خریداران EURUSD پس از داده‌های خوش‌بینانه ایالات متحده کمی نفس می‌کشند و به 1.0100 چشم دوخته‌اند

[ad_1] EURUSD بالای 1.0060 معامله می شود و زیان هفتگی خود را کاهش می دهد، 1.03٪ در هفته کاهش می یابد. خرده فروشی ایالات متحده و احساسات مصرف کننده UoM فراتر از تخمین ها است و چشم انداز افزایش 100 bps فدرال رزرو را کاهش می دهد. تفاوت نرخ بهره بین فدرال رزرو و بانک

کد خبر : 229492
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
خریداران EURUSD پس از داده‌های خوش‌بینانه ایالات متحده کمی نفس می‌کشند و به 1.0100 چشم دوخته‌اند

[ad_1]

  • EURUSD بالای 1.0060 معامله می شود و زیان هفتگی خود را کاهش می دهد، 1.03٪ در هفته کاهش می یابد.
  • خرده فروشی ایالات متحده و احساسات مصرف کننده UoM فراتر از تخمین ها است و چشم انداز افزایش 100 bps فدرال رزرو را کاهش می دهد.
  • تفاوت نرخ بهره بین فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا باعث افزایش سقوط یورو دلار شد.

خریداران EURUSD قویاً وارد عمل شدند و از یورو در برابر سقوط به زیر برابری خود دفاع کردند، در حالی که معامله اصلی بالاتر از 1.0058 در 14 جولای بود، اگرچه قبلاً به سمت 1.0006 سقوط کرد، در آستانه 1/1 دلار بود، اما از پایین ترین سطح روزانه خود جهش کرد و صعود کرد. نسبت به سطوح قیمت فعلی در زمان نوشتن این مقاله، EURUSD در 1.0095 معامله می شود.

روایت بازارهای مالی بدون تغییر باقی می ماند. نگرانی از تورم بالاتر، انقباض بانک‌های مرکزی و رکود در ذهن سرمایه‌گذاران وجود دارد. با این وجود، ارزش‌های جهانی در داده‌های مثبت اقتصادی ایالات متحده در ارتباط با مصرف‌کنندگان افزایش می‌یابد، که این امر می‌تواند بیشتر مورد حمایت فدرال رزرو برای افزایش 75 واحدی در ثانیه باشد. با این حال، EURUSD تحت تأثیر اختلاف نرخ بهره بین بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو قرار خواهد گرفت که می تواند به نفع ارز مشترک باشد. با این حال، همانطور که با کاهش شاخص دلار آمریکا به سمت 108.070 نشان داده شده است، ارزش دلار 0.52% پس زده می شود.

همچنین بخوانید: پیش‌بینی EUR/USD: یورو علیرغم احیای برابری، آسیب‌پذیر است

تورم آمریکا همچنان بالاست
تورم آمریکا همچنان بالاست

خرده فروشی ایالات متحده و احساسات مصرف کننده UoM پیش بینی ها را شکست داد.

در این میان، داده‌های اقتصادی خوش‌بینانه به معامله‌گران مهلت می‌دهد، اما نه به خریداران دلار که سود خود را قبل از آخر هفته رزرو می‌کنند. وزارت بازرگانی ایالات متحده گزارش داد که فروش خرده‌فروشی ایالات متحده 1% نسبت به سال قبل افزایش یافته است، که بیش از انتظارات 0.8% بوده است و همچنین میزان تاسف بار 0.3% ماه می را پشت سر گذاشته است. اخیراً، احساسات مصرف‌کننده دانشگاه میشیگان بهتر از حد انتظار بود و شاخص به بالای 51.1 در مقابل 49.9 تخمین زده شد. نکته مثبت در این گزارش این است که انتظارات تورمی کاهش یافت و مصرف کنندگان تورم 2.8 درصدی را در افق 5 ساله مشاهده کردند که کمتر از 3.1 درصد در ژوئن بود. اگرچه داده ها مثبت است، اما می تواند EURUSD را تقویت کند زیرا این داده ها ممکن است مقامات فدرال رزرو را از افزایش بیش از 75 واحد در ثانیه راحت کند.

تورم ایالات متحده همچنان بالاست. افزایش بیشتر فدرال رزرو در پیش است

با توجه به اینکه قرائت تورم ایالات متحده در هفته بالاتر باقی مانده است، CPI و PPI در قرائت سال به سال به 9.1% و 11.3% رسیده اند، معامله گران EURUSD باید از آن آگاه باشند. انتظار می‌رود افزایش نرخ‌های بیشتری از سوی فدرال رزرو انجام شود، به طوری که SIR‌های آتی بازار پول، نرخ وجوه فدرال (FFR) را تا دسامبر 3.55 درصد نشان می‌دهند، به این معنی که فعالان بازار انتظار دارند تا پایان سال حداقل 225 واحد در ثانیه کاهش یابد. در نتیجه، علیرغم راهنمایی بانک مرکزی اروپا مبنی بر اینکه برای اولین بار در 11 سال گذشته شروع به افزایش نرخ خواهد کرد، این یک باد مخالف برای EURUSD خواهد بود.

سخنرانان فدرال رزرو شروع به صحبت درباره افزایش نرخ کردند و تاکید کردند که تورم بالا است

در جای دیگر، سخنرانان فدرال رزرو در طول هفته معامله گران EURUSD را سرگرم کرده اند. جیمز بولارد رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس روز جمعه گفت افزایش 100 یا 75 bps هیچ تفاوتی نخواهد داشت در حالی که اضافه کرد که این سرعت می تواند برای بقیه سال تعدیل شود. در اوایل هفته، رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، گفت وقتی در جلسه ژوئیه در مورد افزایش 100 bps نرخ ها پرسیده شد، همه چیز در جریان است. بعد، لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند گفت آنها نیازی به تصمیم گیری در مورد نرخ امروز ندارند، اما تاکید کردند که تورم “خیلی بالا” است و گزارش CPI به طور یکسان منفی بود. در عین حال، پشتیبانی از 75 bps توسط فدرال رزرو سانفرانسیسکو مری دالی است، اما او همچنین گفت که 100 bps در محدوده احتمالات است..

با معکوس ماندن منحنی بازدهی 2s-10s ایالات متحده، ترس از رکود همچنان ادامه دارد

منحنی بازدهی 2s-10 ایالات متحده همچنان برای 9 روز متوالی معکوس است، هرچند عمیق تر از روزهای گذشته است. در زمان نگارش این مقاله، با کاهش ترس معامله گران از رکود، این اسپرد به -0.189 درصد کاهش یافت. با این حال، اگر مقامات فدرال رزرو در مورد رشد اقتصادی ابراز نگرانی نکنند، این امر آنها را از انقباضات تهاجمی منصرف نخواهد کرد، که یک خبر منفی برای ارزهای یورو دلار در آینده است.

ECB در مقابل دیفرانسیل فدرال رزرو، باد مخالف برای EURUSD

در ماه جولای، هر دو بانک، بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو میزبان جلسات سیاست پولی خود خواهند بود. در حال حاضر، نرخ سپرده بانک مرکزی اروپا منهای 0.50 درصد است، در حالی که نرخ وجوه فدرال رزرو فدرال آمریکا (FFR) 1.75 درصد است که اشتها برای دلار آمریکا را تقویت می کند. با پیش بینی افزایش 25 واحدی بانک مرکزی اروپا و حرکت حداقل 75 واحدی در ثانیه توسط فدرال رزرو، دیفرانسیل ها بیشتر افزایش می یابد و به 0.25-% (ECB) در مقابل 2.50% (Fed) می رسد، به این معنی که دلار همچنان دست بالا را حفظ می کند و باز می شود. دری برای فشار فروش بیشتر بر EURUSD.

چشم انداز فنی قیمت EURUSD

یورو دلار همانطور که در نمودار روزانه نشان داده شده است، با میانگین متحرک روزانه (DMA) که بسیار بالاتر از نرخ ارز قرار دارد، سنگین باقی می ماند. اصلاحات روز چهارشنبه پس از رسیدن به بالاترین قیمت روزانه در حدود 1.0122، به شورت های EURUSD قیمت ورودی بهتری را ارائه داد، اما در روز پنجشنبه، این شرکت بزرگ ضررهای خود را افزایش داد و به زیر برابری رسید. با این حال، در روز جمعه، خریداران EURUSD وارد عمل شدند و قیمت را بالای 1.0058 در 14 جولای نگه داشتند، به این معنی که دستیابی به بسته روزانه بالاتر از آن ممکن است در را برای اصلاح باز کند.

در کوتاه مدت، EURUSD به سمت بالا حرکت می کند. همانطور که گفته شد، اولین مقاومت اصلی 1.0100 خواهد بود. شکست بالا، بالاترین سطح 13 جولای را در 1.0122 و پس از آن بالاترین روزانه 11 جولای را در 1.0183 نشان می دهد.

از طرف دیگر، اولین حمایت EURUSD 1.0000 خواهد بود. شکستن دومی، پایین ترین سطح 20 سال اخیر را در 0.9952 نشان می دهد. پس از تسویه، چالش بعدی فروشندگان EURUSD، پایین ترین سطح دسامبر 2002 در حدود 0.9859 خواهد بود.

EURUSD: ویدیوی تجزیه و تحلیل هفتگی فارکس: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD و بیشتر [Video]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.