خرگوش ها گوش دادن به موسیقی را دوست دارند؟

به گزارش هوشمند نیوز، برای خرگوش ها موسیقی کلاسیک آرامش بخش است و از تکرار موسیقی لذت می برند. اگر حیوان شما یک آهنگ را بارها و بارها بشنود، ضربات شروع به آشنا شدن می کنند؛ خرگوش شما به این آشنایی پاسخ خواهد داد. اگر خرگوش شروع به پلک زدن یا رقصیدن در کنار موسیقی

کد خبر : 287187
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
خرگوش ها گوش دادن به موسیقی را دوست دارند؟


به گزارش هوشمند نیوز، برای خرگوش ها موسیقی کلاسیک آرامش بخش است و از تکرار موسیقی لذت می برند. اگر حیوان شما یک آهنگ را بارها و بارها بشنود، ضربات شروع به آشنا شدن می کنند؛ خرگوش شما به این آشنایی پاسخ خواهد داد.

اگر خرگوش شروع به پلک زدن یا رقصیدن در کنار موسیقی کرد، تعجب نکنید؛ آنها لزوما موسیقی را بر اساس ژانر متمایز نمی کنند. بسیاری از حیوانات خانگی یاد می گیرند که همان موسیقی را دوست داشته باشند که خانواده‌های انسانی‌شان از آن لذت می‌برند، به شرطی که خیلی بلند پخش نشود. آنها آرامش و آهسته بودن را دوست دارند.

خرگوش ها از گوش دادن به موسیقی لذت می برند؟

تحقیقات در مورد تاثیر موسیقی روی خرگوش ها محدود است. بیشتر یافته هایی که درباره رابطه حیوانات و موسیقی به دست آمده عمومی هستند. اما شواهد نشان می دهد که خرگوش ها هم از موسیقی لذت می برند. اینکه موسیقی برای خرگوش شما چقدر لذت بخش است به دو عامل اصلی بستگی دارد؛ شخصیت منحصربه‌فرد آنها و تجربیات اولیه‌شان در زندگی.

برخی از خرگوش ها از محاصره شدن با سر و صدا و بازی کردن در چنین محیطی لذت می برند. این موضوع احتمالا در مورد خرگوشی که از فروشگاه حیوانات خانگی خریداری شده صادق است. این حیوانات به محاصره شدن توسط مردم عادت می کنند؛ علاوه بر این، مغازه‌ای که  در آن نگهداری می شدند ممکن است تمام روز موسیقی پخش کرده باشد. این خرگوش ها عاشق موسیقی خواهند بود؛ تا جایی که خرگوش آهنگ های خاصی را تشخیص و به آنها واکنش نشان می دهد. برخی از خرگوش ها با صدای طبل یا مترونوم به موقع پلک می زنند؛ این اساسا رقص خرگوش شماست و به این دلیل اتفاق می افتد که خرگوش ها دنباله نت های یک آهنگ را حفظ می کنند. حیوان خانگی شما می تواند تفاوت بین A و D را تشخیص دهد. خرگوشی که مرتبا در معرض یک ریتم قرار می گیرد مشتاق شنیدن دوباره آن است.

فواید موسیقی برای خرگوش ها

موسیقی همچنین می تواند به جلوگیری از احساس انزوا در خرگوش کمک کند. به عنوان حیوانات اجتماعی، خرگوش ها نمی توانند به راحتی با تنها ماندن طولانی مدت کنار بیایند. روشن گذاشتن رادیو در حین کار باعث آرامش و لذت خرگوش شما می شود.

خرگوش ها چه نوع از موسیقی را دوست دارند؟

هیچ ژانر خاصی وجود ندارد که بیشتر برای خرگوش ها جذاب باشد. البته این موضوع باز هم به محیط اطرافشان بستگی دارد. خرگوش ها به موسیقی که صاحبانشان از آن لذت می برند عادت می کنند و بخشی از برنامه روزانه آنها می شود. این حیوانات عاشق تکرار هستند.

اگر شما از موسیقی جاز لذت می برید و با خرگوش تان هم این سبک را گوش می دهید، او هم همین آهنگ ها را حفظ می کند. یا اگر سبک پاپ دوست دارید، خرگوش تان هم به آن علاقه‌مند می شود؛ به همین دلیل است که صاحبان این حیوانات ادعا می کنند که با خرگوش هایشان سلیقه موسیقیایی یکسانی دارند.

اگر می‌خواهید ببینید که خرگوش تان به شنیدن موسیقی چه واکنشی نشان می دهد، با صدای آرام‌بخش شروع کنید. یک خواننده قدیمی مانند فرانک سیناترا به طور بالقوه جذاب خواهد بود. خرگوش شما از ریتم آهسته، یکنواخت و آوازهای آرام لذت خواهد برد.

هنگامی که خرگوش به موسیقی عادت کرد، به واکنش هایش دقت کنید. احتمالا متوجه می شوید که حیوان خانگی شما نسبت به ژانرهای خاص واکنش بهتری نشان می دهد. اگر خرگوش تان به محض روشن شدن رادیو فرار کرد، به این موضوع احترام بگذارید. همه خرگوش ها از موسیقی لذت نخواهند برد.


بیشتر بخوانید؛

وقتی موسیقی گوش می دهیم چه اتفاقی در سیستم صوتی مغزمان می افتد؟


به احتمال زیاد خرگوش شما با شنیدن آهنگی در سبک متال خوشحال نمی‌شود؛ زیرا خرگوش ها صدای غیر منتظره و ناگهانی را دوست ندارند. تغییرات زمان با صدای بلند و ناگهانی حیوان شما را شگفت زده می کند.

اگر خرگوش شما حالت عصبی بیشتری دارد، ترجیح می دهد زندگی آرامی داشته باشد. این خرگوش ها از گوش دادن به رادیو و مکالمه ها لذت بیشتری می برند. صدای آهسته انسان برای آنها آرامش بخش خواهد بود.

با وجود اشتیاق زیاد خرگوش‌ها به آرامش و آرام بودن، گاهی اوقات هم هوس تجربه های جدید می کنند. بهتر است هر چند وقت یکبار موسیقی های انتخابی خود را با هم میکس کنید. تا زمانی که از فرمول پایه منحرف نشوید، خرگوش شما خوشحال خواهد شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.