال استفاده نخواهد کرد.”

صاحب کمیک Rippaverse اضافه کرد:

این یک شرکت بزرگ است و من توصیه می کنم که صاحبان مشاغل کوچک به خصوص از استفاده از آنها خودداری کنند.

برچسب ها در این داستان

2500 دلار جریمه، لیگ ضد افترا (ADL)، فروشنده اسلحه بالکان، سانسور، رژیم های کمونیستی، دیلی وایر، ایلان ماسک، پاسخ ایلان ماسک، اریک جولای، سخنرانی آزاد، سخنان نفرت انگیز، جولیان آسانژ، اطلاعات غلط، پی پال، شرکت پی پال، پی پال خط مشی، خط مشی کاربر پی پال، پدرو گونزالس، پورن هاب، کمیک ریپاورس، اتحاد جماهیر شوروی، تاردیگراد، خط مشی کاربر، ویکی لیکس

نظر شما در مورد جنجال‌هایی که در مورد توافقنامه ToS آتی Paypal وجود دارد که می‌گوید می‌تواند حساب‌های کاربری را برای انتشار اطلاعات نادرست جریمه کند، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس تحریریه: Tero Vesalainen / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.