خسته شده؟ سهام بالاست

[ad_1] اگر بازارهای جهانی در روز دوشنبه سرنخ خود را از ذوب روز جمعه در وال استریت بگیرند، از بسیاری جهات، ماه واقعاً قابل توجهی را تکمیل خواهد کرد. سرمایه گذاران در اواخر این هفته با یک افزایش (احتمالا) دیگر نرخ بهره آمریکا از سوی فدرال رزرو مواجه خواهند شد و سود گرفتن و موقعیت

کد خبر : 274332
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۴۴
خسته شده؟  سهام بالاست

[ad_1]

اگر بازارهای جهانی در روز دوشنبه سرنخ خود را از ذوب روز جمعه در وال استریت بگیرند، از بسیاری جهات، ماه واقعاً قابل توجهی را تکمیل خواهد کرد.

سرمایه گذاران در اواخر این هفته با یک افزایش (احتمالا) دیگر نرخ بهره آمریکا از سوی فدرال رزرو مواجه خواهند شد و سود گرفتن و موقعیت یابی مجدد با شروع ماه جدید نیز می تواند حباب احیا را بشکند. اما شایان ذکر است که بازارهای انعطاف پذیری که در ماه اکتبر نشان دادند.

نرخ پایانه فدرال رزرو ضمنی حدود 50 واحد در ثانیه افزایش یافت و به 5 درصد رسید (همچنین پیش‌بینی جدید گلدمن)، بازده اوراق قرضه افزایش یافت، تورم جهانی ثابت ماند، ریسک‌های رکود در سال 2023 افزایش یافت و فصل درآمد سه ماهه سوم ایالات متحده در بهترین حالت، یا در بدترین حالت فاجعه بود. . به شما فناوری بزرگ نگاه می کنم.

با این حال، سهام جهانی برای بهترین ماه خود در تقریبا دو سال اخیر آماده هستند، نوسانات وال استریت (شاخص VIX) کاهش یافت و به گفته رایان دتریک در گروه کارسون، داو در آستانه ثبت بهترین ماه خود از ژانویه 1976 است.

مسلماً، این اتفاق پس از یک سپتامبر وخیم بود، بنابراین نوعی جهش احتمالاً در کار بود. و همه بازارهای سهام خندان نیستند – شاخص آسیای سابق ام‌اس‌سی‌آی در ژاپن تقریباً مطمئن است که برای دهمین ماه متوالی بی‌سابقه در قرمز بسته می‌شود.

واگرایی بین بازارهای ایالات متحده و آسیا نیز در سطوح تاریخی نرخ مبادله دلار/آسیا، افزایش شکاف بین چشم‌اندازهای اقتصادی ایالات متحده و چین، و اعتماد عمومی سرمایه‌گذاران به مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو در مقابل بانک‌های مرکزی آسیا منعکس می‌شود.

بانک مرکزی ژاپن ممکن است برای مداخله در حمایت از ین مجدداً تحت فشار قرار گیرد، زیرا این ارز پس از اینکه BOJ به سیاست‌های فوق‌العاده شل خود در روز جمعه پایبند بود، دوباره سقوط کرد.

PBOC همچنین در تلاش است تا کاهش نرخ ارز خود را کنترل کند. دوشنبه هشتمین کاهش ماهانه یوان را تایید می کند که یک رکورد است.

سه تحول کلیدی که می تواند جهت گیری بیشتری را به بازارها در روز دوشنبه ارائه دهد:

PMI چین (اکتبر)

خرده فروشی ژاپن (سپتامبر)

خرده فروشی کره جنوبی (سپتامبر)

(گزارش توسط جیمی مک‌گیور در اورلاندو، فلوریدا؛ ویرایش توسط دایان کرافت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.