خرس ها با 38.2 F Fibo./200- دوره پشتیبانی SMA از تلاقی معاشقه می کنند

[ad_1] AUD/USD در واکنش به اظهارات فرماندار RBA لو ، به پایین ترین سطح دو هفته ای خود رسید. این راه اندازی از معامله گران نزولی حمایت می کند و از چشم اندازهای بعدی برای کاهش ارزش خود حمایت می کند. یک حرکت مداوم فراتر از رقم 0.7400 دور لازم است تا چشم انداز منفی

کد خبر : 104289
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
خرس ها با 38.2 F Fibo./200- دوره پشتیبانی SMA از تلاقی معاشقه می کنند

[ad_1]

  • AUD/USD در واکنش به اظهارات فرماندار RBA لو ، به پایین ترین سطح دو هفته ای خود رسید.
  • این راه اندازی از معامله گران نزولی حمایت می کند و از چشم اندازهای بعدی برای کاهش ارزش خود حمایت می کند.
  • یک حرکت مداوم فراتر از رقم 0.7400 دور لازم است تا چشم انداز منفی را نفی کند.

جفت ارز AUD/USD برای به دست آوردن سود ناچیز روز گذشته تلاش کرد ، در عوض روز سه شنبه با مقداری عرضه جدید مواجه شد و در اوایل جلسه اروپایی به پایین ترین سطح دو هفته ای رسید.

فیلیپ لو ، رئیس بانک مرکزی استرالیا ، گمانه زنی ها برای افزایش زودهنگام نرخ را نادیده گرفت و خطرات منفی مربوط به گسترش اخیر نوع دلتا را برجسته کرد. این به نوبه خود به عنوان یک عامل کلیدی که بر دلار استرالیا تأثیر می گذارد و فشار نزولی بر جفت AUD/USD اعمال می شود ، در نظر گرفته شد.

با این حال ، احساسات سرسختانه در بازارهای مالی تا حدی از استرالیا با ریسک بیشتر حمایت کرد. به غیر از این ، برخی از عقب نشینی های دلار آمریکا از صعودهای دو هفته ای که در جلسه قبلی لمس شد ، به عنوان یک بادگیر برای جفت AUD/USD عمل کرد و حداقل در حال حاضر به محدود کردن ضررها کمک کرد.

از دیدگاه فنی ، جفت ارز AUD/USD ، تاکنون توانسته است از پشتیبانی تلاقی متشکل از 200 دوره SMA در نمودار 4 ساعته و سطح 38.2٪ فیبوناچی از رالی قوی 0.7106-0.7478 دفاع کند. این امر اکنون باید به عنوان یک نقطه کلیدی کلیدی عمل کند زیرا تمرکز بر روی ارقام تورم مصرف کننده ایالات متحده است.

در همین حال ، شاخص های فنی نمودارهای ساعتی عمیقاً در محدوده منفی قرار دارند اما هنوز تعصب نزولی را در نمودار روزانه تأیید نکرده اند. این امر باعث می شود تا قبل از شروع معامله گران برای تمدید حرکت کاهش ارزش اخیر ، منتظر ضعف پایدار در زیر حمایت تلاقی مذکور باشیم.

پشتیبانی بعدی بعدی نزدیک 50٪ Fibo است. سطح ، درست زیر علامت 0.7300. برخی از فروشهای بعدی به عنوان یک محرک تازه برای معامله گران نزولی تلقی می شود و جفت ارز AUD/USD را برای تسریع روند نزولی به سمت اواسط 0.7200 ثانیه در مسیر حمایت 0.7230-25 و علامت دور 0.7200 آسیب پذیر می کند.

از طرف دیگر ، به نظر می رسد هرگونه تلاش برای بازیابی در حال حاضر با مقاومت فوری در نزدیکی بالاترین نوسانات یک شبه ، در منطقه 0.7375 ، نزدیک به 23.6٪ Fibo مواجه می شود. مرحله. پس از آن علامت 0.7400 دنبال می شود ، که اگر به طور قاطع پاک شود ، زمینه را برای حرکت مجدد در صعود ماهانه ، در منطقه 0.7475-80 فراهم می کند.

نمودار 4 ساعته AUD/USD

fxsoriginal

سطوح فنی برای تماشا

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.