خریدهای طلای بانک مرکزی در سه ماهه اول سال 2023 “آغاز رکوردشکنی” شد. 228.4 تن به ذخایر جهانی اضافه شد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس آخرین گزارش شورای جهانی طلا (WGC)، سازمان جهانی آمار طلا، بانک های مرکزی به خرید طلا در سه ماهه اول سال 2023 ادامه داده اند. بانک های مرکزی نزدیک به 230 تن طلا به ذخایر ملی خود اضافه کردند که نشان دهنده افزایش 176 درصدی نسبت به خریدهای انجام شده در سه

کد خبر : 356642
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
خریدهای طلای بانک مرکزی در سه ماهه اول سال 2023 “آغاز رکوردشکنی” شد.  228.4 تن به ذخایر جهانی اضافه شد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس آخرین گزارش شورای جهانی طلا (WGC)، سازمان جهانی آمار طلا، بانک های مرکزی به خرید طلا در سه ماهه اول سال 2023 ادامه داده اند. بانک های مرکزی نزدیک به 230 تن طلا به ذخایر ملی خود اضافه کردند که نشان دهنده افزایش 176 درصدی نسبت به خریدهای انجام شده در سه ماهه اول 2022 است.

شورای جهانی طلا تقاضای قوی طلا از سوی بانک های مرکزی را ثبت کرده است

بر اساس آخرین گزارش شورای جهانی طلا (WGC) که آمارهای جهانی تولید و تقاضای طلا را حفظ می کند، بانک های مرکزی تقاضای زیادی برای طلا در سه ماهه اول سال ثبت کرده اند. بر اساس گزارش روند تقاضای طلا، بانک‌های مرکزی به خرید طلا ادامه دادند و در طول سه ماهه اول 2023 نزدیک به 230 تن طلا اضافه کردند. این نشان دهنده افزایش 176 درصدی نسبت به خرید این موسسات در سه ماهه اول 2022 است که نشان دهنده تقاضای قوی است.

با این حال، در مقایسه با ارقام سه ماهه گذشته، بانک های مرکزی و سایر موسسات تقاضای خود را به میزان قابل توجهی کاهش دادند و این موسسات 150.2 تن طلا کمتر خریداری کردند.

اگرچه WGC بیان می‌کند که اطلاعات محدود و گزارش‌دهی با تأخیر، پیش‌بینی واقعی افزایش یا کاهش تقاضای طلا در سال جاری را بسیار دشوار می‌کند، اما در نتیجه مثبت باقی می‌ماند و بیان می‌کند که «نیت‌ها همواره یک شاخص پیشرو برای خرید در چند سال گذشته بوده‌اند. و بررسی‌های بانک مرکزی ما نشان می‌دهد که تغییرات کمی در روند مثبت وجود دارد.»

سنگاپور و چین به رهبری خرید

بر اساس گزارش WGC، چهار موسسه بیشترین خرید طلا را در طول سه ماهه متمرکز کردند. مقامات پولی سنگاپور افزایش 69 تنی را گزارش کردند که ذخایر آن به 222 تن رسید که نسبت به سه ماهه 45 درصد افزایش را نشان می دهد. رتبه دوم به چین تعلق دارد و بانک خلق چین (PBOC) خرید 120 تنی را ثبت کرده است. با این افزایش ها، ذخیره طلای چین به 2068 تن رسید.

چین از نوامبر به طور مداوم خرید طلا را آغاز کرده است و طی یک دوره پنج ماهه 102 تن به ذخایر خود اضافه کرده است. در ماه مارس، PBOC خرید 18 تنی را گزارش کرد. ترکیه یکی دیگر از کشورهایی بود که بیشترین طلا را در سه ماهه اول خریداری کرد و پس از ممنوعیت موقت واردات طلا، 45 تن را به بازار داخلی خود اضافه کرد اما 15 تن را نیز به بازار داخلی خود فروخت و ذخایر خود را به 572 تن رساند که بیش از 30 درصد از ذخایر بانک مرکزی خود را نشان می دهد. هند نیز در سه ماهه اول 7 تن طلا خریداری کرد و ذخایر ملی طلای خود را 795 تن ثبت کرد.

نظر شما در مورد آخرین گزارش شورای جهانی طلا در مورد تقاضای طلا و اینکه چگونه بانک های مرکزی به خرید طلا برای ذخایر خود ادامه می دهند چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.