خرید گیفت کارت با کریپتو در بازار کارت هدیه BuySellVouchers – بیانیه مطبوعاتی بیت کوین نیوز

بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. صرافی محبوب کارت هدیه آنلاین BuySellVouchers اکنون Binance USD (BUSD) را به عنوان پرداخت می پذیرد. با هزاران مشتری و فروشنده در سراسر جهان، BuySellVouchers به ​​یکی از مهم ترین بازارهای کارت هدیه تبدیل شده است که پرداخت های رمزنگاری را می پذیرد. برای خدمت بیشتر به پایگاه مشتریان متنوع خود،

کد خبر : 296078
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
خرید گیفت کارت با کریپتو در بازار کارت هدیه BuySellVouchers – بیانیه مطبوعاتی بیت کوین نیوز


بیانیه مطبوعاتی. صرافی محبوب کارت هدیه آنلاین BuySellVouchers اکنون Binance USD (BUSD) را به عنوان پرداخت می پذیرد. با هزاران مشتری و فروشنده در سراسر جهان، BuySellVouchers به ​​یکی از مهم ترین بازارهای کارت هدیه تبدیل شده است که پرداخت های رمزنگاری را می پذیرد. برای خدمت بیشتر به پایگاه مشتریان متنوع خود، خرید فروش کوپن بازار به اضافه کردن ارزهای دیجیتال جدید ادامه می دهد.

کوپن‌های الکترونیکی و کارت‌های هدیه الکترونیکی محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند، زیرا مردم بیشتر و بیشتری خرید خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. رویدادهای اخیر، مانند شیوع COVID-19، روند استفاده گسترده شرکت های امروزی از پلتفرم های آنلاین را تسریع کرده است.

صنعت تجارت کارت هدیه همچنان به رشد خود ادامه می دهد که اکنون میلیون ها دلار ارزش دارد. مشکل این است که بسیاری از این بازارهای آنلاین به کاربرپسندی بیشتر و محیطی در دسترس تر نیاز دارند. این در مورد انواع روش های پرداخت و اندازه کمیسیون نیز صدق می کند.

با استفاده از BUSD به عنوان یک گزینه پرداخت، BuySellVouchers یک تجربه خرید منحصر به فرد را برای مشتریان خود فراهم کرده است که ترکیبی از مقرون به صرفه بودن و سازگاری است.

در حال حاضر، می‌توانید با ارزهای دیجیتال زیر در بازار BuySellVouchers پرداخت کنید: Tether ERC20 (USDT)، Tether TRC20 (USDT)، Litecoin (LTC)، اتریوم (ETH)، بیت‌کوین (BTC) و Binance USD (BUSD). همچنین می توانید با پول الکترونیکی مانند: پرفکت مانی، ادوکش و وب مانی پرداخت کنید.

اگر به صحبت در مورد سهولت استفاده از بازار ادامه دهیم، مهم است که توجه داشته باشیم که Marketplace BuySellVouchers از هفت زبان انگلیسی، روسی، آلمانی، چینی، اسپانیایی، فرانسوی و عربی پشتیبانی می‌کند.

تجارت کارت هدیه در طیف گسترده ای از دسته بندی ها امکان پذیر است: VoIP، کارت های هدیه، بازی ها، کوپن های پیش پرداخت، خدمات میزبانی دانلود / فایل، شارژ تلفن همراه، نرم افزار، کتاب های الکترونیکی، رستوران ها و موارد دیگر.

در اینجا می‌توانید کارت‌های هدیه را از Google Play، Apple iTunes، Apple App Store، Uber، Sephora، Ikea، Razer Gold، Roblox، Origin، Newegg، Nimbuzz، Rebvoice، Microsoft Windows، Skype، Netflix، Vanilla، Zalando، Openbucks خریداری و بفروشید. , Azteco, CryptoVoucher, Binance, Free Fire, PlayerUnknown’s Battlegrounds, Apex Legends, IMO, Gpay, Alldebrid, PlayStation, Letitbit, Luminar, Xbox, SmileTV, Norton, Valorant, Fortnite, Nintendo, Noodle, Jantrowaker, T-Mobile ، GameStop، Mobile Legends، Vodafone، Blizzard، FIFA Coins و بسیاری دیگر.

جای تعجب نیست که BuySellVouchers در محبوبیت به دست آورده است. هزینه سایت فقط 0.4٪ (برای خریداران کارت هدیه) و 0.3٪ (برای فروشندگان کارت هدیه) است. به علاوه، بیشتر کارت‌های هدیه موجود در این پلتفرم را می‌توان با تخفیف (ارزان‌تر از ارزش اسمی کارت هدیه) خریداری کرد. بسته به فروشنده و کالای خریداری شده، کارت های هدیه ممکن است به صورت آنی یا دستی بر روی پلت فرم ارسال شوند. به عنوان یک امتیاز اضافی، BuySellVouchers یک کارت هدیه هفتگی ارائه می دهد.

فرآیند ثبت نام در پلت فرم ساده و سریع است، برای ثبت نام نیازی به وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ندارید. همه آنچه شما نیاز دارید یک رایانامه هست.

بازدید کنید BuySellVouchers.com برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازار و نحوه خرید و فروش کارت هدیه در آنجا. همچنین به طور گسترده در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتیوب و توییتر پراکنده شده است.

درباره خرید فروش کوپن

BuySellVouchers.com یک بازار آنلاین است که از سال 2012 شروع به کار کرده است. به دلیل کارمزد پایین کمیسیون و طیف وسیعی از روش های پرداخت، محبوبیت خود را به دست آورده است. در این پلتفرم می‌توانید کارت‌های هدیه، کوپن‌ها، گواهی‌های هدیه و محصولات دیجیتال مختلف دیگر را خریداری و بفروشید. بسیاری از توزیع کنندگان رسمی محصولات خود را در بازار BuySellVouchers می فروشند و استانداردهای کیفیت بالای آنها را تأیید می کنند.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.