خطر کاهش بیشتر آن در کوتاه مدت وجود دارد – MUFG

عقب نشینی اخیر دلار آمریکا، تحلیلگران بانک MUFG را نسبت به افزایش بیشتر دلار در کوتاه مدت محتاط تر می کند. آن‌ها هشدار می‌دهند که گزارش هفته آینده CPI ایالات متحده برای ماه اوت، خطر نزولی دیگری را برای USD ایجاد می‌کند. نقل قول های کلیدی: «هفته پرنوسانی در بازار ارز بود. در نیمه اول

کد خبر : 253395
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
خطر کاهش بیشتر آن در کوتاه مدت وجود دارد – MUFG


عقب نشینی اخیر دلار آمریکا، تحلیلگران بانک MUFG را نسبت به افزایش بیشتر دلار در کوتاه مدت محتاط تر می کند. آن‌ها هشدار می‌دهند که گزارش هفته آینده CPI ایالات متحده برای ماه اوت، خطر نزولی دیگری را برای USD ایجاد می‌کند.

نقل قول های کلیدی:

«هفته پرنوسانی در بازار ارز بود. در نیمه اول هفته، دلار پیشرفت اخیر خود را به بالاترین سطح خود در برابر سایر ارزهای اصلی افزایش داد. یورو/دلار آمریکا روز سه شنبه به پایین ترین سطح سال اخیر تا به امروز یعنی 0.9864 رسید و پس از آن کابل به 1.1406 به پایین ترین سطح سال گذشته تا به امروز رسید، و USD/CNY و USD/JPY به ترتیب در روز چهارشنبه به 6.9799 و 144.99 به بالاترین حد خود در سال جدید رسیدند. پس از ثبت رکوردهای سال جدید تا به امروز، دلار در روزهای اخیر به شدت کاهش یافته است. این بزرگترین فروش برای شاخص دلار از ماه جولای بوده است.

عقب نشینی دلار آمریکا ما را نسبت به افزایش قیمت دلار در کوتاه مدت محتاط تر کرده است. ما متقاعد نشده‌ایم که این شروع یک بازگشت پایدارتر برای دلار است، اما این خطر وجود دارد که در کوتاه‌مدت کاهش بیشتری پیدا کند.

یکی از ریسک های بالقوه نزولی در هفته پیش رو برای دلار آمریکا، انتشار آخرین CPI ایالات متحده برای ماه اوت است. فدرال رزرو در حال حاضر گزارش ضعیف تر CPI ایالات متحده در ماه جولای را کم اهمیت جلوه داده است، اما یک گزارش ضعیف تر CPI برای ماه اوت می تواند انتظارات بازار را برای سومین افزایش متوالی 75bps در اواخر این ماه به چالش بکشد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.