خطرات بلندمدت از سقف بدهی وضعیت اعتباری ایالات متحده را به خطر می اندازد

[ad_1] سناریوی پایه Scope Ratings برای دولت فدرال برای تعلیق (یا افزایش) سقف بدهی در سطح 11 بوده است.هفتم ساعت رئیس جمهور جو بایدن و رهبران کنگره قرار است در این هفته با هم دیدار کنند، زیرا نشانه هایی از پیشرفت مذاکرات وجود دارد. اما نقاط چسبنده باقی مانده است و روند تصویب از طریق

کد خبر : 359227
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۴۸
خطرات بلندمدت از سقف بدهی وضعیت اعتباری ایالات متحده را به خطر می اندازد

[ad_1]

سناریوی پایه Scope Ratings برای دولت فدرال برای تعلیق (یا افزایش) سقف بدهی در سطح 11 بوده است.هفتم ساعت رئیس جمهور جو بایدن و رهبران کنگره قرار است در این هفته با هم دیدار کنند، زیرا نشانه هایی از پیشرفت مذاکرات وجود دارد. اما نقاط چسبنده باقی مانده است و روند تصویب از طریق کنگره هر چیزی جز ساده نیست.

در حالی که هر قسمت از سقف بدهی خاص مانند تکرار کنونی احتمال بیشتری دارد که در نهایت حل نشود، تکرار چنین دوره‌های شدید خطراتی را در درازمدت افزایش می‌دهد. چنین ریسک حادی در طول بحران های شدید محدودیت بدهی ممکن است با ریسک های اعتباری مشخصه وام گیرنده با رتبه AA ناسازگار باشد.

هر بحران سقف بدهی بی ثباتی در بازار مالی ایجاد می کند. بحران‌های سقف بدهی مکرر منجر به ایجاد مراحل پریشانی بازپرداخت بدهی برای دولت فدرال و وابستگی به اقدامات لحظه آخری کنگره برای اطمینان از بازپرداخت کامل و به موقع بدهی شده است. یک پیش‌فرض فنی در سال 1979 به‌علاوه این مفهوم را که موانع سقف بدهی به‌طور اجتناب‌ناپذیر به موقع حل می‌شوند، از بین می‌برد.

خطرات محدودیت بدهی آسیب پذیری منحصر به فرد اعتباری ایالات متحده است

امکان غیر قابل چشم پوشی عدم بازپرداخت موقت بدهی در دوره های خاص و شدید محدودیت بدهی، یک آسیب پذیری منحصر به فرد در میان گروه همتای مستقل ایالات متحده است که دارای رتبه بالا هستند.

قرار گرفتن در انتهای منحنی خزانه داری برای دوره ای که ممکن است در اوایل ژوئن X-تاریخ وجود داشته باشد – روزی که اقدامات فوق العاده تمام می شود – نگرانی های بازار را در مورد نتیجه مذاکرات سقف بدهی فعلی برجسته می کند. اسپرد بین اوراق یک ماهه و پنج ساله خزانه داری نزدیک به بالاترین حد خود در حدود 235 واحد در هر بشکه باقی مانده است، از -133 واحد در سال 2022 به طور میانگین. حدود 150 واحد از 14 واحد در ابتدای سال 2023 و بالاتر از سطح بحران سقف بدهی سال 2011 است.

تحت هر سناریویی که از تاریخ X فراتر رود، یک پیش‌فرض فنی (کوتاه) محتمل‌تر می‌شود (حتی اگر چنین پیش‌فرضی با این وجود خط پایه ما باقی نماند). یک طرح اضطراری می تواند برای جلوگیری از شکست کوتاه مدت در پرداخت استفاده شود. در سال 2011، یک طرح اضطراری هرگز استفاده نشده تهیه شد که شامل تاخیر در پرداخت به آژانس‌ها، پیمانکاران، ذینفعان تامین اجتماعی و ارائه‌دهندگان مدیکر بود. رئیس جمهور همچنین می تواند به 14 استناد کندهفتم اصلاح قانون اساسی. با این حال، چنین اقدامات بی‌سابقه‌ای هر یک پیامدهای معناداری دارد و ممکن است با چالش‌های قانونی و/یا قانون اساسی مواجه شود.

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا پیشنهاد کرد که بهتر است قانونگذار ایالات متحده به طور دائم سقف بدهی را حذف یا اصلاح کند. هر اقدامی – حتی اگر بعید باشد – می تواند رتبه های اعتباری را مجدداً تقویت کند.

کسری بودجه فدرال بالاتر از حد معمول باقی می ماند

وضعیت اعتباری ایالات متحده توسط چندین عامل فراتر از سقف بدهی به چالش کشیده شده است. چالش‌ها شامل مشکلات حاکمیتی یک ملت تقسیم شده است. با تکمیل چرخه کاهش نرخ بهره فدرال رزرو، ریسک های اقتصادی و سیستم بانکی را به خطر می اندازد. بدهی نسبتاً افزایش یافته دولت؛ پیامدهای اقتصادی و مالی پیری جمعیت؛ و آسیب پذیری های بخش خارجی

خطرات ثبات مالی نیز منعکس کننده کاهش نقدینگی در بازارهای خزانه داری است. در سال جاری به دنبال شکست چندین بانک منطقه ای، آسیب پذیری هایی پدیدار شد. اگرچه مداخله سریع و محتاطانه مقامات از سرایت بحران به سایر بخش‌های سیستم مالی جلوگیری کرد، انتظار می‌رود ریسک ثبات مالی در سال‌های آینده همچنان موضوعی باقی بماند.

اگر اصلاحات قابل توجهی در مخارج به عنوان بخشی از حل بحران فعلی انجام نشود، کسری بودجه فدرال احتمالاً در سال‌های آینده بالاتر از «عادی» خواهد ماند. کسری بودجه فضایی را کاهش می دهد که خزانه داری باید اقدامات اضطراری برای انجام تعهدات مخارج دولت در طول بحران های محدودیت بدهی انجام دهد – که خطرات مرتبط را افزایش می دهد. ذخایر نقدی خزانه داری تا 8 مه 2023 در مقابل 964 میلیارد دلار یک سال قبل به 155 میلیارد دلار کاهش یافت. شکل 1). وزارت خزانه داری تا 10 مه تنها 88 میلیارد دلار از اقدامات فوق العاده باقی مانده از 333 میلیارد دلار مجاز اولیه را گزارش کرد.

شکل 1. سپرده های خزانه داری ایالات متحده در بانک های فدرال رزرو، حساب عمومی (USD trn)

منبع: فدرال رزرو، Scope Ratings

اسکوپ انتظار دارد کسری دولت عمومی ایالات متحده در سال جاری به 6.2 درصد از تولید ناخالص داخلی قبل از تثبیت در حدود 7 درصد در سال های 2024-28 (در مقایسه با میانگین 4.8 درصد در سال 2015-2019) برسد. این پیش‌بینی سیاست‌های افزایش کسری بودجه که اخیراً اتخاذ شده‌اند، مانند برنامه بخشودگی وام‌های دانشجویی، فشارهای مخارج ناشی از پیری جمعیت، و همچنین هزینه‌های بالاتر پرداخت بدهی به دلیل بازپرداخت بدهی‌ها با نرخ‌های بالاتر، به حساب می‌آید.

نسبت بدهی دولت آمریکا به تدریج افزایش می یابد

از آنجایی که متوسط ​​سررسید اوراق خزانه داری ایالات متحده 6.1 سال متوسط ​​است، الزامات تامین مالی ناخالص سالانه دولت معنادار است: 32٪ از تولید ناخالص داخلی در سال جاری قبل از میانگین 28٪ در طول 2024-28. انتظار می‌رود بهبود نسبت بدهی عمومی ایالات متحده به تولید ناخالص داخلی در سال جاری معکوس شود، زیرا بدهی از 121.7 درصد در سال 2022 به حدود 122.2 درصد در سال جاری و تا سال 2028 به 135 درصد رسیده است. رشد اقتصادی و تورم بیشتر برای مدت طولانی تر.

اعلامیه رتبه‌بندی 5 ماه مه Scope Ratings در ایالات متحده را بخوانید.

برای نگاهی به همه رویدادهای اقتصادی امروز، تقویم اقتصادی ما را بررسی کنید.

دنیس شن مدیر ارشد در رتبه بندی های بخش دولتی و دولتی در Scope Ratings GmbH. کیت مولین، ویراستار ارشد در Scope Ratings، در نوشتن این تفسیر مشارکت داشته است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.