خرس ها جلوتر از BOC در پایین ترین حد دو هفته ای در حدود 1.2650 نگه می دارند

[ad_1] USD/CAD پس از بیشترین کاهش از اواخر ماه اوت، نزدیک به پایین ترین سطح 12 روزه خود باقی می ماند. با وجود ذخایر EIA مثبت قیمت، نفت از اوج هفتگی عقب نشینی کرد. روحیه ریسک پذیر، انتظارات برای توقف شاهین ها از BOC به نفع خرس ها است. به روز رسانی ویروس، اخبار چین

کد خبر : 139590
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۶:۱۱
خرس ها جلوتر از BOC در پایین ترین حد دو هفته ای در حدود 1.2650 نگه می دارند

[ad_1]

  • USD/CAD پس از بیشترین کاهش از اواخر ماه اوت، نزدیک به پایین ترین سطح 12 روزه خود باقی می ماند.
  • با وجود ذخایر EIA مثبت قیمت، نفت از اوج هفتگی عقب نشینی کرد.
  • روحیه ریسک پذیر، انتظارات برای توقف شاهین ها از BOC به نفع خرس ها است.
  • به روز رسانی ویروس، اخبار چین نیز مهم هستند، تورم ایالات متحده کلید است.

USD/CAD پس از سقوط شدید برای تازه کردن پایین ترین سطح دو هفته ای، در حوالی 1.2650 باقی می ماند. با این حال، قیمت‌ها نشان می‌دهد که اخیراً معامله‌گران آسیایی برای تصمیم‌گیری در مورد نرخ بهره بانک مرکزی کانادا (BOC) در روز چهارشنبه آماده می‌شوند.

جفت Loonie بیشترین کاهش را از 23 اوت در روز سه‌شنبه داشته است زیرا شرایط ریسک‌پذیری به قیمت‌های خوش‌بینانه نفت خام اصلی صادراتی WTI کانادا می‌پیوندد.

در بحبوحه کاهش ترس ها از نوع ویروس کرونا در آفریقای جنوبی که Omicron نامیده می شود و همچنین امید به محرک های بیشتر از سوی چین پس از متعهد شدن پکن برای محافظت از سیستم مالی، احساسات بازار بهبود یافت. علاوه بر این، می‌توان به داده‌های متفاوت از ایالات متحده و عدم حضور Fedspeak در آستانه نشست سیاست‌های پولی هفته آینده فدرال رزرو (فدرال رزرو) اشاره کرد.

WTI بازنگری رو به بالا در پیش بینی تقاضای سال 2022 توسط اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) و تنش فزاینده بین روسیه و اوکراین را خوشحال کرد. به گزارش رویترز، یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا گفت: دولت بایدن در حال «مشاوره‌های فشرده» با دولت جدید آلمان درباره واکنش این کشور در صورت حمله روسیه به اوکراین است و معتقد است که آلمان آماده انجام اقدامات مهم در صورت حمله روسیه است. سهشنبه.”

در جاهای دیگر، چاپ محکم تر تجارت کالاهای بین المللی کانادا در ماه اکتبر و شاخص مدیران خرید آیوی در ماه نوامبر به قدرت دلار کانادا (CAD) افزوده است.

در میان این بازی‌ها، بازدهی 10 ساله خزانه‌داری ایالات متحده در روز گذشته ثابت‌تر بود، در حالی که معیارهای وال استریت نیز روز خوبی برای گاوهای نر داشتند.

در ادامه، معامله گران USD/CAD توجه زیادی به نحوه اشاره BOC به افزایش احتمالی نرخ پس از پایان خرید اوراق در اکتبر خواهند داشت. با این حال، نرخ بهره معیار احتمالاً بدون تغییر در 0.25٪ باقی می ماند.

TD Securities پیش از این رویداد گفت: “BoC حفظ خواهد کرد که چشم انداز مطابق با MPR اکتبر در حال تغییر است و ما انتظار داریم که تکرار کند که قدرت تورم تا حد زیادی گذرا است.”

تحلیل فنی

شکست واضح نزولی سطح 20-DMA 1.2680 و خط حمایت صعودی از 16 نوامبر، اکنون مقاومت در حدود 1.2790، خرس های USD/CAD را به سمت یک خط روند شیب دار صعودی از اواخر اکتبر، نزدیک به 1.2570 هدایت می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.