“خرید بیت کوین برای ما مشکلی نیست” – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] بانک مرکزی سوئیس، بانک ملی سوئیس، می گوید که خرید و نگهداری بیت کوین به عنوان ارز ذخیره مشکلی برای بانک نیست. رئیس بانک مرکزی سوئیس توضیح داد: «وقتی متقاعد شدیم که باید بیت کوین در ترازنامه خود داشته باشیم، می‌توانیم شرایط فنی و عملیاتی را نسبتاً سریع ترتیب دهیم». بانک مرکزی سوئیس در

کد خبر : 200839
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
“خرید بیت کوین برای ما مشکلی نیست” – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

بانک مرکزی سوئیس، بانک ملی سوئیس، می گوید که خرید و نگهداری بیت کوین به عنوان ارز ذخیره مشکلی برای بانک نیست. رئیس بانک مرکزی سوئیس توضیح داد: «وقتی متقاعد شدیم که باید بیت کوین در ترازنامه خود داشته باشیم، می‌توانیم شرایط فنی و عملیاتی را نسبتاً سریع ترتیب دهیم».

بانک مرکزی سوئیس در مورد خرید و نگهداری بیت کوین به عنوان ارز ذخیره

توماس جردن، رئیس هیئت مدیره بانک مرکزی روز جمعه در مجمع عمومی سالانه بانک مرکزی گفت: بانک ملی سوئیس می تواند بیت کوین را به عنوان ارز ذخیره خریداری کرده و نگهداری کند، در صورتی که ارز دیجیتال الزامات ذخایر ارزی بانک را برآورده کند.

رویترز به نقل از رئیس بانک مرکزی سوئیس گفت:

خرید بیت کوین برای ما مشکلی ندارد. ما می توانیم این کار را مستقیما انجام دهیم یا می توانیم محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر بیت کوین را خریداری کنیم.

با این حال، وی خاطرنشان کرد: «اما از منظر کنونی ما معتقد نیستیم که بیت کوین الزامات ذخایر ارزی را برآورده می کند. به همین دلیل است که ما تاکنون تصمیم گرفته ایم که بیت کوین را در ترازنامه خود نداشته باشیم.

با این حال وی تاکید کرد:

وقتی متقاعد شدیم که باید بیت کوین در ترازنامه خود داشته باشیم، می توانیم شرایط فنی و عملیاتی را نسبتاً سریع ترتیب دهیم.

تعداد فزاینده ای از شرکت ها بیت کوین را در ترازنامه خود نگه می دارند در حالی که کشورهای بیشتری در حال ایجاد چارچوبی برای تبدیل بیت کوین به یک ارز قانونی هستند.

السالوادور در سپتامبر سال گذشته بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در کنار دلار آمریکا پذیرفت و اخیراً جمهوری آفریقای مرکزی رمزارز را به یک ارز رسمی تبدیل کرد.

در همین حال، تعداد فزاینده‌ای از مردم انتظار دارند که دلار آمریکا سلطه خود را از دست بدهد، که ناشی از جنگ روسیه و اوکراین است. برای مثال، رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، بارها در مورد پایان دلار آمریکا هشدار داده است. سرمایه گذار مشهور جیم راجرز نیز در ماه مارس در مورد پایان دلار آمریکا هشدار داد.

نظر شما در مورد اظهارات رئیس بانک مرکزی سوئیس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.