خطوط روند – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 13 مارس 2023

خطوط روند خطوطی هستند که بر روی سطوح قیمتی تاریخی ترسیم شده‌اند که جهت کلی علامت‌گذاری را پیش‌بینی می‌کنند و نشانه‌ای از حمایت/مقاومت را ارائه می‌دهند. ترسیم خطوط روند یک موضوع بسیار ذهنی است. بهترین آزمون برای معتبر بودن خط روند معمولاً این است که آیا خط روند خوبی به نظر می رسد یا خیر.

کد خبر : 332540
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
خطوط روند – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 13 مارس 2023


خطوط روند خطوطی هستند که بر روی سطوح قیمتی تاریخی ترسیم شده‌اند که جهت کلی علامت‌گذاری را پیش‌بینی می‌کنند و نشانه‌ای از حمایت/مقاومت را ارائه می‌دهند.

ترسیم خطوط روند یک موضوع بسیار ذهنی است. بهترین آزمون برای معتبر بودن خط روند معمولاً این است که آیا خط روند خوبی به نظر می رسد یا خیر. در روند صعودی، یک خط روند باید نقاط پایین نسبی نمودار را به هم متصل کند. خطی که کف‌ها را در یک رالی بلندمدت به هم متصل می‌کند، یک خط حمایتی خواهد بود که می‌تواند کفی را برای اصلاحات جزئی فراهم کند. خط روند نزولی که اوج های نسبی نمودار را به هم متصل می کند، به طور مشابه به عنوان مقاومت در برابر حرکت های کوتاه تر به سمت بالاتر عمل می کند.

هر دو اوج یا پایین نسبی در یک خط خواهند بود، بنابراین می توان یک خط روند آزمایشی بین هر دو نقطه رسم کرد. معامله‌گران می‌توانند از خطوط روند آزمایشی به عنوان نشانه‌ای برای اینکه حمایت یا مقاومت ممکن است استفاده کنند، اما تا زمانی که یک خط آزمایشی به عنوان حمایت یا مقاومت باقی بماند، هنوز معتبر بودن آن تأیید نشده است.

البته هر چه یک خط روند بیشتر باشد، در آینده قوی تر خواهد بود. اگر یک خط منفرد بتواند 4 یا 5 پایین نسبی را به هم متصل کند، در این صورت احتمال بازگشت عقب نشینی بعدی از خط زیاد است.

هر معامله گر با تجربه می داند که در معاملات فارکس باید به خطوط روند توجه ویژه ای شود. اما ترسیم خطوط روند به زمان نیاز دارد و ممکن است تعداد زیادی از آنها در نمودارها وجود داشته باشد… آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه سریع و آسان این فرآیند را خودکار کنید؟ سپس ادامه مطلب را بخوانید.

یک راه حل وجود دارد – نشانگر خط روند هوشمند و قابل اعتماد، خط روند خودکار. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نشانگر را به نمودار متصل کنید و تمام خطوط روند ممکن را برای شما ترسیم می کند. شما فقط باید نتیجه را تحسین کنید و آن را در استراتژی معاملاتی خود اعمال کنید.

بیشتر بدانید شاخص های فنی و سایر موضوعات مرتبط با تجارت با عضویت در کانال ما



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.