خزانه داری ایالات متحده اولین میکسر رمزنگاری را تحریم کرد – مقررات بیت کوین نیوز

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC) اولین تحریم های خود را بر روی یک میکسر رمزنگاری اعمال کرد. به گفته وزارت خزانه داری، گروه لازاروس از این سرویس میکس برای پردازش درآمدهای غیرقانونی حاصل از سرقت 620 میلیون دلاری رمزنگاری بازی آنلاین Axie Infinity استفاده کرده است. وزارت خزانه داری

کد خبر : 203860
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
خزانه داری ایالات متحده اولین میکسر رمزنگاری را تحریم کرد – مقررات بیت کوین نیوز


دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC) اولین تحریم های خود را بر روی یک میکسر رمزنگاری اعمال کرد. به گفته وزارت خزانه داری، گروه لازاروس از این سرویس میکس برای پردازش درآمدهای غیرقانونی حاصل از سرقت 620 میلیون دلاری رمزنگاری بازی آنلاین Axie Infinity استفاده کرده است.

وزارت خزانه داری Crypto Mixer را تحریم کرد

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC) روز جمعه اعلام کرد که میکسر رمزنگاری Blender.io (Blender) را تحریم کرده است. به گفته OFAC، این سرویس اختلاط توسط جمهوری دموکراتیک خلق کره (DPRK) “برای حمایت از فعالیت های مخرب سایبری و پولشویی ارز مجازی دزدیده شده” استفاده می شود.

در این اطلاعیه توضیح داده شده است که در 23 مارس، گروه Lazarus، یک گروه هک سایبری تحت حمایت دولت جمهوری خلق کره، بزرگترین سرقت رمزارز تا به امروز را به ارزش تقریباً 620 میلیون دلار از یک پروژه بلاک چین مرتبط با بازی آنلاین Axie Infinity انجام داد. OFAC افزود:

Blender برای پردازش بیش از 20.5 میلیون دلار از درآمد غیرقانونی استفاده شد.

این اطلاعیه می افزاید: OFAC گروه لازاروس را در 13 سپتامبر 2019 تحریم کرد و “آن را به عنوان یک آژانس، ابزار یا نهاد تحت کنترل دولت کره شمالی شناسایی کرد.” این نامگذاری بر اساس “روابط این گروه با دفتر کل شناسایی تعیین شده توسط ایالات متحده و سازمان ملل متحد، سازمان اطلاعاتی برتر کره شمالی” است.

برایان ای. نلسون معاون وزیر خزانه داری در امور تروریسم و ​​اطلاعات مالی اظهار داشت:

امروز، برای اولین بار، خزانه داری یک میکسر ارز مجازی را تحریم می کند.

تحقیقات OFAC همچنین نشان داد که Blender پولشویی را برای گروه های باج افزار بدخیم مرتبط با روسیه از جمله Trickbot، Conti، Ryuk، Sodinokibi و Gandcrab تسهیل کرده است.

وزارت خزانه داری آمریکا تصریح کرد:

در حالی که بیشتر فعالیت‌های ارز مجازی قانونی است، می‌توان از آن برای فعالیت‌های غیرقانونی، از جمله فرار از تحریم‌ها، از طریق میکسرها، مبدل‌های همتا به همتا، بازارهای تاریک نت و صرافی‌ها استفاده کرد.

وزارت خزانه داری خاطرنشان کرد: “این شامل تسهیل سرقت ها، طرح های باج افزار، و سایر جرایم سایبری می شود.”

در این اطلاعیه توضیح داده شده است که در نتیجه تحریم ها، کلیه اموال و منافع موجود در Blender.io، در ایالات متحده یا در اختیار یا کنترل افراد آمریکایی، مسدود شده است و باید به OFAC گزارش شود. علاوه بر این، هر نهادی که 50٪ یا بیشتر متعلق به یک یا چند فرد مسدود شده باشد نیز مسدود می شود، و کلیه معاملات توسط افراد ایالات متحده یا در داخل ایالات متحده که شامل افراد تعیین شده یا مسدود شده باشد، ممنوع است.

نظر شما در مورد تحریم OFAC برای میکسر کریپتو چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.