خرید جدید افت بیت کوین

[ad_1] تصویر بازار بیت کوین نمودار بیت کوین یک خط مستقیم افقی با چندین ضربان پایین و بالا در پنج هفته گذشته باقی مانده است. این نرخ نزدیک به 16.8 هزار دلار باقی می‌ماند زیرا کاهش 1.6 درصدی روزانه به منطقه 16.55 هزار دلاری به سرعت در پایان معاملات در ایالات متحده بازخرید شد. کل

کد خبر : 297729
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۷
خرید جدید افت بیت کوین

[ad_1]

تصویر بازار بیت کوین

نمودار بیت کوین یک خط مستقیم افقی با چندین ضربان پایین و بالا در پنج هفته گذشته باقی مانده است. این نرخ نزدیک به 16.8 هزار دلار باقی می‌ماند زیرا کاهش 1.6 درصدی روزانه به منطقه 16.55 هزار دلاری به سرعت در پایان معاملات در ایالات متحده بازخرید شد.

کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال نزدیک به 810 میلیارد دلار باقی می ماند – یک سوم سطح یک سال قبل.

بازار ممکن است به یک فاجعه واقعی مانند مقررات سختگیرانه برای کاهش بیشتر نیاز داشته باشد. و بدون چنین اخباری، سطوح فعلی برای خرید با کاهش بیت کوین جذاب باقی می ماند. بسیاری از پروژه‌های منفرد دارای ریسک‌های وجودی هستند (که بیت‌کوین چنین نیست)، و ایجاد یک سبد سهام متنوع از ۱۰۰ یا ۵۰۰ سکه لازم است تا ریسک را در سراسر پرتفوی پخش کند.

در همین حال، میانگین متحرک 50 روزه BTCUSD به 17.1 هزار دلار کاهش یافته است. وظیفه گاوها برای دادن سیگنال روند گسترده برای شکستن روند نزولی آسان تر می شود. اما در میان مشکلات امسال ارزهای دیجیتال و ترس از مقررات، بازار به نقدینگی و ایمان بیشتری به پتانسیل بلندمدت نیاز دارد.

پس زمینه بیت کوین نیوز

طبق یک نظرسنجی توسط Accenture، یک شرکت مشاوره فناوری اطلاعات، تنها 20٪ از مشتریان آن در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند. از بین کسانی که قبلاً دارایی های دیجیتالی را خریداری کرده اند، 28٪ تصمیم دارند آنها را برای مدت طولانی نگه دارند.

حدود 16000 پاسخ دهنده در این مطالعه شرکت کردند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) توکن صرافی ورشکسته FTX را به عنوان یک اوراق بهادار به رسمیت شناخت. مدیریت FTX با خرید توکن FTT در حجم زیاد در بازار آزاد و افزایش قیمت، قیمت توکن FTT را دستکاری کرد.

در برزیل، بیت کوین می تواند به عنوان یک وسیله پرداخت و به عنوان یک دارایی سرمایه گذاری استفاده شود. قانونی که آن را به رئیس جمهور کشور داد، آن وضعیت را امضا کرد.

این مقاله توسط تحلیلگر ارشد بازار FxPro، Alex Kuptsikevich نوشته شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.