خزانه داری ایالات متحده بیت ترکس را با نقض تحریم ها شارژ می کند، صرافی کریپتو با تنظیم کننده موافقت می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] در 11 اکتبر، شبکه اجرای جرایم مالی وزارت خزانه داری ایالات متحده (FinCEN) و دفتر کنترل دارایی های خارجی (OFAC) اعلام کردند که اتهامات خود را با صرافی ارز دیجیتال Bittrex تسویه کرده است. صرافی ارز دیجیتال به نقض تحریم‌ها و عدم اجرای موثر کنترل‌های انطباق با تحریم‌ها بین مارس 2014 تا دسامبر 2017

کد خبر : 266322
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
خزانه داری ایالات متحده بیت ترکس را با نقض تحریم ها شارژ می کند، صرافی کریپتو با تنظیم کننده موافقت می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

در 11 اکتبر، شبکه اجرای جرایم مالی وزارت خزانه داری ایالات متحده (FinCEN) و دفتر کنترل دارایی های خارجی (OFAC) اعلام کردند که اتهامات خود را با صرافی ارز دیجیتال Bittrex تسویه کرده است. صرافی ارز دیجیتال به نقض تحریم‌ها و عدم اجرای موثر کنترل‌های انطباق با تحریم‌ها بین مارس 2014 تا دسامبر 2017 متهم شد.

Crypto Exchange Bittrex به دلیل نقض تحریم های ایالات متحده متهم شد، پلت فرم معاملاتی ایالت واشنگتن موافقت کرد که تسویه شود

صرافی دارایی‌های رمزنگاری Bittrex مستقر در ایالت واشنگتن توسط FinCEN و OFAC به دلیل «116421 نقض آشکار برنامه‌های تحریمی متعدد» متهم شده است. به گفته رگولاتورهای وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، این تخلفات ناشی از معاملاتی است که از سوی «افراد ظاهراً در منطقه کریمه اوکراین، کوبا، ایران، سودان و سوریه واقع شده‌اند». مقامات ایالات متحده می گویند که این تراکنش ها بالغ بر 263.45 میلیون دلار تراکنش های رمزنگاری شده را که نقض تحریم های مالی آمریکا است، اضافه کرده است.

آندریا گاکی، مدیر OFAC، توضیح داد که وقتی ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) از تبعیت قوی تحریم‌ها استفاده نمی‌کنند، این معاملات می‌تواند کل کشور را تهدید کند. گاکی روز سه‌شنبه گفت: «وقتی شرکت‌های ارز مجازی در اجرای کنترل‌های مؤثر مطابقت با تحریم‌ها، از جمله غربالگری مشتریان مستقر در حوزه‌های قضایی تحریم‌شده، شکست می‌خورند، می‌توانند به وسیله‌ای برای بازیگران غیرقانونی تبدیل شوند که امنیت ملی آمریکا را تهدید می‌کنند».

اخیراً، در ماه مارس گذشته، FinCEN پرچم‌های قرمز را در مورد فرار از تحریم‌های احتمالی از طریق دارایی‌های کریپتو منتشر کرد. سال قبل، FinCEN صرافی مشتقات رمزنگاری Bitmex را به دلیل «نقض عمدی قانون رازداری بانکی» متهم کرد و گفت 100 میلیون دلار جریمه علیه صرافی تعیین کرده است. OFAC وزارت خزانه داری ایالات متحده نیز در چند سال گذشته مشغول تحریم دارایی های رمزنگاری شده بوده است و اخیراً تنظیم کننده برنامه مخلوط کردن اتر Tornado Cash را ممنوع کرده است.

در ژوئیه 2022، گزارشی که توسط نیویورک تایمز (NYT) به نقل از پنج نفر آشنا با این موضوع منتشر شد، گفت که OFAC ظاهراً در حال بررسی صرافی کرایکن مستقر در سانفرانسیسکو است. در 30 دسامبر 2020، OFAC به دلیل نقض تحریم‌ها با بیتگو به توافقی 98830 دلاری پرداخت. Bitpay طبق اطلاعیه OFAC در 18 فوریه 2022 با خزانه داری تسویه حساب کرد و پردازشگر پرداخت کریپتو موافقت کرد “507,375 دلار را برای تسویه مسئولیت مدنی بالقوه خود واریز کند.”

برای تراکنش‌های مربوط به سال‌های 2014 تا 2017، Bittrex موافقت کرده است که با OFAC و FinCEN برای هزینه‌ها و مسئولیت‌های احتمالی وارد شده علیه VASP تسویه حساب کند. FinCEN قصد دارد بخشی از وجوه را به عنوان بخشی از توافقنامه تسویه حساب اعتبار کند.

Bittrex موافقت کرده است که 29,280,829.20 دلار را برای نقض عمدی برنامه AML BSA و الزامات SAR پرداخت کند. FinCEN پرداخت 24,280,829.20 دلار را به عنوان بخشی از توافق Bittrex برای تسویه بدهی احتمالی خود با OFAC اعتبار خواهد داد.

FinCEN توضیح می‌دهد که بین سال‌های 2014 و 2017، برنامه AML Bittrex در شناسایی ریسک‌ها ناکام ماند و شرکت گزارش‌های فعالیت مشکوک (SAR) را در طول دوره سه ساله ارائه نکرد. در پایان اعلامیه FinCEN آمده است: «Bittrex همچنین در تعداد قابل توجهی از تراکنش‌های مربوط به حوزه‌های قضایی تحریم‌شده، از جمله تراکنش‌هایی که مشکوک بودند و فراتر از این واقعیت که شامل یک حوزه قضایی تحریم‌شده بودند، SAR ثبت نکرد».

برچسب ها در این داستان

263.45 میلیون دلار، Andrea Gacki، BitGo، BitPay، Bittrex، Bittrex Global، Bittrex.com، برنامه AML Bittrex، برنامه AML BSA، هزینه ها، منطقه کریمه اوکراین، کوبا، تحریم های مالی، fince، شناسایی ریسک ها، ایران، OF الزامات SAR، SARS، تسویه حساب، سودان، گزارش‌های فعالیت مشکوک، سوریه، معاملات، وزارت خزانه‌داری، نقض عمدی

نظر شما در مورد توافق Bittrex با وزارت خزانه داری ایالات متحده در مورد نقض تحریم ها چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس سرمقاله: Piotr Swat / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.