خرس‌های XAU/USD در زیر خط خلاف روند کمین کرده‌اند

[ad_1] اشتراک گذاری: قیمت طلا بر اساس شاخص CPI و دلار آمریکا افزایش یافت، اما خرس ها در کمین هستند. قیمت طلا به سمت ساختار حمایتی در پشت خط مخالف حرکت می کند. قیمت طلا به سمت بالاترین رکوردهای جدید صعود کرد و در شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده هیچ شگفتی وجود

کد خبر : 357881
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۴۷
خرس‌های XAU/USD در زیر خط خلاف روند کمین کرده‌اند

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • قیمت طلا بر اساس شاخص CPI و دلار آمریکا افزایش یافت، اما خرس ها در کمین هستند.
  • قیمت طلا به سمت ساختار حمایتی در پشت خط مخالف حرکت می کند.

قیمت طلا به سمت بالاترین رکوردهای جدید صعود کرد و در شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده هیچ شگفتی وجود نداشت. XAU/USD از حداقل 2025 دلار سفر کرد و به 2048 دلار در روز رسید.

دلار آمریکا با کاهش بازدهی آمریکا روز را با کاهش به پایان رساند. شاخص دلار آمریکا (DXY) که ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزها از جمله استرالیا اندازه گیری می کند، در حدود 101.40 به پایان رسید، زیرا بالاتر از حمایت اصلی 101.00 باقی مانده است. بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده پس از معکوس شدن از نزدیک به 4.10% در 3.43% و 2 ساله در 3.90% قرار گرفت.

تورم مصرف کننده در ایالات متحده که با شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) اندازه گیری می شود، در ماه آوریل از 5 درصد در ماه مارس به 4.9 درصد کاهش یافت. CPI اصلی از 5.6% در مارس به 5.5% در آوریل کاهش یافت. اعداد بیشتر مطابق با انتظارات بود. نرخ وجوه فدرال رزرو در 5.00٪ – 5.25٪ در حال حاضر بالاتر از CPI سالانه است.

تحلیلگران TD Securities استدلال کردند: “کشش گرانشی در بازارهای طلا باید به حمایت از قیمت های بالاتر در ماه های آینده ادامه دهد.”

“در حالی که پیروان روند CTA “حداکثر طولانی” باقی می مانند، علاقه معامله گران اختیاری به تازگی شروع به شروع کرده است. با این حال، با توجه به موقعیت‌یابی در این گروه، انتظارات بازار برای قیمت‌گذاری وجوه فدرال رزرو را عقب می‌اندازد، ما انتظار داریم معامله‌گران احتیاطی ذخیره پودر خشک خود را برای حمایت از بالاترین قیمت‌های جدید در تاریخ به کار ببرند.»

با توجه به احساسات پیرامون فدرال رزرو، تحلیلگران Brown Brothers Harriman خاطرنشان کردند که «کاهش انتظارات در حال کاهش است».

«در آغاز هفته گذشته، بازار سوآپ در محدوده صندوق های فدرال رزرو بین 4.0 تا 4.25 درصد در 12 ماه قیمت گذاری شد. قبلاً 3.5-3.75 درصد بود اما اکنون در عرض 12 ماه به محدوده 3.75-4.0 درصد بازگشته است. تحلیلگران توضیح دادند که سه کاهش تا پایان سال در ابتدای این هفته به طور کامل قیمت گذاری شد، اما احتمال افزایش سوم در حال حاضر به حدود 60 درصد کاهش یافته است.

گفته می‌شود، انتظارات بازار از یک محور فدرال رزرو اشتباه است و باید دوباره قیمت گذاری شود. مقامات فدرال رزرو به احتمال زیاد به عقب نشینی در برابر این تصمیم بدخواهانه ادامه می دهند، اما واقعاً مطابق داده ها خواهد بود.»

در همین حال، بازارها نیز نگران استرس جاری بانکی و افت سقف بدهی هستند. تحلیلگران در TD Securities استدلال کردند که “در تمرکز باقی خواهد ماند و همچنان به ایجاد باد مخالف برای دلار ادامه خواهد داد، به خصوص که دورنمای رشد جهانی شرایط رکود تورمی سال گذشته را از بین می برد.”

تحلیلگران توضیح دادند: «به طور کلی، داده ها همچنان از دیدگاه ما حمایت می کنند که ممکن است بازار صعودی جدید طلا به تازگی آغاز شده باشد».

تحلیل تکنیکال طلا

بالای موچین نمودار 4 ساعته قیمت طلا و قرار گرفتن در زیر حمایت های خط روند خرد قبلی، در پشت این روندها، چشم انداز نزولی را برای حرکت به سمت حمایت خط روند صعودی باقی می گذارد:

نمودار ساعتی بالا نشان می دهد که قیمت در حدود 2025 دلار در ساختار نفوذ می کند و اصلاح در حال کاهش است. این می تواند منجر به تعهدات بیشتر خرس ها در جلسات آینده شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.