خرس‌های XAU/USD کنترل را زیر 1845 دلار نگه می‌دارند – آشکارساز تلاقی

[ad_1] اشتراک گذاری: خرس‌های طلا در طول دوره باخت دو روزه با پایین‌ترین سطح روزانه خود معاشقه می‌کنند و جهش روز جمعه از پایین‌ترین سطح هفت هفته گذشته را محو می‌کند. احساسات ضعیف، بازارهای کامل پشتوانه بازگشت دلار آمریکا است و در میان بازدهی قوی تر، بر XAU/USD تاثیر می گذارد. PMI های

کد خبر : 322915
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۳
خرس‌های XAU/USD کنترل را زیر 1845 دلار نگه می‌دارند – آشکارساز تلاقی

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • خرس‌های طلا در طول دوره باخت دو روزه با پایین‌ترین سطح روزانه خود معاشقه می‌کنند و جهش روز جمعه از پایین‌ترین سطح هفت هفته گذشته را محو می‌کند.
  • احساسات ضعیف، بازارهای کامل پشتوانه بازگشت دلار آمریکا است و در میان بازدهی قوی تر، بر XAU/USD تاثیر می گذارد.
  • PMI های جهانی، Fed Minutes به دنبال جهت گیری های واضح در میان سوگیری نزولی بودند.

قیمت طلا (XAU/USD) به سمت پایین‌ترین حد هفتگی قبلی که پایین‌ترین رقم از اواخر دسامبر است، عقب‌نشینی می‌کند، زیرا ریسک‌گریزی به بازگشت کامل بازارها برای حمایت از دلار آمریکا می‌پیوندد. افزایش قدرت به دلار و همچنین فشار بر XAU/USD، می تواند بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده را افزایش دهد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد ترس‌های ژئوپلیتیکی پیرامون چین و روسیه، آخرین هجوم به سمت ایمنی ریسک را پیش می‌برد. در همین راستا، نگرانی‌های تازه‌ای در مورد اقدام جنگ‌طلبانه فدرال رزرو (فدرال رزرو) پس از داده‌های قوی ایالات متحده وجود دارد. با این حال، شایان ذکر است که به نظر می‌رسد شرایط محتاطانه پیش از قرائت‌های اولیه داده‌های شاخص مدیران خرید ایالات متحده (PMI) در ماه فوریه، قیمت طلا را به چالش می‌کشد. همچنین صورتجلسه سیاست پولی کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در روز چهارشنبه مهم است.

علاوه بر روحیه محتاطانه و ترس از نرخ بالاتر فدرال رزرو، تلاقی فنی نیز خرس های طلا را امیدوار نگه می دارد.

همچنین بخوانید: پیش بینی قیمت طلا: فروشندگان XAU/USD در 1850 دلار در کمین هستند، روند نزولی همچنان مطلوب است

قیمت طلا: سطوح کلیدی برای تماشا

آشکارساز تلاقی فنی نشان می دهد که قیمت طلا به حمایت کلیدی کوتاه مدت نزدیک به 1837 دلار حمله می کند که شامل Pivot Point یک روز S1، 50-HMA و پایین ترین سطح قبلی در چهار ساعت، یک ساعت و یک روز است.

با این حال، آخرین ضعف فلز را می توان به عقب نشینی از یک سطح فنی کلیدی دیگر مرتبط دانست، یعنی 1845 دلار که شامل فیبوناچی 61.8 درصد در روز، بالاترین سطح قبلی در 4 ساعت و بالاترین بولینگر در 15 دقیقه است.

همچنین به عنوان یک مقاومت مهم کوتاه مدت، 200-HMA، Pivot Point R2 یک روزه و Pivot Point S1 یک ماهه، نزدیک به 1852 دلار است.

در همین حال، ضعف قیمت طلا در زیر سطح حمایت فوری 1837 دلار، فضای باز به سمت جنوب دارد، مگر اینکه به پایین ترین سطح ماهانه قبلی اطراف 1825 دلار برسد.

پس از آن، پایین ترین سطح هفتگی قبلی و Pivot Point یک هفته S1 می تواند خرس XAU/USD را در حدود 1819-17 دلار قبل از برجسته کردن آستانه 1800 دلار سرگرم کند.

در اینجا نحوه ظاهر آن بر روی ابزار است

fxsorginal

درباره آشکارساز تلاقی های فنی

TCD (تکنیکال تلاقی آشکارساز) ابزاری برای مکان یابی و اشاره به سطوح قیمتی است که در آن تراکم اندیکاتورها، میانگین های متحرک، سطوح فیبوناچی، نقاط محوری و غیره وجود دارد. اگر یک معامله گر کوتاه مدت هستید، ورود پیدا خواهید کرد. امتیاز برای استراتژی های ضد روند و شکار چند نقطه در یک زمان. اگر یک معامله گر میان مدت تا بلندمدت هستید، این ابزار به شما امکان می دهد از قبل سطوح قیمتی را بدانید که در آن یک روند میان مدت تا بلندمدت ممکن است متوقف شود و استراحت کند، کجا موقعیت ها را کاهش دهید یا کجا را افزایش دهید. اندازه موقعیت

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.