خروج از گیت‌های گذرنامه مهران در ۴ ثانیه

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا، سردار جمال سلمانی روز یکشنبه اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم از سوی دستگاه انتظامی استان برای اربعین در بخش های مختلف انتظامی، ترافیکی، مواد مخدر، گذرنامه، امنیت و … پیش بینی شده است. وی با اشاره به اینکه برای تسهیل در خروج زوار از گیت های

کد خبر : 378352
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
خروج از گیت‌های گذرنامه مهران در ۴ ثانیه

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا، سردار جمال سلمانی روز یکشنبه اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم از سوی دستگاه انتظامی استان برای اربعین در بخش های مختلف انتظامی، ترافیکی، مواد مخدر، گذرنامه، امنیت و … پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه برای تسهیل در خروج زوار از گیت های های مرز مهران تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است، افزود: ۱۰۳ گیت در پایانه مهران فعال است و مدت زمان خروج از گیت های گذرنامه مرز مهران چهار ثانیه است.

فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: خروج زوار از پایانه مرزی مهران با استفاده از دستگاه های بارکدخوان گذرنامه انجام می شود، قرار است با هماهنگی و همکاری گذرنامه عراق مدت زمان خروج زوار از گیت های آن سوی مرز یعنی مرز زرباطیه نیز کاهش پیدا کند.

سردار سلمانی یادآور شد:مدت زمان خروج زوار از گیت های عراق در حال حاضر بین ۳۰ تا ۴۰ ثانیه است، قرار است با همکاری ایران و عراق این مدت زمان به منظور رفاه زوار اربعین کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به گرمای هوا در مهران اضافه کرد: زائران با برنامه ریزی های انجام شده می توانند با خودرو تا میدان اربعین منتقل و مدت زمان پیاده روی به دلیل گرمای هوا بسیار کمتر از سال های قبل است.

فرمانده انتظامی ایلام عنوان کرد: برای اربعین امسال از سوی دستگاه انتظامی استان برنامه ریزی شده که در کمترین زمان ممکن، حوادث و گره های ترافیکی مدیریت شود.

سالانه بیش از پنج میلیون نفر از مرز مهران تردد می کنند، پیش بینی شده برای اربعین امسال بیش از چهار میلیون نفر از این مرز تردد کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.