خرس های ین و اوراق قرضه ژاپن از انتخاب های غافلگیرکننده BOJ توسط رویترز خوشحال شدند

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: مردی با ماسک محافظ از مقابل مقر بانک مرکزی ژاپن در توکیو، ژاپن، 22 مه 2020 عبور می کند. رویترز/ کیم کیونگ هون نوشته هری رابرتسون و آنکور بانرجی لندن/سنگاپور (رویترز) – بازارهای ژاپن روز جمعه با شوک به این خبر واکنش نشان دادند که دولت، دانشگاهی کازوئو اوئدا را

کد خبر : 319061
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
خرس های ین و اوراق قرضه ژاپن از انتخاب های غافلگیرکننده BOJ توسط رویترز خوشحال شدند

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: مردی با ماسک محافظ از مقابل مقر بانک مرکزی ژاپن در توکیو، ژاپن، 22 مه 2020 عبور می کند. رویترز/ کیم کیونگ هون

نوشته هری رابرتسون و آنکور بانرجی

لندن/سنگاپور (رویترز) – بازارهای ژاپن روز جمعه با شوک به این خبر واکنش نشان دادند که دولت، دانشگاهی کازوئو اوئدا را به عنوان رئیس بعدی بانک مرکزی انتخاب کرده است، اما سرمایه‌گذاران به سرعت ین را افزایش دادند و اوراق قرضه فروختند و انتظار داشتند که او به سال‌های فوق‌العاده پایان دهد. -سیاست پولی آسان

اینکه آیا بانک ژاپن چه زمانی و چگونه موضع سیاست خود را تعدیل می‌کند یکی از سؤالات اصلی بازارهای جهانی در سال جاری است، و به نشانه عدم اطمینان در مورد دیدگاه خود اوئدا، ین پس از ابراز حمایت وی از برخی از سودهای خود پس گرفت. وضعیت فعلی بانک مرکزی

پس از گزارش‌های رویترز و دیگران مبنی بر اینکه دولت اوئدا، یکی از اعضای سابق هیئت سیاست‌گذاری بانک مرکزی را به عنوان رئیس بعدی بانک ژاپن معرفی خواهد کرد، ین بیش از 1 درصد جهش کرد و به 129.8 در هر دلار رسید.

در حالی که اوئدا به عنوان یک متخصص در سیاست های پولی در نظر گرفته می شود، اکثر تحلیلگران می گویند انتصاب این پیرمرد 71 ساله کاملا غیرمنتظره بود – او حتی یک نامزد اسب تیره به حساب نمی آمد – و می تواند نشان دهنده حرکتی برای حذف تدریجی منافع بسیار کم باشد. نرخ ها زودتر از حد انتظار اولیه

اوراق قرضه دولتی ژاپن (JGBs) سقوط کرد و بازدهی 10 ساله به بالای 0.5 درصد از محدوده سیاستی رسید که محور سیاست کنترل علامت تجاری منحنی بازده فرماندار فعلی هاروهیکو کورودا است.

معاملات آتی 10 ساله JGB در عصر توکیو کمی افزایش یافت و پس از اینکه Ueda در نظرات پخش آنلاین Nippon TV گفت که سیاست پولی آسان فعلی بانک مرکزی مناسب است و باید ین را از دست داد تا حدود 131 دلار در هر دلار معامله شود. ادامه هید.

گرافیک: YCC BOJ با یک حساب مواجه است (https://www.reuters.com/graphics/JAPAN-ECONOMY/BOJ/zjvqjwdaqpx/chart.jpg)

این خبر غافلگیرکننده باعث شد سرمایه گذاران و تحلیلگران تلاش کنند تا تفسیر اخیر Ueda را تجزیه و تحلیل کنند.

جیمز مالکوم، از UBS، می‌گوید: “او از ابتدا نسبت به Abenomics چندان مثبت نبوده است. از حدود سال 2016، او می‌گفت که اساساً شکست خورده است و تسهیل پولی فوق‌العاده باعث ایجاد مشکلاتی در بازار اوراق قرضه و این قبیل چیزها شده است.” رئیس استراتژی ارز مستقر در لندن.

من متعجبم که ین دلار در حال حاضر 129 ین نیست. شاید این فقط نتیجه این باشد که مردم نمی دانند این شخصیت ها چه کسانی هستند.”

برخی از تحلیلگران فکر می کردند که بازارها صرفاً به این واقعیت واکنش نشان می دهند که معاون فرماندار Masayoshi Amamiya که تا روز جمعه به عنوان مدعی اصلی برای تصدی پست برتر شناخته می شد و به تنظیم سیاست فوق العاده سست آن کمک کرده بود، انتخاب نشده بود.

کریستوفر وونگ گفت: “احتمالاً در حال حاضر عدم شفافیت در مورد تمایلات سیاست Ueda وجود دارد، اما حداقل واضح است که آمامیا (که به عنوان یک کبوتر دیده می شود) خارج شده است. استراتژیست ارز در OCBC در سنگاپور.

“واکنش تند تند در افزایش ارزش ین بیشتر واکنشی به خارج شدن آمامیا از رقابت است.”

به گفته منابع دولتی، ریوزو هیمینو، رئیس سابق سازمان نظارت بر بانکداری ژاپن، و شینیچی اوچیدا، مدیر اجرایی BOJ، به عنوان معاون فرماندار معرفی شده اند – که به معنای تغییر عمده محافظه در BOJ تا زمانی که کورودا در آوریل از سمت خود کناره گیری می کند.

نامزدها نیاز به تایید هر دو مجلس دارند که با توجه به اکثریت قاطع ائتلاف حاکم تقریباً قطعی است.

نگاه جدید، سیاست جدید

برای برخی از فعالان بازار، چهره‌های جدید در BOJ به نیاز به تغییر در مؤسسه‌ای اشاره می‌کنند که تلاش می‌کند تا از سیاست بحث‌برانگیز کنترل بازده بدون آسیب به شهرت فاصله بگیرد.

عملیات خرید اوراق قرضه فزاینده BOJ باعث کاهش نقدینگی بازار اوراق قرضه شده و منحنی بازدهی را مخدوش کرده است.

تاکایوکی میاجیما، اقتصاددان ارشد در این باره گفت: “این یک حرکت غافلگیرکننده است. من فکر می کنم تیم جدید به این معنی است که آنها سیاست پولی BOJ را دوباره طراحی خواهند کرد، نه اینکه سیاست فعلی را حفظ کنند.” سونی (NYSE:) گروه مالی در توکیو. به همین دلیل است که بازده 10 ساله JGB به 0.5 درصد رسید.

با این حال، تحلیلگران به برخی از اظهارات اوئدا در گذشته اشاره کردند که در مورد تمایلات او بی‌نتیجه تلقی می‌شد: اصرار او برای احتیاط در افزایش نرخ‌ها، دیدگاه‌های او مبنی بر اینکه فدرال رزرو با تشدید سیاست‌ها در سال 2022 تاخیر داشته است و نگرانی او از تأثیر تورم در صندوق بازنشستگی غول پیکر ژاپن

استوارت کول، رئیس اقتصاد کلان در Equiti Capital گفت: «انتخاب ظاهری برای فرماندار اکنون – Ueda – تا حدودی یک کارت وحشی برای بازارها است.

“بنابراین، اگر معلوم شود که او از همان صفحه سرودهای کورودا می خواند، هنوز می توانیم با ین سواری فرار کنیم.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.