خطوط هوایی باید پرواز بر فراز تمامی حریم هوایی اوکراین را متوقف کنند

[ad_1] (رویترز) – یک ناظر منطقه درگیری روز چهارشنبه اعلام کرد که خطوط هوایی باید پروازهای خود را بر فراز هر بخشی از اوکراین متوقف کنند، زیرا خطر شلیک ناخواسته یا حمله سایبری که کنترل ترافیک هوایی را هدف قرار می دهد در میان تنش با روسیه. Safe Airspace که پس از سرنگون شدن پرواز

کد خبر : 170483
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۹
خطوط هوایی باید پرواز بر فراز تمامی حریم هوایی اوکراین را متوقف کنند

[ad_1]

(رویترز) – یک ناظر منطقه درگیری روز چهارشنبه اعلام کرد که خطوط هوایی باید پروازهای خود را بر فراز هر بخشی از اوکراین متوقف کنند، زیرا خطر شلیک ناخواسته یا حمله سایبری که کنترل ترافیک هوایی را هدف قرار می دهد در میان تنش با روسیه.

Safe Airspace که پس از سرنگون شدن پرواز MH17 خطوط هوایی مالزی بر فراز شرق اوکراین در سال 2014 برای ارائه اطلاعات ایمنی و مناطق درگیری برای خطوط هوایی ایجاد شد، گفت که سطح خطر خود را افزایش داده است تا “پرواز نکنید”.

Safe Airspace در وب سایت خود اعلام کرد: صرف نظر از تحرکات واقعی نیروهای روسیه به اوکراین، سطح تنش و عدم اطمینان در اوکراین اکنون بسیار زیاد است. این خود خطر قابل توجهی را برای هوانوردی غیرنظامی ایجاد می کند.

بر اساس اطلاعیه ای به هوانوردان، روسیه برخی از حریم هوایی را در منطقه اطلاعات پرواز روستوف در شرق مرز خود با اوکراین «به منظور تأمین ایمنی» برای پروازهای هوانوردی غیرنظامی بسته است.

جدایی طلبان در اوکراین روز چهارشنبه از روسیه برای دفع “تجاوز” درخواست کمک کردند و کیف خدمات نظامی اجباری و وضعیت اضطراری را اعلام کرد، زیرا غرب در تلاش برای توقف تهاجم همه جانبه، تحریم های بیشتری را علیه مسکو اعمال کرد.

ایالات متحده، ایتالیا، کانادا، فرانسه و بریتانیا به خطوط هوایی خود توصیه کرده‌اند که از حریم هوایی خاص بالای شرق اوکراین و کریمه اجتناب کنند، اما تاکنون از ممنوعیت کامل جلوگیری کرده‌اند. Safeairspace.net گفت که انتظار دارد به زودی راهنمایی های به روز شده صادر شود.

اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده در آخرین دستورالعمل خود در 9 فوریه اعلام کرد که درگیری فرامرزی بین اوکراین و روسیه می تواند تهدیدی مستقیم یا غیرمستقیم برای هوانوردی غیرنظامی باشد.

شرکت لوفت هانزا آلمان از روز دوشنبه پروازهای خود به اوکراین را متوقف کرد و به KLM ملحق شد که قبلاً پروازها را متوقف کرده بود.

دو شرکت هواپیمایی اوکراینی هفته گذشته مشکلاتی را در تامین بیمه برخی از پروازهای خود فاش کردند، در حالی که خطوط هوایی خارجی از حریم هوایی کشور اجتناب کردند زیرا روسیه نیروی نظامی عظیمی را در مرز خود جمع کرده است.

بر اساس بررسی رویترز از وب‌سایت ردیابی پرواز FlightRadar24، چندین شرکت هواپیمایی روز پنجشنبه همچنان بر فراز اوکراین پرواز می‌کردند.

(گزارش توسط جیمی فرید در سیدنی. ویرایش توسط گری دویل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.