خطوط کروز برای درخواست تجدید نظر در مورد جایزه بزرگ دادگاه ایالات متحده به صاحب اسکله هاوانا

[ad_1] (رویترز) – شرکت Carnival Corp و Royal Caribbean Cruises روز سه‌شنبه اعلام کردند که به حکم دادگاه ایالات متحده که آنها و دو اپراتور کشتی‌های دیگر را به پرداخت 110 میلیون دلار غرامت برای استفاده از بندری که دولت کوبا در سال 1960 مصادره کرده بود، محکوم خواهند کرد. بث بلوم، قاضی منطقه ای

کد خبر : 301883
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۶:۳۷
خطوط کروز برای درخواست تجدید نظر در مورد جایزه بزرگ دادگاه ایالات متحده به صاحب اسکله هاوانا

[ad_1]

(رویترز) – شرکت Carnival Corp و Royal Caribbean Cruises روز سه‌شنبه اعلام کردند که به حکم دادگاه ایالات متحده که آنها و دو اپراتور کشتی‌های دیگر را به پرداخت 110 میلیون دلار غرامت برای استفاده از بندری که دولت کوبا در سال 1960 مصادره کرده بود، محکوم خواهند کرد.

بث بلوم، قاضی منطقه ای ایالات متحده در میامی، هفته گذشته حکم داد که مجموعاً 440 میلیون دلار به شاکی، شرکت هاوانا داکس که در دلاور ثبت شده است، بپردازد. ثبت شده برای دو شهروند آمریکایی که ادعا می کنند فرزندان صاحبان اصلی ترمینال بندر کروز هاوانا هستند.

این حکم پس از آن صادر شد که بلوم در ماه مارس حکم داد که استفاده از بندر به منزله قاچاق اموال مصادره شده متعلق به شرکت هاوانا داکس است.

در حکم علیه کارناوال آمده است: «به پلانتیف 109،671،180.90 دلار غرامت تعلق می گیرد،» در حالی که احکام علیه نروژ، رویال کارائیب و MSC – که آخرین آنها در روز سه شنبه منتشر شد – باعث شد که شاکی 109،848،747.87 دلار از هر لاینر دریافت کند.

رویال کارائیب در اظهار نظری به رویترز گفت: «با این حکم موافق نیست و درخواست تجدید نظر خواهد کرد. کارناوال همچنین گفت که “به شدت” مخالف است و جذاب خواهد بود و در “سفر قانونی” شرکت کرده است.

خط کروز نروژی از اظهار نظر خودداری کرد و MSC Cruises به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

هاوانا داکس بر اساس قانون هلمز-برتون که به اتباع ایالات متحده اجازه می دهد به دلیل استفاده از اموال مصادره شده در کوبا پس از سال 1959 شکایت کنند، از خطوط کشتیرانی شکایت کرد.

این یک حکم بسیار مهم قاضی بلوم است. روبرتو مارتینز، وکیل هاوانا داکس، گفت: استفاده تجاری از اموال مصادره شده در کوبا با نقض قوانین ایالات متحده، پیامدهای حقوقی کاملاً مشروح و شناخته شده و علنی دارد.

وی افزود: «واقعیت‌های غیرقابل انکار نشان داد که خطوط کشتی‌رانی بیش از 1.2 میلیارد دلار درآمد از سفرهای دریایی خود که از ترمینال مصادره‌شده استفاده می‌کردند، جمع‌آوری کردند – و هیچ چیزی به شرکت هاوانا داکس یا مردم کوبا پرداخت نکردند.»

این احکام می‌تواند به شکایت‌های بیشتر تبعیدی‌های کوبایی دامن بزند که بر اساس یک برآورد به ارزش 2 میلیارد دلار، در مورد توقیف دارایی‌ها در زمان فیدل کاسترو، رهبر فقید کوبا، پیگیری می‌کنند.

(گزارش توسط ایزابل وودفورد و آنتونی اسپوزیتو؛ ویرایش توسط دیوید گرگوریو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.