خریداران فشار را قبل از بسته شدن هفتگی حفظ می کنند

[ad_1] شاخص اعتماد مصرف کننده میشیگان ایالات متحده در دسامبر به 59.1 ارتقا یافت. عدم قطعیت پیرامون تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده بر روحیه تاثیر می گذارد. EUR/USD به دنبال داده های خوش بینانه ایالات متحده کاهش می یابد اما بالای 1.0500 نگه می دارد. با وجود رکود در اواسط هفته، جفت ارز EUR/USD به

کد خبر : 291925
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
خریداران فشار را قبل از بسته شدن هفتگی حفظ می کنند

[ad_1]

  • شاخص اعتماد مصرف کننده میشیگان ایالات متحده در دسامبر به 59.1 ارتقا یافت.
  • عدم قطعیت پیرامون تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده بر روحیه تاثیر می گذارد.
  • EUR/USD به دنبال داده های خوش بینانه ایالات متحده کاهش می یابد اما بالای 1.0500 نگه می دارد.

با وجود رکود در اواسط هفته، جفت ارز EUR/USD به راحتی بالاتر از آستانه 1.0500 معامله می شود، به دنبال انتشار شاخص اعتماد مصرف کننده دسامبر دانشگاه میشیگان (UoM) که بیش از حد انتظار افزایش یافت، به 59.1 رسید. از 56.8 در ماه نوامبر. بازیگران بازار پیش‌بینی کرده بودند که به 53.3 برسد

داده‌های خوش‌بینانه ایالات متحده به دلار آمریکا تا پایان هفته در میان وخامت اوضاع بازار کمک کرد. با انتشار این خبر، شاخص های ایالات متحده کاهش یافت، زیرا سود سفته بازی پیش بینی می کند که فدرال رزرو ایالات متحده بالقوه تهاجمی باشد. بانک مرکزی پیش‌بینی کرده است که سرعت انقباض کمی را کاهش می‌دهد و جروم پاول، رئیس‌جمهور، اشاره کرد که ممکن است در این ماه اتفاق بیفتد.

با این حال، داده‌های اقتصاد کلان انعطاف‌پذیر، درها را برای افزایش ۷۵ واحدی دیگر، پیش از افزایش کوچک‌تر، باز می‌گذارد. نگرانی‌های مربوط به رکود بر روحیه ناامیدکننده می‌افزاید، زیرا هر چه نرخ بالاتر می‌رود، احتمال شکست اقتصادی بیشتر می‌شود.

دیدگاه فنی EUR/USD

به گفته والریا بدناریک، تحلیلگر ارشد FXStreet.com، نمودار هفتگی جفت EUR/USD نشان می‌دهد که این جفت یک بالاترین و یک پایین‌تر را به ثبت رسانده است و ریسک را به سمت صعودی حفظ می‌کند. همین نمودار نشان می‌دهد که میانگین متحرک 20 (SMA) بسیار پایین‌تر از سطح فعلی، در حدود 1.0080 پیشرفت می‌کند، در حالی که شاخص‌های فنی قرائت‌های تقریباً بیش از حد خرید را تثبیت می‌کنند، که همگی به نفع ادامه صعودی هستند. در نهایت، 100 SMA در حال عبور از زیر 200 SMA است، هر دو بسیار بالاتر از سطح فعلی، و ارتباط خود را به عنوان یک سیگنال نزولی از دست می‌دهند.

او همچنین اضافه کرد که یورو/دلار آمریکا باید به بالای 1.0580 برسد تا بتواند سود خود را ابتدا به سمت 1.0620 و بعداً به 1.0700 برساند. شکست بالاتر از دومی باید رقم 1.1000 را به جدول بیاورد. خریداران در حدود 1.0490 هستند، در حالی که سطح پشتیبانی بعدی 1.0420 است. یک لغزش بعید به پایین تر از دومی می تواند به نفع گسترش نزولی به سمت 1.0300 باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.