خروج BUSD از 10 ارز دیجیتال برتر ارزش بازار را تکان داد – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین

[ad_1] 21 روز از زمانی که Paxos فاش کرد که دیگر استیبل کوین BUSD را ضرب نمی کند می گذرد. از آن زمان، بیش از 7 میلیارد دلار استیبل کوین بازخرید شده است. قبل از اعلام، BUSD زمانی یکی از ده دارایی برتر ارزهای دیجیتال بود. با این حال، ده ارز دیجیتال برتر از نظر

کد خبر : 329846
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
خروج BUSD از 10 ارز دیجیتال برتر ارزش بازار را تکان داد – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین

[ad_1]

21 روز از زمانی که Paxos فاش کرد که دیگر استیبل کوین BUSD را ضرب نمی کند می گذرد. از آن زمان، بیش از 7 میلیارد دلار استیبل کوین بازخرید شده است. قبل از اعلام، BUSD زمانی یکی از ده دارایی برتر ارزهای دیجیتال بود. با این حال، ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش گذاری بازار پس از بازخرید تغییر کرده اند. در حال حاضر، تنها دو استیبل کوین در ده رده بندی برتر وجود دارد و توکن صرافی Okx، OKB، به این بسته پیوسته است.

2023 تغییراتی را در 10 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار ثبت کرده است.

هر سال ده ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار به طور قابل توجهی تغییر می کنند، مانند سال گذشته که سه استیبل کوین برای اولین بار وارد ده ارز برتر شدند. علاوه بر این، تعداد ارزهای رمزنگاری اثبات کار (PoW) در ده رمزارز برتر سال گذشته به دو توکن (BTC، DOGE) کاهش یافت و این وضعیت امروز نیز ادامه دارد.

در 21 روزی که BUSD از ده رده بندی برتر حذف شد، ده رقیب برتر ارزهای دیجیتال تغییر کرده اند. به عنوان مثال، در حال حاضر تنها دو استیبل کوین در گروه وجود دارد، از جمله تتر (USDT)، سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، و کوین USD (USDC)، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش‌گذاری بازار.

رستگاری و جابجایی: خروج BUSD از 10 ارز دیجیتال برتر، ارزش های بازار را تکان می دهد
ده دارایی برتر ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار در 6 مارس 2023.

یک ورودی نسبتاً جدید به ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، پولیگون (MATIC) است که در حال حاضر دهمین توکن دیجیتال بزرگ از نظر ارزش گذاری است. یک روز قبل از اینکه Paxos اعلام کرد که دیگر BUSD را تولید نمی کند، MATIC دهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار با ارزش بازار 11.55 میلیارد دلار بود.

در 12 فوریه 2023، بر اساس یک عکس فوری از archive.org، توکن صرافی Okx OKB در بین ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار نداشت. با این حال، توکن ابزار OKB از آن زمان تاکنون چند پله صعود کرده است و اکنون هفتمین رتبه از نظر ارزش گذاری بازار است.

OKB در ماه گذشته بیش از 25 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است. از سال تا به امروز، توکن Exchange/Utility 176.3 درصد افزایش یافته است. با این حال، آمارهای دو هفته ای افت 4 درصدی را در برابر دلار نشان می دهد. با OKB، اکنون دو توکن صرافی/کاربردی در بین ده ارز دیجیتال برتر وجود دارد و چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، BNB، دومین رمزارز است.

در حال حاضر دو استیبل کوین، دو توکن صرافی/کاربردی، چهار توکن قرارداد هوشمند، و دو دارایی رمزنگاری پرداخت اثبات کار در ده مورد برتر وجود دارد. دو ارز رمزپایه که از نظر ارزش بازار نزدیک به ده ارز برتر هستند عبارتند از solana (SOL) و Lido’s staked Ether (STETH).

برچسب ها در این داستان

بلاک چین، bnb، BTC، BUSD، دارایی های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، امور مالی غیرمتمرکز، توکن های دیجیتال، دوج، توکن های مبادله، فناوری مالی، گرین بک، سرمایه گذاران، لیدو، سرمایه گذاری بازار، ارزش گذاری بازار، matic، OKB، Okx، Paxos، Polygon، PoW ، اثبات کار، بازخریدها، قراردادهای هوشمند، SOL، Solana، استیبل کوین ها، اتر سهامدار، STETH، تتر، ارزهای دیجیتال برتر، ده برتر، سکه دلار آمریکا، USDC، USDT، توکن های ابزار، ارزش گذاری

فکر می‌کنید آینده ترکیب ده ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار چه خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.