خطای 500 | آسیاب کنه

[ad_1] Tickmill نام تجاری گروه شرکت های تیک میل است. Tickmill.com متعلق به گروه شرکت‌های Tickmill است و اداره می‌شود. گروه Tickmill شامل Tickmill UK Ltd است که توسط اداره رفتار مالی تنظیم می شود (دفتر ثبت شده: طبقه 3، 27 – 32 Old Jewry، London EC2R 8DQ، انگلستان)، Tickmill Europe Ltd، که توسط کمیسیون

کد خبر : 187604
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۱۱
خطای 500 |  آسیاب کنه

[ad_1]

Tickmill نام تجاری گروه شرکت های تیک میل است.

Tickmill.com متعلق به گروه شرکت‌های Tickmill است و اداره می‌شود. گروه Tickmill شامل Tickmill UK Ltd است که توسط اداره رفتار مالی تنظیم می شود (دفتر ثبت شده: طبقه 3، 27 – 32 Old Jewry، London EC2R 8DQ، انگلستان)، Tickmill Europe Ltd، که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس تنظیم می شود (دفتر ثبت شده: Kedron 9, Mesa Geitonia, 4004 Limassol, قبرس), Tickmill South Africa (Pty) Ltd, FSP 49464, توسط اداره رفتار بخش مالی (FSCA) تنظیم می شود (دفتر ثبت شده: The Colosseum, طبقه 1, Century Way, Office 10, Century شهر، 7441، کیپ تاون)، Tickmill Ltd، آدرس: 3، F28-F29 Eden Plaza، Eden Island، Mahe، سیشل که توسط اداره خدمات مالی سیشل و شرکت تابعه آن که 100% متعلق به آن Procard Global Ltd، شماره ثبت بریتانیا 09369927 تنظیم می شود. دفتر ثبت شده: طبقه 3، 27 – 32 Old Jewry، لندن EC2R 8DQ، انگلستان)، Tickmill Asia Ltd – توسط اداره خدمات مالی Labuan مالزی تنظیم می شود (شماره مجوز: MB/18/0028 و دفتر ثبت شده: واحد B، قسمت 49 لازندا وره، بلوک F، طبقه 1 ouse 3, Jalan Ranca-Ranca, 87000 FT Labuan, Malaysia).

مشتریان برای استفاده از خدمات تیک میل باید حداقل 18 سال سن داشته باشند.

هشدار خطر: قراردادهای معاملاتی برای تفاوت (CFD) در حاشیه دارای سطح بالایی از ریسک است و ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشد. قبل از تصمیم گیری برای معامله قراردادهای متفاوت (CFD)، باید اهداف تجاری، سطح تجربه و ریسک پذیری خود را به دقت در نظر بگیرید. این امکان برای شما وجود دارد که زیان هایی را تحمل کنید که بیش از سرمایه سرمایه گذاری شده شما باشد و بنابراین نباید پولی را که توانایی از دست دادن آن را ندارید سپرده گذاری کنید. لطفاً مطمئن شوید که خطرات را کاملاً درک کرده‌اید و برای مدیریت ریسک خود مراقبت لازم را انجام دهید.

این سایت حاوی پیوندهایی به وب سایت های کنترل شده یا ارائه شده توسط اشخاص ثالث است. Tickmill بررسی نکرده است و بدین وسیله مسئولیت هرگونه اطلاعات یا مطالب ارسال شده در هر یک از سایت های مرتبط با این سایت را رد کرده است. با ایجاد پیوند به یک وب سایت شخص ثالث، Tickmill هیچ محصول یا خدمات ارائه شده در آن وب سایت را تأیید یا توصیه نمی کند. اطلاعات موجود در این سایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی در نظر گرفته شده است. بنابراین، نباید به عنوان یک پیشنهاد یا درخواست به هیچ شخصی در هر حوزه قضایی که چنین پیشنهاد یا درخواستی مجاز نیست یا به شخصی که ارائه چنین پیشنهاد یا درخواستی برای او غیرقانونی است و یا توصیه تلقی نمی شود، تلقی شود. برای خرید، فروش یا معامله با هر ارز خاص یا تجارت فلزات گرانبها. اگر در مورد مقررات تجارت فلزات و ارز محلی خود مطمئن نیستید، باید فوراً این سایت را ترک کنید.

اکیداً به شما توصیه می‌شود قبل از هرگونه معامله ارزی یا فلزی، مشاوره مالی، حقوقی و مالیاتی مستقل دریافت کنید. هیچ چیز در این سایت نباید به عنوان توصیه ای از طرف Tickmill یا هر یک از وابستگان، مدیران، افسران یا کارمندان آن خوانده شود یا تفسیر شود.

خدمات Tickmill و اطلاعات این سایت متوجه شهروندان/ساکنان ایالات متحده نیست و برای توزیع یا استفاده توسط هیچ شخصی در هر کشور یا حوزه قضایی که چنین توزیع یا استفاده مغایر با قانون یا مقررات محلی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.