خطوط هوایی آرژانتین Flybondi فناوری NFT را برای صدور بلیت به کار می گیرد – اخبار بیت کوین نیوز

Flybondi، یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت آرژانتینی، در حال معرفی فناوری بلاک چین در عملیات خود است. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که شروع به صدور بلیط به عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) می‌کند و امکاناتی را که مشتریان می‌توانند با آن‌ها انجام دهند را گسترش می‌دهد. به عنوان مثال، کاربران می توانند تا

کد خبر : 258229
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
خطوط هوایی آرژانتین Flybondi فناوری NFT را برای صدور بلیت به کار می گیرد – اخبار بیت کوین نیوز


Flybondi، یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت آرژانتینی، در حال معرفی فناوری بلاک چین در عملیات خود است. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که شروع به صدور بلیط به عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) می‌کند و امکاناتی را که مشتریان می‌توانند با آن‌ها انجام دهند را گسترش می‌دهد. به عنوان مثال، کاربران می توانند تا سه روز قبل از پرواز مربوطه، توکن ها را به سایر مسافران بفروشند یا منتقل کنند.

Flybondi برای صدور بلیط NFT

شرکت‌های بیشتری NFT را به‌عنوان بخشی از مدل‌های کسب‌وکار خود به‌دلیل مزایا و مزایایی که می‌توانند به ارمغان بیاورند، لحاظ می‌کنند. فلای‌بوندی، یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت آرژانتینی، همچنین تصمیم گرفته است از فناوری بلاک چین در عملیات خود استفاده کند و اعلام کرده است که بلیت‌هایی را به‌عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) صادر می‌کند و دامنه کاری که مشتریان می‌توانند با آن‌ها انجام دهند را گسترش می‌دهد.

این راه حل که توسط Travelx، یک شرکت توسعه فناوری بلاک چین توسعه داده شده است، به مشتریان امکان داد و ستد، انتقال و فروش بلیط ها را می دهد و نام کاربران را تا سه روز قبل از پرواز تغییر می دهد.

این اتحاد همچنین امکان خرید این بلیط ها را با استفاده از Binance Pay با استیبل کوین ها از جمله USDC در ابتدا معرفی کرد. با این حال، Travelx اعلام کرد که استیبل کوین های دیگری نیز برای ارائه امکانات بیشتر به مشتریان در نظر گرفته خواهد شد.

Travelx در مورد مزایایی که کاربران با این تغییر ممکن است از آن برخوردار شوند، اظهار داشت:

این نوآوری در صنعت به مسافرانی که می‌توانند با دسترسی به نرخ‌های بهتر و بدون خطرات مربوط به خرید بلیط از قبل، برنامه‌های سفر خود را پیش‌بینی کنند، انعطاف‌پذیری بیشتری را ممکن می‌سازد.


Web3 بازارهای ثانویه را معرفی می کند

گنجاندن فناوری Web3 و NFT در چنین عملیاتی بازارهای ثانویه را برای مشتریان باز می کند. در مورد استفاده از این فناوری‌های جدید، Travelx اظهار داشت که این حرکت فاز جدیدی را به ارمغان می‌آورد «جایی که صنعت سفر و دنیای وب 3 جدید گرد هم می‌آیند تا تجربه بسیار انعطاف‌پذیرتری را برای مسافران فراهم کنند، در حالی که منابع جدید درآمد و کاهش شدید ایجاد می‌کنند. در هزینه های مبادله ای برای خطوط هوایی.”

طبق اظهارات فلای‌بوندی، این شرکت یکی از سازمان‌های پیشگام در اجرای این نوع عملکرد است و انتظار دارد در صورت موفقیت آمیز بودن این آزمایش، دیگران نیز از آن پیروی کنند.

پروژه هایی که از NFT به عنوان بخشی از عملیات خود استفاده می کنند، امسال چند برابر شده است. در 8 سپتامبر، اتحادیه اروپا طرحی را برای استفاده از NFT برای محافظت از مالکیت معنوی و مبارزه با جعل اعلام کرد. در ماه آگوست، گزارشی که توسط Grand View Research، یک شرکت تحقیقات بازار منتشر شد، تخمین زد که بازار NFT در سال 2030 به 200 میلیارد دلار خواهد رسید.

برچسب ها در این داستان

خطوط هوایی، آرژانتین، آرژانتین، کاهش هزینه، ارز دیجیتال، flybondi، nft، بازارهای ثانویه، توکنیزاسیون، Travelx، Web3

نظر شما در مورد صدور بلیط هواپیما توسط Flybondi به عنوان NFT چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.