خریداران وارد عمل می شوند و جفت را با شکست فروشنده در خط گردن دوبل بالا می برند

[ad_1] USD/CHF هفته را با افزایش 0.39 درصدی به پایان می رساند. ریسک گریزی بر جلسه جمعه مانند کل هفته غالب است. نرخ دو برابری USD/CHF در نمودار روزانه همچنان در جریان است، اما شکست در 0.9544، راه را برای افزایش بیشتر به عنوان خریداران 0.9700 هموار می کند. در کوتاه مدت، ماژور به سمت

کد خبر : 223720
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
خریداران وارد عمل می شوند و جفت را با شکست فروشنده در خط گردن دوبل بالا می برند

[ad_1]

  • USD/CHF هفته را با افزایش 0.39 درصدی به پایان می رساند.
  • ریسک گریزی بر جلسه جمعه مانند کل هفته غالب است.
  • نرخ دو برابری USD/CHF در نمودار روزانه همچنان در جریان است، اما شکست در 0.9544، راه را برای افزایش بیشتر به عنوان خریداران 0.9700 هموار می کند.
  • در کوتاه مدت، ماژور به سمت بالا سوگیری می کند و به 100-DMA توجه می کند.

USD/CHF پس از داده‌های مضر اقتصادی ایالات متحده، رقم 0.9600 را شتاب می‌دهد و دوباره به دست می‌آورد، که نشان می‌دهد اقتصاد، اگرچه در حال گسترش است، اما با سرعت کمتری نسبت به تخمین‌ها در میان چرخه انقباض فدرال رزرو ایالات متحده، این کار را انجام می‌دهد. در زمان نوشتن این مقاله، USD/CHF در 0.9624 معامله می شود.

سهام ایالات متحده در حال سقوط هستند و آماده می شوند تا هفته را با زیان قابل توجهی به پایان برسانند. در همین حال، بازدهی خزانه داری ایالات متحده تا حدودی بهبود یافته است، در حالی که همانطور که توسط شاخص دلار آمریکا نشان داده شده است، دلار آمریکا با 0.58% افزایش در 105.340، در جایگاه اصلی قرار دارد.

نمودار روزانه USD/CHF

USD/CHF کمی دوباره به دست آورد و نزدیک به بالاترین حد هفته در حدود 0.9641 معامله می شود. معامله گران USD/CHF باید توجه داشته باشند که فروشندگان نتوانستند از میانگین متحرک 100 روزه (DMA) در 0.9518 بشکنند و این جفت را در معرض فشار خرید اضافی قرار می دهد. همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) در 46 به سمت بالا حرکت کرد و بالاتر از میانگین متحرک 7 روزه RSI شکست، به این معنی که فشار خرید در حال افزایش است.

بنابراین، مقاومت اول USD/CHF 0.9641 خواهد بود. شکست در بالا نشانگر 0.9700 و به دنبال آن 50-DMA در 0.9732 را نشان می دهد.

نمودار 1 ساعته USD/CHF

در نمودار 1 ساعته، USD/CHF در 29 ژوئن کف خود را در حدود 0.9500 پیدا کرد و از آن زمان به عقب نگاه نکرده است و به سری‌های متوالی از پایین‌ترین و بالاترین بالاتر دست یافته و راه را برای افزایش بیشتر هموار می‌کند. شایان ذکر است که عمده در مسیر شمال از میانگین های متحرک ساده (SMAs) عبور کرد و وضعیت بازیابی را به سمت بالا تقویت کرد.

بنابراین، اولین مقاومت USD/CHF، پیوت روزانه R2 در 0.9640 خواهد بود. شکستن دومی، بالاترین قیمت 23 ژوئن را در 0.9678 و به دنبال آن رقم 0.9700 را نشان می دهد.

سطوح فنی کلیدی USD/CHF

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.