خشم عربستانی‌ها از صحبت‌های تند کروس

[ad_1] به نقل از آس، جدال جذاب دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا که در ریاض برگزار شد با پیروزی ۵ بر ۳ رئال به پایان رسید. نکته قابل توجه در این بازی استقبال بد هواداران عربستانی از تونی کروس بود به طوری که هر بار که این

کد خبر : 453573
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
خشم عربستانی‌ها از صحبت‌های تند کروس

[ad_1]

به نقل از آس، جدال جذاب دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا که در ریاض برگزار شد با پیروزی ۵ بر ۳ رئال به پایان رسید.

نکته قابل توجه در این بازی استقبال بد هواداران عربستانی از تونی کروس بود به طوری که هر بار که این بازیکن آلمانی صاحب توپ می‌شد توسط هواداران هو می‌شد که این تعجب بسیاری را به دنبال داشت.

اما چرا تونی کروس با چنین رفتاری مواجه شد؟ دلیل عصبانیت هواداران عربستانی سخنان جنجالی بود که این ستاره آلمانی پیش از این بر زبان آورد.

تونی کروس یکی از منتقدان حضور ستاره‌های بزرگ در فوتبال عربستان بود. او پیش از این بعد از انتقال گابریل ویگا ۱۸ ساله به الاهلی گفت: می‌گویند که در عربستان فوتبال جذاب شده ست اما به نظر من تمام آن چه که در آنجا وجود دارد پول است. چنین تصمیم‌های تنها برای پول و علیه فوتبال است. در نهایت باید بازیکنان خودشان تصمیم بگیرند اما من موافق نیستم. برای بازیکنانی که در سال‌های پایانی فوتبال خود هستند چنین تصمیم‌های طبیعی است اما برای بازیکنانی که هنوز در ابتدای دوران فوتبالی خود هستند این تصمیم بسیار عجیب است. نبود حقوق بشر مانع می‌شود که من راهی لیگ عربستان شوم.

روزنامه آس نوشت که این سخنان تند تونی کروس باعث عصبانیت هواداران عربستانی شد و آن‌ها در دیدار رئال برابر اتلتیکو مادرید ستاره آلمانی را به هنگام ورد به ورزشگاه هو کردند.

نکته عجیب‌تر این که حاضران در ورزشگاه حتی به سکوت یک دقیقه‌ای دو تیم به احترام درگذشت فرانتس بکن باوئر اسطوره ژرمن‌ها احترام نگذاشتند و با سوت‌های ممتد خود به چنین رفتاری اعتراض کردند.

۲۵۸ ۲۵۸

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.