خرس های کابلی نیاز به پذیرش از 1.2850 و خرده فروشی انگلستان دارند

[ad_1] اشتراک گذاری: GBP/USD پس از کاهش در پنج روز متوالی گذشته، با خط حمایت سه هفته‌ای معاشقه می‌کند. قدرت گسترده دلار آمریکا بر قیمت کابل قبل از فروش خرده فروشی بریتانیا در ماه ژوئن تاثیر می گذارد. با داده‌های ضعیف بریتانیا، بازارهای محتاط بر پوند استرلینگ تأثیر می‌گذارند. خریداران GBP/USD نیاز به

کد خبر : 377426
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۲۱
خرس های کابلی نیاز به پذیرش از 1.2850 و خرده فروشی انگلستان دارند

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • GBP/USD پس از کاهش در پنج روز متوالی گذشته، با خط حمایت سه هفته‌ای معاشقه می‌کند.
  • قدرت گسترده دلار آمریکا بر قیمت کابل قبل از فروش خرده فروشی بریتانیا در ماه ژوئن تاثیر می گذارد.
  • با داده‌های ضعیف بریتانیا، بازارهای محتاط بر پوند استرلینگ تأثیر می‌گذارند.
  • خریداران GBP/USD نیاز به اعتبارسنجی از خط مقاومت هفتگی دارند. سیگنال های MACD به نزولی بیشتر اشاره می کنند.

GBP/USD در بحبوحه شروع ضعیف روز جمعه در نشست آسیایی، پس از کاهش در پنج روز متوالی گذشته برای تجدید پایین‌ترین سطح دو هفته‌ای، روی قیمت 1.2870 لیس زد. با انجام این کار، جفت کابل یکپارچگی معمولی پیش از داده را به تصویر می کشد، زیرا بازار در انتظار فروش خرده فروشی بریتانیا در ماه ژوئن است.

شاخص دلار آمریکا (DXY) باعث خوشحالی داده‌های خوش‌بینانه ایالات متحده و افزایش بازدهی به بیشترین جهش در دو ماه گذشته شد و فشار نزولی بر قیمت پوند استرلینگ در روز قبل وارد کرد. با این حال، مطالبات اولیه بیکاری ایالات متحده در هفته منتهی به 14 ژوئیه به 228 هزار کاهش یافت که کمترین میزان از ماه مه بود، در مقابل 237 هزار پیش‌بینی بازار قبلی و 242 هزار نفر، اما مطالبات بیکاری ادامه دار برای دوره مذکور به 1.754 میلیون افزایش یافت در مقایسه با پیش‌بینی‌های بازار 1.29. بعلاوه، گیج نظرسنجی تولید فدرال رزرو فیلادلفیا از 13.7- قبل از 13.5- در ماه جولای به 13.5- بهبود یافت، در حالی که فروش خانه های موجود در ماه ژوئن -3.3 درصد نسبت به رشد قبلی 0.2 درصد کاهش یافت.

در اوایل هفته، مجوزهای ساختمانی ایالات متحده و ستاره‌های مسکن نیز ارقام ضعیفی را برای ژوئن گزارش کردند، در حالی که رشد خرده‌فروشی علیرغم انتشار جزئیات خوش‌بینانه گروه کنترل خرده‌فروشی در ماه ژوئن کاهش یافت. علیرغم سرنخ‌های اخیراً خوش‌بینانه برای اشتغال ایالات متحده، آمار ایالات متحده برای حمایت از فدرال رزرو برای اعلام افزایش بیشتر نرخ بهره در ماه ژوئیه در هفته آینده، که به نوبه خود می‌تواند دلار آمریکا را به چالش بکشد، قابل توجه نبوده است. همین امر، در صورت حمایت از خرده‌فروشی خوش‌بینانه بریتانیا که انتظار می‌رفت 0.2% در مقابل 0.3% قبل باشد، ممکن است به پوند/دلار آمریکا کمک کند تا آخرین جهش اصلاحی را افزایش دهد.

لازم به ذکر است که اخیراً منتشر شده پایین‌تر از GfK UK Consumer Confidence برای ماه جولای، -30.0 از -24.0، باعث افزایش GBP/USD شد. علاوه بر این، صحبت هایی مبنی بر اینکه ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا برای برگزاری انتخابات عمومی در نوامبر 2024 آماده است، جهش اصلاحی جفت کابل را نیز به چالش می کشد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد نگرانی‌های احتمالی در مورد رکود اقتصادی بریتانیا، خریداران پوند/دلار آمریکا را نسبت به داده‌های کلیدی بریتانیا که عمدتاً به تولید ناخالص داخلی (GDP) کمک می‌کند، امیدوار نگه می‌دارد.

تحلیل تکنیکال

از نظر فنی، قوی‌ترین سیگنال‌های MACD نزولی در 12 روز به خط ثابت RSI (14) می‌پیوندند تا کاهش بیشتر جفت GBP/USD را نشان دهند، به‌ویژه زمانی که از بالای چند ماهه مشخص‌شده در هفته گذشته معکوس شود.

با این حال، یک خط حمایت صعودی سه هفته ای و 21-SMA می توانند فروشندگان جفت کابل را در حدود 1.2850-40 به چالش بکشند.

به دنبال آن، همگرایی 50-SMA و یک خط روند شیب دار صعودی از ماه مارس، نزدیک به 1.2660-55 حداکثر، برای شکستن خرس پوند استرلینگ برای محکومیت بسیار مهم خواهد بود.

از سوی دیگر، بازیابی پوند/دلار آمریکا مبهم باقی می‌ماند، مگر اینکه مظنه قیمت پایین‌تر از خط مقاومت نزولی یک هفته‌ای، نزدیک به 1.2990 تا زمان انتشار باقی بماند. همچنین توانایی این جفت ارز برای عبور از 1.3000 و همچنین آخرین قله اطراف 1.3145 مهم است.

در شرایطی که جفت کابل پس از 1.3145 محکم‌تر باقی بماند، همچنین از رقم دور 1.3150 با پشتوانه داده‌های خوش‌بینانه خرده‌فروشی بریتانیا در ماه ژوئن عبور کند، خریداران می‌توانند بالاترین قیمت مارس 2022 نزدیک به 1.3300 را هدف قرار دهند.

GBP/USD: نمودار روزانه

روند: نزولی محدود مورد انتظار است

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.