خطوط هوایی روز شنبه 2000 پرواز آمریکا را به دلیل طوفان زمستانی لغو کردند

[ad_1] بر اساس وب‌سایت ردیابی پرواز FlightAware که نشان می‌دهد کل لغو پروازهای ایالات متحده در حدود 2000 پرواز بوده است، مجموع تاخیرهای پرواز در داخل، به داخل یا خارج از ایالات متحده تا صبح روز شنبه به حدود 4000 پرواز رسید. لغو پروازهای صبح شنبه شامل بیش از 450 پرواز از خطوط هوایی ساوت

کد خبر : 297599
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۴:۱۵
خطوط هوایی روز شنبه 2000 پرواز آمریکا را به دلیل طوفان زمستانی لغو کردند

[ad_1]

بر اساس وب‌سایت ردیابی پرواز FlightAware که نشان می‌دهد کل لغو پروازهای ایالات متحده در حدود 2000 پرواز بوده است، مجموع تاخیرهای پرواز در داخل، به داخل یا خارج از ایالات متحده تا صبح روز شنبه به حدود 4000 پرواز رسید. لغو پروازهای صبح شنبه شامل بیش از 450 پرواز از خطوط هوایی ساوت وست و نزدیک به 400 پرواز از شرکت دلتا ایر لاینز بود.

این اختلالات در پرواز در حالی رخ داد که یک انفجار قطبی در روز شنبه بخش اعظم ایالات متحده را در بر گرفت که باعث قطع برق و خرابی خودروها شد. پیش‌بینی می‌شود که کاهش شدید دما سردترین شب کریسمس را در چندین شهر از پنسیلوانیا تا جورجیا به ارمغان بیاورد.

سرویس هواشناسی ملی (NWS) اعلام کرد، پیش‌بینی می‌شود که دمای هوا در روز شنبه تنها به ۷ درجه فارنهایت (منهای ۱۳ سانتی‌گراد) در پیتزبورگ برسد و از سردترین دمای پیشین خود در شب کریسمس ۱۳ درجه فارنهایت که در سال ۱۹۸۳ ثبت شده بود، فراتر رود.

بر اساس برنامه تحقیقاتی تغییرات جهانی ایالات متحده، طوفان های زمستانی در طول 70 سال گذشته بر تعداد و شدت آنها افزوده شده است. به گفته صندوق دفاع محیطی، این تا حدی به دلیل تغییرات آب و هوایی است، زیرا سیاره با گرم شدن، آب بیشتری را به جو تبخیر می کند که منجر به بارندگی بیشتر می شود.

بر اساس گزارش FlightAware، روز جمعه، لغو پروازهای ایالات متحده به 5936 رسید.

اداره هوانوردی فدرال (FAA) روز شنبه گفت: «افزایش حجم ترافیک هوایی و آب و هوای زمستانی که بر نیمه شمالی ایالات متحده تأثیر می‌گذارد همچنان می‌تواند باعث تأخیر در سفرهای تعطیلات شود»، اگرچه انتظار می‌رود شرایط سفر بهبود یابد.

یکی از شعبه های NBC News گزارش داد که آب و هوای نامناسب بیش از 130 پرواز را از صبح روز شنبه در فرودگاه بین المللی سیاتل-تاکوما لغو کرد. برخی از مسافران آنجا به این خبرگزاری گفتند که قبل از آمدن به فرودگاه به آنها اطلاع داده نشده بود.

یکی از شعبه های ABC News صبح شنبه صف های طولانی را در فرودگاه بین المللی دنور نشان داد که در آن بیش از 150 پرواز با تاخیر و نزدیک به 130 پرواز لغو شد.

راه‌آهن مسافری آمتراک همچنین ده‌ها قطار را در طول کریسمس لغو کرد و سفرهای تعطیلات هزاران نفر را مختل کرد.

(گزارش توسط کانیشکا سینگ در واشنگتن؛ ویرایش توسط جوزی کائو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.