خطرات بخش بانکی برای دیکته کردن حرکات FX – MUFG

[ad_1] اشتراک گذاری: تحلیلگران رابوبانک خاطرنشان کردند که بدتر شدن شرایط بازار همچنان به نفع ین ژاپن خواهد بود. آنها می بینند که فشارهای بخش بانکی همچنان ادامه خواهد داشت. خطرات بانکی در کانون توجه است، اما حرکت های FX محدود شده است پس از فروش مستمر دلار آمریکا، اکنون با افزایش ترس

کد خبر : 338530
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
خطرات بخش بانکی برای دیکته کردن حرکات FX – MUFG

[ad_1]


اشتراک گذاری:

تحلیلگران رابوبانک خاطرنشان کردند که بدتر شدن شرایط بازار همچنان به نفع ین ژاپن خواهد بود. آنها می بینند که فشارهای بخش بانکی همچنان ادامه خواهد داشت.

خطرات بانکی در کانون توجه است، اما حرکت های FX محدود شده است

پس از فروش مستمر دلار آمریکا، اکنون با افزایش ترس از مشکلات بخش بانکی در مقیاس وسیع‌تر، شاهد یک چرخش هستیم. ما یک عامل حمایتی برای EUR/USD را به عنوان انعطاف پذیری نسبی بانک های منطقه یورو در مقایسه با ایالات متحده برجسته کرده ایم که با عملکرد بهتر شاخص بانکی Euro Stoxx 600 برجسته شده است که در حال حاضر بر اساس سال تا به امروز تقریباً بدون تغییر است. بیش از 20 درصد کاهش برای S&P 500 معادل.»

«با توجه به سقوط بازدهی جهانی در پشت این بحران جاری بخش بانکی، ین همچنان ثابت‌ترین عملکرد را دارد که بر ظهور مجدد ویژگی‌های سنتی‌تر امن ین تأکید می‌کند. ما انتظار داریم که این روند ادامه پیدا کند.»

اگر اعتماد به بانک‌های اروپایی همچنان رو به وخامت بگذارد، به نظر می‌رسد که اصلاح کمتر در یورو/دلار آمریکا می‌تواند فراتر از این باشد. علاوه بر این، هرچه بحران اعتماد گسترده‌تر شود، پیامدهای بیشتری برای رشد جهانی خواهد داشت و از این رو G10 FX بتای بالاتر نیز متضرر خواهد شد و انعطاف‌پذیری اخیر AUD و NZD می‌تواند شروع به تسلیم شدن کند.»

ریسک‌های جدید بخش بانکی که امروزه در اروپا آشکار است، بر پتانسیل مشکلات نقدینگی در بخش بانکی تاکید می‌کند که به مشکلات اعتباری برای بخش‌های اقتصاد واقعی تبدیل می‌شود. بدتر شدن پس‌زمینه همچنان به نفع ین است که بهترین ارز در ماه مارس است. اگرچه این ممکن است تکرار سال 2008 نباشد، ممکن است از بسیاری جهات هم قافیه باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.