خرس های EUR/GBP در اواخر تجارت ایالات متحده پیشتاز هستند

[ad_1] اشتراک گذاری: هنگامی که شاهین ها در BoE جمع می شوند، خرس های EUR/GBP حرکت می کنند. پوند به دلیل ضعف دلار آمریکا تقویت شد و یورو در برابر پوند به دلیل چشم انداز رکود طولانی مدت در منطقه یورو کاهش یافت. EUR/GBP در روز 0.12% بالاتر معامله می شود و بین

کد خبر : 373092
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۲۷
خرس های EUR/GBP در اواخر تجارت ایالات متحده پیشتاز هستند

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • هنگامی که شاهین ها در BoE جمع می شوند، خرس های EUR/GBP حرکت می کنند.
  • پوند به دلیل ضعف دلار آمریکا تقویت شد و یورو در برابر پوند به دلیل چشم انداز رکود طولانی مدت در منطقه یورو کاهش یافت.

EUR/GBP در روز 0.12% بالاتر معامله می شود و بین پایین ترین سطح 0.8532 و حداکثر 0.8584 تا کنون در نوسان بوده است. با این حال، این نشان دهنده قدرت پوند نیست. اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان روز دوشنبه گفت که بانک مرکزی بریتانیا باید “کار را برای پایین آوردن نرخ تورمی که بالاتر از هر اقتصاد ثروتمند بزرگ دیگری است، ببیند”.

در نتیجه، پوند در میان دوره‌ای از فروش دلار افزایش یافت زیرا مقامات فدرال رزرو به پایان چرخه انقباض در مرحله‌ای در آینده اشاره کردند. به گزارش رویترز، بیلی، فرماندار BoE، تحت فشار سیاستمداران و برخی از اقتصاددانان به دلیل افزایش تورم، گفت ثابت شده است که رشد قیمت بیشتر از آنچه بانک مرکزی اروپا انتظار داشت ثابت شده است.

بیلی در متن سخنرانی خود گفت: «بسیار حیاتی است که کار را به پایان برسانیم، به وظایف خود برای بازگرداندن تورم به هدف 2 درصدی خود عمل کنیم و محیطی از ثبات قیمت‌ها را فراهم کنیم که در آن اقتصاد بریتانیا بتواند شکوفا شود». بعداً روز دوشنبه به مدیران مالی در خانه عمارت لندن تحویل دهید.

رویترز خاطرنشان کرد: «نظرات بیلی تا حد زیادی منعکس کننده اظهارات قبلی بود که سرمایه گذاران را متقاعد کرده بود که افزایش نرخ بهره بیشتری در راه است».

این خبرگزاری با اشاره به اینکه BoE توضیح داد: معاملات آتی نرخ بهره در روز دوشنبه به اوج نرخ بانکی بین 6.25 تا 6.5 درصد در اوایل سال 2024 اشاره کرد که بالاترین میزان در 25 سال گذشته و از 5 درصد در حال حاضر خواهد بود. در هر 13 جلسه گذشته خود نرخ ها را افزایش داده است.

شایان ذکر است که موقعیت خالص سفته بازان پوند با کاهشی روبرو شده است، اما در بالاترین سطح از سال 2014 باقی مانده است. این هفته داده های کلیدی دستمزدها و اعداد رشد را شاهد خواهیم بود، اما روند اخیر آمار قوی نیروی کار بریتانیا و تورم ثابت CPI، حمایت را تقویت می کند. افزایش بیشتر نرخ

در همین حال، اخبار اروپا مبنی بر شروع آهسته هفته طبق تقویم اقتصادی نشان می دهد که تمایل سرمایه گذاران Sentix در ماه جولای 5.5 واحد کاهش یافت و به 22.5- رسید، ضعیف تر از انتظارات بازار. تحلیلگران بانک ANZ توضیح دادند: «هم شرایط فعلی و هم مؤلفه‌های انتظارات بدتر شده است، که نشان می‌دهد نشانه‌هایی از بهبودی در اوایل سال ممکن است یک معضل باشد». اظهارنظرهای نادرست از سوی مقامات بانک مرکزی اروپا همچنان رایج است، اما افزایش نرخ های بیشتر در حال حاضر قیمت گذاری شده است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.