خرید کریس رونالدو؟ نه ممنون!

ایمان گودرزی؛ بحث تکراری هر تابستان؛ کریستیانو رونالدو می‌خواهد از این تیم برود، بنابراین برنامه نقل و انتقالات تابستانی باشگاه کاملا به هم خواهد خورد، رئال ۲۰۱۸،یوونتوس ۲۰۲۱ و حالا منچستریونایتد ۲۰۲۲. سال گذشته در همین زمان، رونالدو رسانه ها را به خاطر گزارش – درست – مبنی بر اینکه می خواهد از تورین جدا

کد خبر : 236471
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۷:۰۵
خرید کریس رونالدو؟ نه ممنون!


ایمان گودرزی؛ بحث تکراری هر تابستان؛ کریستیانو رونالدو می‌خواهد از این تیم برود، بنابراین برنامه نقل و انتقالات تابستانی باشگاه کاملا به هم خواهد خورد، رئال ۲۰۱۸،یوونتوس ۲۰۲۱ و حالا منچستریونایتد ۲۰۲۲. سال گذشته در همین زمان، رونالدو رسانه ها را به خاطر گزارش – درست – مبنی بر اینکه می خواهد از تورین جدا شود مورد انتقاد قرار داد. و با این حال، تنها چهار روز قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، او به یونایتد پیوست. جورجیو کیه لینی، کاپیتان وقت یووه، هرج و مرج یوونتوس در فصل گذشته را ناشی از رفتن دیر هنگان رونالدو از تیم اعلام کرد و گفت:« اگر او زودتر می رفت برای ما بهتر بود.» یونایتد اکنون باید از همان “اثر رونالدو” بترسد. آماده‌سازی پیش فصل آنها حداقل خوب پیش رفت، هرچند هنوز هیچ‌کس مطمئن نیست که این به دلیل نبودن رونالدو بود یا علی‌رغم آن.

کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد گفته که فکر نمی‌کند فصل آینده تیم شانسی برای کسب عناوین داشته باشد. از سویی تن هاگ انتظار نداشت که مجبور شود تابستان امسال به دنبال یک مهاجم جدید برود. او فکر می کرد که این قضیه می تواند تا ژانویه به تعویق بیفتد. درخواست جدایی رونالدو همه چیز را تغییر داده و چیزی جز ناآرامی و عدم اطمینان بیشتر در تیم ایجاد نکرده است. دیدن پیوستن ارلینگ هالند به منچسترسیتی برای یونایتد به اندازه کافی سخت بود، تا اینکه خرید داروین نونز توسط لیورپول باعث شد شیاطین سرخ شکست را با پوست و استخوان خود احساس کنند، به خوبی متوجه این موضوع شدند که هیچ مهاجمی در مارکت وجود ندارد! البته تفاوت بزرگ بین وضعیت فعلی یونایتد و شرایطی که یووه در فصل گذشته داشت، این است که علنا هیچ خریداری برای این بازیکن ۳۷ ساله وجود ندارد. کاملا مشخص است که پرتغالی به رسیدن به آنچه می خواهد عادت کرده است و چیزی که او می خواهد این است که به بازی برای یک تیم مدعی لیگ قهرمانان اروپا به فوتبالش ادامه دهد. یونایتد در فصل آینده حتی در این رقابت ها حضور هم نخواهد داشت و به محض اینکه مشخص شد این تیم در بین چهار تیم صعود کننده به لیگ قهرمانان نیست، مندز دست به کار شد و برای ستاره پرتغالی به دنبال تیم می‌گشت. حالا کمتر از یک هفته مانده به شروع فصل، هیچ یک از بزرگان اروپا در موقعیتی نیستند که به رونالدو پیشنهادی برای خروج از اولدترافورد ارائه دهند. در واقع، ۹ تیم برتر فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا نمی توانند برنده ۵ توپ طلا را بخرند یا حتی بدتر از آن، او را نمی خواهند ….

اتلتیکو مادرید

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر احتمال پیوستن رونالدو به اتلتیکو مادرید منتشر شده بود که به دلایل زیادی تعجب برانگیز است. اول اینکه، رونالدو برای رقیب بزرگ روخیبلانکوها، یعنی رئال بازی کرده همچنین چالش های زیادی با هواداران این تیم داشته و آخرینش در نشان دادن عدد پنج بعد از باخت یوونتوس در واندا متروپولیتانو بود. از سوی دیگر او کاملاً برای بازی زیر نظر دیگو سیمئونه که از تیمش می‌خواهد از جلو دفاع کند، مناسب نیست. و مهم تر از همه، مطالبات دستمزدی رونالدو مانع بزرگی برای امیدهایی است که اتلتیکو ممکن است برای جذب بهترین گلزن تاریخ رئال داشته باشد.

یوونتوس

قمار رونالدو – یووه نتیجه نداد. او ممکن است موفق شده باشد، رکوردهای پیاپی گلزنی را بشکند و همچنین برند بیانکونری را تقویت کرده باشد. اما رونالدو نتوانست با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شود – یا برعکس، بسته به دیدگاه شما. همچنین فوروارد ناامید فصل گذشته باشگاه را به حال خود رها کرد و به آنها فرصتی برای یافتن یک جایگزین مناسب نداد. یووه ژانویه سرمایه گذاری مالی هنگفتی را روی دوشان ولاوویچ انجام داد، کسی که معتقد هستند استعداد گلزنی مانند ارلینگ هالند را دارد. با تمام این شواهد به نظر می‌رسد هیچ شانسی برای بازگشت رونالدو به تورین وجود ندارد.

خرید کریس رونالدو؟ نه ممنون!

پی اس جی

پس از پایان فصل گذشته شنیده می‌شد پاریسی ها آماده هستند تا به پیشنهادات نیمار گوش دهند. نیمار در موقعیتی مشابه با رونالدو قرار دارد؛ تعداد کمی از تیم ها توانایی پرداخت دستمزد او را دارند، او سال گذشته قرارداد جدیدی را تا سال ۲۰۲۵ امضا کرد و همچنین حقوق کلانی را دریافت می‌کنداز سوی دیگر رقم انتقال این بازیکن نیز مقدار کمی نخواهد بود. همچنین این واقعیت وجود دارد که خود برزیلی تمایلی به جدایی ندارد، زیرا می‌خواهد صرفاً روی رقابت‌های جام جهانی برزیل تمرکز کند. بنابراین با ماندن نیمار شانسی برای جذب رونالدو وجود نخواهد داشت و قطری ها نمی‌خواهند یک بازیکن با دستمزد نجومی دیگر را به تیم اضافه کنند.

خرید کریس رونالدو؟ نه ممنون!

بارسلونا

واضح است که بارسلونا در تابستان امسال مشکلی برای جذب یک پدیده گلزن سی و چند ساله نداشتند. فقط موضوع این بود که کاتالان ها رابرت لواندوفسکی را به جای رونالدو می خواستند. و او را نیز گرفتند. البته آنها مجبور شدند آینده باشگاه را رهن بدهند تا این اتفاق بیفتد، بنابراین، حتی جدا از این واقعیت که رونالدو زمانی از گلزنی در برابر آبی اناری ها برای باشگاه سابق رئال لذت می برد، ژاوی در حال خاضر فاز هجومی تیمش را برای فصل ۲۰۲۲-۲۳ به خوبی آماده کرده است، با توجه به اینکه رافینیا نیز از لیدز آمده، همچنین عثمان دمبله اقامت خود در نیوکمپ را تمدید کرده است.

بارسا ممکن است به انجام حرکات مزخرف در بازار نقل و انتقالات شهرت داشته باشد اما خرید رونالدو در حال حاضر حتی برای آنها مضحک خواهد بود.

خرید کریس رونالدو؟ نه ممنون!

چلسی

برای مدت کوتاهی، انتقال بحث برانگیز رونالدو به استمفورد بریج یک احتمال به نظر می رسید. رونالدو و ایجنتش به وضوح پذیرای این ایده بودند. مالکان جدید چلسی نیز از این انتقال استقبال می‌کردند. اما توماس توخل هیچ تمایلی به این انتقال نداشت. او فقط توانست خود را از شر روملو لوکاکو خلاص کند. آخرین چیزی که او می خواست این است که با یک مهاجم کاملاً نامناسب با برنامه بازی تاکتیکی او به تیم بیاید! چلسی در عوض رحیم استرلینگ را به خدمت گرفت، بازیکنی که ۱۰ سال جوان‌تر است و سابقه ثابتی در پرسینگ تهاجمی دارد.

خرید کریس رونالدو؟ نه ممنون!

رئال مادرید

اوایل تابستان امسال، گزارش شد که جت شخصی مندس در مادرید فرود آمده است و بلافاصله صحبت های در مورد بازگشت رونالدو به رئال به راه انداخت. البته فلورنتینو پرز در تابستان امسال یک و فقط یک مهاجم را می‌خواست، و آن کیلیان امباپه بود که با تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن پس از توافق با سانتیاگو برنابئو، مادرید را عصبانی کرد. البته این احتمال وجود دارد که پرز بتواند یک خرید وحشتناک انجام دهد و رونالدو را به رئال بازگرداند، اما در حال حاضر بسیار بعید به نظر می رسد چنین اتفاقی رخ دهد، زیرا کریم بنزما حالا به بهترین مهاجم جهان تبدیل شده است و وینیسیوس جونیور با تاخیر جای خالی رونالدو را در جناح چپ پر کرده است.

به نظر می‌رسد همانطور که فلورنتینو پرز سال گذشته گفت: “داستان رونالدو در رئال مادرید برای همیشه به پایان رسیده است.”

خرید کریس رونالدو؟ نه ممنون!

منچستر سیتی

تابستان گذشته سیتی یک قدم تا جذب رونالدو فاصله داشت. مندس پس از بهم خوردن انتقال کین، رونالدو را به سیتی پیشنهاد داد، هیئت مدیره احساس کرد که پرتغالی یک خرید ایده آل خواهد بود، اما سرمربی معتقد بود که او می تواند بدون یک گلزن فصل پیش رویش را به پایان برساند و ثابت شد که حرف سرمربی کاتالانی درست بود.

سیتی امسال نیز همه کار برای به خدمت گرفتن هالند کرد و حالا پپ شیک ترین تیم اروپا را در اختیار دارد پس با این وجود رونالدو در رادار سیتیزن ها نخواهد بود.

خرید کریس رونالدو؟ نه ممنون!

لیورپول

آیا می توانید تصور کنید رونالدو به منفورترین رقیب یونایتد بپیوندد؟ به هیچ وجه ممکن نیست. نه فقط به این دلیل که تعداد کمی از بازیکنان تا به حال از این شکاف عبور کرده اند – سر الکس فرگوسن حتی از انتقال گابریل هاینزه به آنفیلد در سال ۲۰۰۷ جلوگیری کرد و در عوض این بازیکن آرژانتینی مجبور شد به رئال مادرید بپیوندد – بلکه لیورپول قبلاً مبلغ قابل توجهی برای به خدمت گرفتن داروین نونز هزینه کرده است. این واقعیت را هم نمی‌توان رد کرد که رونالدو کاملاً با سبک بازی یورگن کلوپ ناسازگار است. ممکن است سادیو مانه رفته باشد، اما آیا واقعاً می‌توانید تصور کنید که پرتغالی‌ها مانند سنگالی‌ها در جناح چپ با خستگی ناپذیری یا از خودگذشتگی کار کنند؟ لوئیز دیاز؟ دیوگو جوتا؟…

به هیچ وجه امکان پذیر نیست!

خرید کریس رونالدو؟ نه ممنون!

بایرن مونیخ

اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ نمی توانست تصمیم یووه برای جذب رونالدو را درک کند و اعتراف کرد که آنها هرگز ۱۰۰ میلیون یورو برای یک مهاجم ۳۳ ساله نمی پرداختند. ممکن است مدیریت از آن زمان در آلیانز آرنا تغییر کرده باشد، اما سیاست ثابت باقی مانده است. بایرن که به تازگی لواندوفسکی را به بارسا فروخته است، علاقه ای به جایگزینی بازیکن لهستانی با رونالدو ندارد. اولیور کان، مدیرعامل بایرن به کیکر گفت: «هرچقدر که من کریستیانو را یکی از بهترین ها دنیا بدانم، این انتقال با فلسفه ما همخوانی ندارد. رونالدو واقعاً در حال حاضر با بسیاری از فلسفه های فوتبالی باشگاه های برتر همخوانی ندارد. البته بازار نقل و انتقالات غیرقابل پیش بینی است. هنوز ممکن است اتفاق عجیبی رخ دهد. رونالدو فصل گذشته راهی برای خروج از تورین پیدا کرد. شاید بتواند از منچستر هم راهی برای فرار پیدا کند. اما بعید به نظر می رسد که او در نهایت برای یکی از مدعیان لیگ قهرمانان فصل آینده به میدان برود.

خرید کریس رونالدو؟ نه ممنون!

بازگشت به منچستر

در نهایت کریستیانو رونالدو، فوق ستاره منچستریونایتد روز یکشنبه برای آخرین بازی تدارکاتی تیمش مقابل رایو وایکانو به اردوی سرخ پوشان اضافه شد. این بازیکن ۳۷ ساله از تور پیش فصل منچستریونایتد در تایلند و استرالیا به دلایل خانوادگی حضور نداشت. با این حال، کاپیتان پرتغال از زمانی که به انگلیس بازگشته مذاکراتی با سران منچستریونایتد در مورد آینده خود داشته است. باید صبر کرد دید آقای لیگ قهرمانان برای فصل بعد همراه با شیاطین سرخ راهی لیگ اروپا خواهد شد یا در نهایت راه فراری برای رسیدن به تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا پیدا خواهد کرد.

خرید کریس رونالدو؟ نه ممنون!

بیشتر بخوانید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.