خرس‌ها اورگراند را کنترل می‌کنند، رشد می‌گوید

[ad_1] بازارهای آسیایی به رهبری چین و هنگ کنگ به خاطر مشکلات اورگراند ضرر کرده اند. ترس از افزایش بی‌موقع نرخ به منظور تاثیرگذاری بر رشد نوپا، فشار منفی بیشتری را وارد می‌کند. اوراق قرضه، افزایش قیمت طلا، اما DXY نتوانست وضعیت پناهگاه را تشویق کند. سهام آسیایی همچنان پایین است و چین و هنگ

کد خبر : 130991
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
خرس‌ها اورگراند را کنترل می‌کنند، رشد می‌گوید

[ad_1]

  • بازارهای آسیایی به رهبری چین و هنگ کنگ به خاطر مشکلات اورگراند ضرر کرده اند.
  • ترس از افزایش بی‌موقع نرخ به منظور تاثیرگذاری بر رشد نوپا، فشار منفی بیشتری را وارد می‌کند.
  • اوراق قرضه، افزایش قیمت طلا، اما DXY نتوانست وضعیت پناهگاه را تشویق کند.

سهام آسیایی همچنان پایین است و چین و هنگ کنگ بیشترین افت را داشتند و به جلسه روز پنجشنبه اروپا می روند. در حالی که این وضعیت را به تصویر می‌کشد، شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن 0.60 درصد کاهش می‌یابد در حالی که شاخص Nikkei 225 ژاپن در حدود 29689 تا زمان انتشار رکود باقی می‌ماند.

تصمیم Evergrande برای فروش کل سهام خود در HengTen Networks Group Ltd، که با زیان هنگفتی نیز همراه بود، باعث افزایش تعصب نزولی شد زیرا این اولین باری است که این شرکت مستقر در چین هراس را نشان می دهد. علاوه بر این مشکلات، ضرر غول‌های فناوری چینی بود که با حمایت این خبر مبنی بر اینکه شرکت دیگری از پکن، به نام Yango، برای پرداخت کوپن اوراق قرضه تلاش می‌کند.

در میان این بازی ها، سهام در چین و هنگ کنگ بیش از 1.0 درصد کاهش یافت در حالی که Nikkei ژاپن نمی تواند اخبار محرک را تشویق کند. روزنامه Nikkei روز پنجشنبه گزارش داد بسته محرک اقتصادی ژاپن احتمالاً به دلیل پرداخت های نقدی هنگفت به هزینه های مالی حدود 55.7 تریلیون ین (488 میلیارد دلار) نیاز دارد.

در جاهای دیگر، NZX 50 نیوزلند با داده‌های قوی انتظارات تورمی RBNZ برای سه ماهه چهارم از همین روش پیروی می‌کند. با این حال، استرالیا در میان خوش‌بینی نسبت به رشد اقتصادی پس از آخرین بازگشایی‌ها، این روند را کاهش می‌دهد. در همین راستا، IDX Composite اندونزی بود، زیرا سرمایه گذاران آماده توقف مجدد دیگر توسط بانک اندونزی هستند.

BSE Sensex هند در بحبوحه ترس از رشد، به دلیل اینکه Fedspeak نمی تواند مشکلات تورم را رام کند و به سیاست های پولی سخت تر در آینده اشاره می کند، حداکثر 0.75٪ کاهش یافت. شرایط، در صورت مشاهده، می‌تواند شدید باشد، زیرا اقتصاد جهانی هنوز از جنگل خارج نشده است و موارد COVID-19 در مناطق خاصی از اروپا باز می‌گردد.

در یک جبهه گسترده تر، بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده و شاخص دلار آمریکا (DXY) عقب نشینی روز گذشته را از اوج چند روزه افزایش دادند در حالی که قیمت طلا آخرین افزایش ها را کاهش داد. با این حال، باید توجه داشت که S&P 500 Futures تا زمان انتشار، سودهای ملایمی را چاپ می کند.

با نگاه به آینده، بانک‌های مرکزی و صحبت‌های مربوط به چین، و همچنین Evergrande و محرک‌ها، کلیدی برای دنبال کردن انگیزه جدید خواهند بود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.