خطرات به سمت دلار افزایش می یابد زیرا رشد آهسته تر می شود

[ad_1] پس از آن که داده های تولیدی در ماه سپتامبر نشان داد که اشتغال و سفارشات جدید در پس زمینه تورم بالا و افزایش نرخ بهره کاهش یافته است، ریسک ها به سمت دلار آمریکا در حال افزایش است. PMI تولید سپتامبر موسسه مدیریت تامین (ISM) از 52.8 در ماه اوت به 50.9 در

کد خبر : 263570
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
خطرات به سمت دلار افزایش می یابد زیرا رشد آهسته تر می شود

[ad_1]

پس از آن که داده های تولیدی در ماه سپتامبر نشان داد که اشتغال و سفارشات جدید در پس زمینه تورم بالا و افزایش نرخ بهره کاهش یافته است، ریسک ها به سمت دلار آمریکا در حال افزایش است.

PMI تولید سپتامبر موسسه مدیریت تامین (ISM) از 52.8 در ماه اوت به 50.9 در سپتامبر کاهش یافت. این شاخص هنوز در قلمرو رشد است، اما با کندترین سرعت از زمان شروع همه‌گیری COVID-19 در اوایل سال 2020.

با توجه به اینکه بخش تولید ایالات متحده بعد از چین دومین بخش بزرگ جهان است و شرایط پولی سخت تر دسترسی به سرمایه را تحت فشار قرار می دهد، نظارت بر تحولات در این زمینه بسیار مهم است. اگر بخش تولید در سه ماهه چهارم دچار انقباض کلی شود، باد مخالف در برابر رشد کلی تولید ناخالص داخلی برای کل سال تقویت خواهد شد.

قیمت های بالاتر کالاهای مورد استفاده در تولید مانند آلومینیوم، نیکل و نفت خام بر رشد صنعتی در سایر بازارها نیز تاثیر گذاشته است اما به روش های مختلف. صادرکنندگان مواد خام مانند استرالیا با تقاضای زیاد و عرضه محدودتر به دلیل عوامل ژئوپلیتیکی به سود خود رسیده اند. ما فردا، 6 اکتبر، زمانی که تراز تجاری ماه به ماه برای ماه اوت منتشر می شود، درباره قدرت بازار صادرات استرالیا بیشتر خواهیم دانست. انتظار می رود این معیار از 8.733 میلیارد در ژوئیه به 10.5 میلیارد در آگوست افزایش یابد.

در حالی که بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره را افزایش داده است، اما سرعت آن کندتر از فدرال رزرو ایالات متحده است، به این معنی که AUD در برابر دلار ضعیف تر است. این امر مانع نرخ ارز برای خرید مواد خام صادر شده توسط استرالیا را کاهش می دهد و ممکن است به حمایت از حجم معاملات کمک کند.

به غیر از طرف صادرکننده، در سمت مصرف کننده به نظر می رسد که همه از قیمت های خرده فروشی بالا شکایت دارند. منطقه یورو گزارش خرده فروشی ماه آگوست را در 6 اکتبر منتشر خواهد کرد، بنابراین لحظه ای از حقیقت مصرف کننده برای این بلوک وجود خواهد داشت. به صورت سالانه، انتظار می رود خرده فروشی از منفی 0.9 درصد در آگوست 2021 به منفی 1.7 درصد در آگوست 2022 کاهش یابد. بزرگترین اقتصاد منطقه یورو، آلمان، قرار است گزارش خرده فروشی خود را در روز جمعه، 7 اکتبر منتشر کند. انتظار می رود از منفی 2.6 درصد در آگوست 2021 به منفی 5.1 درصد در آگوست 2022 کاهش یابد.

برای به روز ماندن از آخرین رویدادهای معاملاتی فارکس، تقویم Admirals Forex را نشانه گذاری کنید.

Admirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.